اشتراک گذاری

غلطک پرینتر توشیبا

غلطک پرینتر توشیبا نیز همچون سایر قطعات موجود موجود در این دستگاه ممکن است به دلایل متعددی نظیر استفاده نابجا از دستگاه، استهلاک غلطک و مواردی از این دست دچار اختلال و خرابی گردد. خرابی‌های پیش آمده در غلطک پرینتر توشیبا به دلیل نقش ویژه این قطعه در فرآیند چاپ می‌بایست در اسرع وقت مرتفع گردد در غیراینصورت امکان ادامه کار با دستگاه وجود ندارد. 

صرف نظر از علت بروز اشکال در این بخش از دستگاه، آنچه که در زمان تعمیر غلطک پرینتر توشیبا مهم است مراجعه به یک مرکز استاندارد و مجاز است. مرکزی که تعمیر پرینتر توشیبا را بر اساس استانداردهای ذکر شده از سوی کمپانی سازنده انجام دهد و قادر به تعمیر و یا تعویض اصولی و درست غلطک های پرینتر Toshiba باشد.

غلطک پرینتر توشیبا

آموزش تمیز کردن غلطک پرینتر توشیبا

در بخش زیر آموزش ساده و گام به گام مرتبط با تمیز کردن غلطک پرینتر ارائه شده است. شما کاربران گرامی می‌توانید با پیاده‌سازی مرحله به مرحله این دستورالعمل، اشکالات آلودگی‌های پیش آمده در این بخش از دستگاه را مرتفع سازید. در صورت مواجهه با هر گونه اشکال در روند گردگیری می‌توانید از طریق  راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیر پرینتر توشیبا تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

  1. برای شروع لازم است که پرینتر توشیبا خود را خاموش نمایید.
  2. پس از خاموش کردن پرینتر، جهت دسترسی به اجزای داخلی چاپگر، می بایست درب یا قاب پرینتر را باز کنید.
  3. در صورتی که بر روی سینی کاغذ، کاغذی وجود دارد آن‌ها را خارج نمایید.
  4. برای تمیز کردن غلطک پرینتر توشیبا به یک پارچه ی بدون پرز مرطوب نیاز دارید.
  5. پارچه را در یک دست و بر روی غلطک نگاه دارید و با دست دیگر خود به آرامی غلطک را چرخانده و تمیز کنید.
  6. پس از تمیز کردن سرتاسر غلطک، تمامی درهای باز شده را ببندید. کاغذها را سر جای خود قرار دهید و مجدد پرینتر خود را به برق زده و روشن کنید.
  7. با اتمام مراحل تمیز کردن غلطک پرینتر، جهت اطمینان از درستی این کار، چندین برگ پرینت آزمایشی بگیرید.
  8. درصورتی که کشیده شدن کاغذها به درستی انجام شود، مشخص می شود که غلطک های پرینتر توشیبا به خوبی تمیز شده در غیر اینصورت باید پاکسازی غلطک ها را مجدداً انجام دهید.
  9. نکته: کارشناسان تعمیر پرینتر توشیبا توصیه می‌کنند که در حین پاکسازی غلطک پرینتر، از اسپری مستقیم مواد شوینده و پاک کننده بر روی غلطک های پرینتر توشیبا و سایر قطعات داخلی دستگاه خودداری شود. به جای این کار می بایست از پارچه بدون پرز، نم دار و تمیز استفاده نمایید.

تعمیر غلطک پرینتر توشیبا

پیش از اقدام به تعویض و یا تعمیر غلطک پرینتر توشیبا توصیه می‌شود که این بخش از دستگاه با دقت و احتیاط بررسی گردد. چرا که ً اشکال پیش آمده در این بخش از دستگاه غالبا به دلیل وجود یک شی خارجی و گیر کردن آن میان محورهای غلطک است و با اندک دستکاری مرتفع می‌گردد. 

برای مثال استفاده از کاغذ پاره شده، وجود جسم خارجی مابین محورهای کاغذکش، استفاده از کاغذ نامناسب و غیراستاندارد و …-  سبب بروز اشکال در این بخش از دستگاه شده و موجب می‌گردد تا عملیات کاغذکشی توسط محورها به خوبی انجام نشود.

چنین اشکالاتی غالباً با رفعِ مانع به وجود آمده میان محورها و یا شستشوی محورها برطرف می گردد و به ندرت نیاز می شود که محورها تعویض شود. مگر آنکه اشکال ایجاد شده مربوط به سخت افزار دستگاه باشد و روی محورها و غلطک‌ها مشهود باشد. 

در هر حال، اگر اشکال پیش آمده در این بخش حاد بوده و نیاز به حضور تعمیرکار متخصص است، سرویس های تخصصی مرتبط با تعمیر غلطک پرینتر توشیبا و سایر قطعات این دستگاه را می‌توانید از طریق تماس با مرکز تعمیر پرینتر دریافت نمایید.

تعمیر پرینتر توشیبا

خدمات ارائه شده در واحد تعمیر پرینتر توشیبا محدود به بخشی خاص و یا اشکالی خاص از این دستگاه نیست و کلیه خدمات تخصصی و عمومی مرتبط با این دستگاه را شامل می‌گردد. برخی از سرویس‌های تخصصی مرتبط با پرینتر توشیبا که با حضور در مرکز تعمیر پرینتر توشیبا قابل دریافت است عبارتند از: گردزدایی، پاک‌سازی، روغن‌کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه‌سازی عملکرد پرینتر توشیبا و نیز جلوگیری از استهلاک دستگاه، شارژ مواد مصرفی پرینتر، رفع خطاهای رایج در بوبین، تحلیل و بررسی عیوب مربوط به پنل چاپگر، بررسی نوار انکودر و رفع عیوب آن، رفع ایرادات مربوط به پلیت تایمینگ و …. ، تعویض و تعمیر قطعات مستهلک جهت بهینه‌سازی عملکرد دستگاه و کاهش میزان انرژی و … .

در صورت عدم امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه می‌توان از سرویس تعمیر پرینتر توشیبا در محل استفاده کرد. در این سرویس کارشناسان نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را بر روی دستگاه اِعمال می‌کنند.

تعمیرات توشیبا در تهران

تعمیرات توشیبا و رفع عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه‌های این برند گرچه ادعای بسیاری از مراکز فعال در این عرصه است لیکن تعمیرات انجام شده در این راستا با توجه به پیشرفت لحظه به لحظه تکنولوژی‌های به کار رفته در این تولیدات- می‌بایست به دست کارشناسانی انجام پذیرد که ضمن بهره‌مندی از تجهیزات هوشمند تعمیر، دانش فنی مورد نیاز را همگام با فنآوری‌های روز دنیا کسب کرده باشند.

مجاز بودن یک مرکز به کاربر این اطمینان را می‌بخشد که خدمات ارائه شده در آن مبتنی بر اصول و ضوابط استاندارد شرکتی و با نظارت سازمان‌های بالاتر انجام می‌پذیرد. مرکز تعمیرات توشیبا در تهران با آگاهی از کم‌تعداد بودن مراکز مجاز و اطلاع ازکاستی‌های موجود در این عرصه، در راستای تأمین و برآورده‌سازی نیازهای کاربران به یک مرکز مجاز و استاندار راه‌اندازی شده است. 

مدیریت مرکز تعمیرات توشیبا در تهران کلیه خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز را به دلیل اطمینان از سطح تسط و مهارت کارشناسان و مهندسان خویش گارانتی و ضمانت نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که کارشناسان تعمیر توشیبا تا زمان حصول نتیجه رضایت‌بخش در کنار شما خواهند بود.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩