اشتراک گذاری

قطعات داخلی یخچال شارپ

قطعات داخلی یخچال شارپ بسیار گسترده می باشد. همکاری تمام قطعات داخلی یخچال شارپ تنها زمانی ممکن می شود که تمامشان سالم و اصل باشند. اختلال در هر قطعه، عملکرد سایر قطعات را مختل می کند.

یخچال ها وظیفه یحفظ مواد غذایی را بر عهده دارند، هرگونه مشکل احتمالی باعث می شود دستگاه دیگر قادر به انجام این فرآیند مهم نباشد و کاربر را تا حد زیادی نگران کند. در ادامه ی این مقاله شما را با انواع قطعات یخچال، ایرادات و تعمیرات یخچال آشنا خواهیم کرد.

قطعات داخلی یخچال شارپ و کارکرد آن ها

اجزاء الکتریکی:

ترموستات: تنظیم و تعدیل سرمای یخچال به وسیله ی این قطعه انجام می شود.این قطعه از قطعات کوچکتری ساخته شده است که شامل کنتاکت های اتصال، فانوسک حاوی گاز، لوله بلو، لوله مویی، فنر و اهرم ها، بدنه ی فلزی و پیچ تنظیم می باشد.

رله استارت یا راه انداز موتور: وظیفه ی این قطعه قطع و و صل کردن یک ولتاژ معین است که این ولتاژ توسط کارخانه ی تولید کننده تعیین می شود.

اورلود یا محافظ جریان برق: اورلود حرارتی در صورت بالا رفتن حرارت جریان را قطع کرده و پس از به تعادل رسیدن آن دوباره آن را وصل می کند. اورلود تا زمانی که کاهش حرارت اتفاق نیفتد و به تعادل نرسد جریان را وصل نمی کند.

اجزاء مکانیکی:

کمپرسور: این قطعه یکی از اصلی ترین قطعات داخلی یخچال شارپ است که وظیفه ی آن فشرده  کردن گاز فریون در اواپراتور است. این گاز در کندانسور یخچال خنک شده و تغییر حالت می دهد، به مایع تبدیل می شود.

ﮐﻨﺪاﻧﺴﻮر، رادﯾﺎﺗﻮر ﺧﻨﮏ ﮐﻨﻨﺪه: کارکرد این قطعه به این صورت است ﮐﻪ گاز موجود در کمپرسور تحت فشار قرار گرفته می گیرد. با بالارفتن حرارت گاز اگر دمای آن به تعادل نرسد سیستم خنک سازی این بخش را مختل خواهد کرد. بنابراین هرگونه خنک نبودن دمای هوای داخل یخچال مربوط به خرابی این قطعه می باشد.

اواﭘﺮاتور یا ﻣﺤﻔﻈﻪ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﯾﺦ : اواپراتور از لوله های مارپیچ آلمینیومی ساخته شده است در زمان بسته شدن درب جا یخی هوا درون این محفظه مسدود می شود، کاهش شدید دما در اواپراتور به شکلی است ﮐﻪ آب و ﯾﺎ ﻫﺮ ﻣﺎده ﻏﺬاﯾﯽ دﯾﮕﺮی در داخل اواﭘﺮﯾﺘﻮر ﻣﻨﺠﻤﺪ ﻣﯽ کند.

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی شارپ

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی sharp یکی از برترین واحد های تخصصی این مجموعه می باشد. بهره مندی از برترن متخصصان در این نمایندگی باعث شده تا تعمیرات انواع یخچال، تلویزیون و سایر لوازم خانگی ممکن باشد. تعویض قطعات معیوب و فرسوده از جمله قطعات داخلی یخچال شارپ یکی از اصلی ترین سرویس هایی است که در این نمایندگی ارائه می شود.

به یاد داشته باشید اگر هر کدام از لوازم خانگی شما دچار عیب و ایراد شد تنها به نمایندگی رسمی مراجعه کنید. زیرا تعمیرات این لوازم به تخصص و مهارت بسیار نیاز دارد. به همین دلیل هرگونه سهل انگاری در تعمیرات و سپردن کار به افراد نابلد عواقب بسیاری را برای دستگاه شما در پی خواهد داشت. لازم به ذکر است که اصالت تمام قطعات جایگزین شده برای شما تضمین خواهد شد.

نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ در تهران در بخش های فروش و تعمیر انواع تولیدات این کمپانی به حمایت از مشتریان می پردازد. تمام محصولات ارائه شده در این کمپانی دارای گارانتی می باشند. شما تنها با خرید از یک مرکز رسمی می توانید از گارانتی دستگاه خریداری شده استفاده کنید. این نمایندگی با هدف جلب رضایت مشتریان به ارائه ی بهترین سرویس ها به مشتریان پرداخته است.

بمشاوران برتر با حضور در نمایندگی شارپ خریداران را در خصوص انتخاب بهترین محصول برای خود یاری می کنند. شعار نمایندگی رسمی شارپ حفظ حقوق مشتریان بوده و با تاکید بر مشتری مداری به انتخاب اول مشتریان تبدیل شده است. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به نمایندگی شارپ تمام خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

تعمیرات شارپ

تعمیرات شارپ از واحد هایی مجزا تشکیل شده است. هر یک از این واحد ها وظیفه ی تعمیر یکی از محصولات این شرکت را به عهده دارند. تمام تعمیرات تنها توسط متخصصان مربوط به همان دستگاه انجام می شود.. شما می توانید در صورت وجود هر گونه مشکل در دستگاه خود به این واحد مراجعه کنید و از خدمات آن بهره مند شوید.

تعمیرات این واحد با بهره مندی از به روز ترین ابزارآلات و مطابق با استاندارد های جهانی انجام می شود. تعویض قطعات نیز تنها با اطلاع مشتریان صورت می گیرد. قطعات فرسوده تنها با نمونه ی اورجینال جایگزین خواهند شد . هره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و ابزارآلات باعث شده که تعمیرات نیز در این مرکز با کیفیتی بالا ارائه شود.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩