اشتراک گذاری

فراموش کردن پسورد گوشی ایسر

فراموش کردن پسورد گوشی و یا الگوی آن اتفاقی است که در هیاهوی این روزها و دلمشغولی های ناشی از آن ممکن است برای هر کسی پیش آید. در این مقاله برآنیم تا راه های موجود جهت کار با گوشی را در صورت فراموش کردن پسورد گوشی یا الگوی آن با شما در میان بگذاریم.

اگر الگو قفل گوشی اندرویدی خودرا فراموش کرده اید دیگر نگران اطلاعات خود نباشید چون به روشی آسان می توان آن را باز کرد.

فراموش کردن پسورد گوشی

دو راه حل برای فراموش کردن پسورد گوشی

روش نخست برای باز کردن قفل اندروید در صورت فراموش کردن پسورد گوشی:

توجه: متأسفانه در این روش تمامی پیام ها، ایمیل ها و مخاطبانتان پاک خواهد شد.

توجه: این شیوه را زمانی بکار ببرید که از روشهای دیگر ناامید شده باشید زیرا با انجام این کار تمامی تنظیمات و غالب اطلاعات ذخیره شده بر روی گوشی حذف خواهد شد.

در این روش پیش از هر چیز می بایست گوشی اندروید خود را کاملاً خاموش نمایید. برای اطمینان از خاموش شدن شدن هیچ کاری بهتر است خارج نمودن باتری گوشی نیست. پس باتری گوشی خود را خارج سازید و پس از ۲۰ ثانیه مجدداً در داخل گوشی قرار دهید.

دراین مرحله ما با کلید پاور و ولوم گوشی سروکار داریم. کلید پایین آورنده ولوم را فشار داده و نگه دارید و سپس دکمه پاور (روشن و خاموش کردن) را بزنید. به عبارتی دیگر شما می بایست کلیدهای مقابل رو به ترتیب فشار داده و همزمان نگه دارید: (دکمه پایین آورنده ولوم+ دکمه قفل (یا دکمه روشن و خاموش کردن) + دکمه home). در صورتی که این سه دکمه را فشار دهید و این کار را به درستی انجام دهید می بایست محیط H-Boot برای شما به نمایش دربیاید.

کاربرد کلید پاور: در این مرحله با فشار دادن کلید پاور، گزینه مورد نظری که به صورت رنگی نسبت به گزینه های دیگر مشخص شده است انتخاب می شود.
کاربرد کلیدهای ولوم: جهت حرکت به سمت بالا و یا پایین می توانید از دکمه ولم بالا (جهت حرکت به سمت بالا) و از دکمه ولوم پایین (جهت حرکت به سمت پایین) استفاده کنید.

روش دوم برای باز کردن قفل اندروید در صورت فراموش کردن پسورد گوشی:

روش دومی نیز در صورت فراموش کردن پسورد گوشی وجود دارد که نسبتاً ساده تر و کم دردسرتر از روش پیشین است. در این روش امکان حفظ اطلاعات نیز وجود دارد.

حتما شما نیز این مرحله را تجربه کرده اید که با فراموش کردن پترن گوشی و وارد کردن الگوی اشتباه پس از ۵ مرتبه، پیغامی به نمایش در می آید مبنی بر اینکه می بایست پس از گذشت ۳۰ ثانیه مجددا اقدام به گشودن قفل گوشی نمایید.

در این روش نیز می بایست پنج مرتبه الگوی اشتباه را امتحان کنید تا پیغام مورد نظر برای شما به نمایش درآید.

در مرحله بعد می بایست با تأیید این پیغام گزینه ای به نام Forgot pattern را که در بخش زیرین الگو اضافه می شود انتخاب نمایید. با انتخاب این گزینه صفحه ای باز می شود که در صورت داشتن یک اکانت گوگل (دارنده یک اسمارت فون اندرویدی اکانت گوگل دارد) و با لاگین  log in به اکانت خود می توان یک الگوی جدید برای گوشی تعریف و یا از آن صرف نظر کرد.

در هر دو حالت قفل گوشی باز شده و در صورت تعریف الگوی جدید، این الگو، جایگزین الگوی فراموش شده می شود. بدیهی است که برای این کار پیش از هر چیز می بایست گوشی اندرویدی خود را به حساب گوگل وصل نمایید.

فیلم آموزشی باز کردن قفل گوشی ایسر

در فیلم ارائه شده از همان روش اول برای برداشتن قفل گوشی استفاده شده است. باید توجه داشته باشید که این راه آخرین راه ممکن برای حذف رمز عبور بر روی موبایل ایسر است.

نمایندگی ایسر و دیگر واحدهای تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر در ایران در تلاش است تا با به کارگیری تمام توان و امکانات خویش خدمات مورد نیاز را متناسب با سلایق و خواست کاربران به آنها ارائه دهد. نمایندگی ایسر در ایران تجهیزات خویش را همگام با پیشروی های کمپانی ایسر در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد، توسعه بخشیده و در تکاپو است تا با حرکت رو به جلو و گسترش امکانات خویش، رضایت بیش از پیش کاربران را کسب نماید.

مرکز تعمیرات ایسر در راستای تحقق اهداف مشتری‌مدارانه، مجموعه‌ای از زبده‌ترین متخصصان را گرد هم آورده است تا با ارائه ای ممتاز در حوزه خدمات پس از فروش، رضایت مشتریان خویش را کسب نماید. مدیریت این شرکت همگام با سازمان های پیشرفته ارائه دهنده خدمات در دنیا بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای دارد و تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی نموده است. دیگر واحدهای تعمیرات ایسر در بخش زیر معرفی می گردند.

معرفی وب سایت نمایندگی ایسر

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به دیگر بخش های وب سایت با خدمات و سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات ایسر آشنا شوید.

در سایر بخش های این وب سایت مطالبی با عنوان مقالات ایسر (حاوی مطالبی مرتبط با ترفندهای تعمیر، شیوه رفع عیوب و … ) جدیدترین های ایسر (حاوی مطالبی در ارتباط با معرفی جدیدترین محصولات ایسر) و پاسخگویی به سوالات متداول تعمیرات ایسر (حاوی پرسش های کاربران و پاسخ های کارشناسان) ارائه گشته است.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩