اشتراک گذاری

لامپ و عدسی کپی کانن

لامپ و عدسی کپی کانن بخشی از اجزای داخلی دستگاه کپی کانن است که منبع نور را برای آزاد کردن الکترون ها از اتم های هادی نور فراهم می کند. در حقیقت برای اینکه فرایند کپی تکمیل شود، لامپ و عدسی کپی باید منبع نور را برای رها سازی الکترون ها تامین کند.

عدسی ها در دستگاه کپی کارکردی شبیه عدسی دوربین فیلمبرداری دارند و شرایطی را فراهم می کنند که دستگاه کپی کانن یک کپی از تصویر را در محل خاصی متمرکز کند. در صورت بروز هر گونه مشکل در لامپ و عدسی دستگاه کپی کانن می توانید به مرکز تعمیر دستگاه کپی مراجعه نموده و مشکل را رفع نمایید.

لپ تاپ ایسر مدل swift 3 sf314 51 58gc

کارکرد لامپ و عدسی کپی کانن

در انبوه طول موج هایی که لامپ و عدسی کپی canon ایجاد می کند، اکثر طول موج های طیف مرئی نور، انرژی کافی برای تکمیل فرایند کپی را دارند. در این میان طیف سبز و آبی این قابلیت را دارند که مواد هادی نور را فعال کنند.

با شرح این وظیفه به خوبی اهمیت تعمیر لامپ و عدسی کپی کانن مشخص می شود. با روشن شدن لامپ و عدسی کپی، لامپ از سمتی به سمت دیگر حرکت می کند و در نتیجه نواری از کاغذ را در هر مرتبه روشن می کند. آینه ای که به لامپِ درون دستگاه کپی canon وصل است، نور منعکس شده را از درون عدسی ها به سمت درامِ در حال گردش در بخش پایین هدایت می کند.

ساختار لامپ و عدسی کپی کانن

لامپ و عدسی در دستگاه کپی نور تامین کننده نور هستند. در این میان طیف مرئی نور انرژی بیشتری برای تکمیل فرایند کپی دارد؛ از آنجا که نور یو وی برای چشم و پوشت ضرر دارد، از لامپ نئون یا نور مهتابی برای تاباندن نور بر روی متن اصلی استفاده می شود؛ هر چند که یو وی نیروی بیشتری را می تواند برای لامپ و عدسی کپی کانن تامین کند.

تعمیر لامپ و عدسی کپی کانن

وقتی لامپ درون دستگاه کپی کانن  شروع به کار می کند، از یک سمت به سمت دیگر دستگاه می رود در نتیجه یک نوار از کاغذ را در هر بار روشن می کند.  آینه ای که به لامپ متصل است، نور منعکس شده را از درون لنزها به سمت درامِ در حال گردش در بخش پایینی هدایت می کند.

لنزها نیز این امکان را می دهند تا یک کپی از تصویر را در محل خاصی متمرکز کنیم؛ کاربر می تواند فاصله بین لنز ها و سند اصلی یا بین لنزها و درام دستگاه را تغییر دهد تا اندازه تصویر اصلی کپی را کوچکتر یا بزرگتر کنید. خرابی لامپ و عدسی به طور کلی این فرایند را مختل و منحل می کند.

به همین دلیل برای تعمیر لامپ و عدسی کپی کانن به سرعت وارد عمل می شود تا سلامت دستگاه کپی کانن خود را باز یابد. تشخیص تعمیر یا تعویض لامپ و عدسی کپی canon بر عهده تعمیر کار مربوطه است.

تعمیر دستگاه کپی کانن

دستگاه کپی یکی از محصولات پر طرفدار کمپانی کانن است که در ادارات و سازمان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به تناسب حجم بالایی از خدماتی که ارائه می دهد، همواره به سرویس، ترمیم و تعمیر و تعویض قطعه نیاز دارند.

بنابراین در تعمیرگاه تخصصی دستگاه کپی کانن تمام تلاش خود را می کنیم تا با ارائه خدماتی برتر  و با کیفیت در هر زمینه مربوط به دستگاه کپی نیاز کاربران این محصول را به طور کامل تامین کنیم. تعمیر دستگاه کپی کانن تخصص ما است.

واحد های تعمیرات کانن

کمپانی کانن در تولید ماشین های اداری، دوربین‌ها و تجهیزات جانبی عکاسی و تصویربرداری تخصّص و مهارت بی رقیب دارد. هر یک از این محصولات در فواصل زمانی مختلف و پیوسته به تعمیر و ترمیم و سرویس نیاز دارند. در واحد های تعمیرات کانن برای تعمیر و ترمیم و عیب یابی هر یک از این محصولات از فضایی مجزا و تعمیرگاهی مستقل استفاده می کنیم.

در نتیجه اطمینان می دهیم با مراجعه به این مرکز کیفیت برتر و بالاتر را تجربه خواهید کرد و لذت برخورداری از خدمات تعمیراتی متمایز و منحصر را خواهید چشید.

نمایندگی کانن

در نمایندگی کانن همه امکانات و تسهیلات لازم برای دریافت خدمات فروش و پس از فروش فراهم است. مشتری مداری مهم ترین اصلی است که در این نمایندگی مورد توجه قرار می گیرد. با در نظر گرفتن نیاز ها و تقاضا های کاربران در نمایندگی رسمی کانن توانسته ایم مجموعه ای از بهترین سرویس ها و امتیازات مفید و پرکاربرد را در اختیار کاربران قرار دهیم.

این نمایندگی در برنامه های فروش خود، قبل از اینکه مشتری اقدام به خرید کند، با ارائه مشاوره های تخصصی و رایگان، این امکان را فراهم می کند تا مشتری از ویژگی ها و مشخصات محصول مورد نظر مطلع شود و با مقایسه آن محصول با محصولات مشابه در سایر برند ها ، بتواند انتخابی درست و بهینه داشته باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را جویا شوید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩