اشتراک گذاری

عمر باتری لپ تاپ چقدر است؟

عمر باتری لپ تاپ چقدر است؟ این یک مساله مهم است. در هنگام خرید لپ تاپ یکی از ملاکهای اصلی مورد توجه کاربران میباشد. در این مطلب قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که باتری یک لپ تاپ تا چه زمان قابل استفاده است. عمر باتری لپ تاپ به دو موضوع بستگی دارد. اول اینکه چگونه از باتری لپ تاپ خود استفاده کرده و از آن نگهداری میکنیم.

دوم اینکه دستگاه در هنگام کار کردن تا چه میزانی از شارژ باتری برای تأمین نیروی خود استفاده میکند. در ادامه با ما همراه باشید تا با کارهایی که میتواند باعث افزایش یا کاهش آن شود آشنا شوید.

عمر باتری لپ تاپ چقدر است؟

میزان عمر باتری لپ تاپ

برای عمر باتری لپ تاپ نمیتوان مدت زمان مشخصی تعیین کرد . احتمال دارد میزان بیان شده توسط شرکت سازنده در مورد عمر باتری تغییر کند. مقدار عمر باتری لپ تاپ به عوامل زیادی همچون نوع لپ تاپ، باتری به کار گرفته شده در آن، متوسط میزان استفاده از باتری و کارهایی که کاربر با لپ تاپ انجام میدهد، بستگی دارد.

کارشناسان شرکت سازنده لپ تاپ Dell معتقد هستند که عمر مفید باتری لپ تاپ پس از ۱۸ تا ۲۴ ماه استفاده، به میزان قابل توجهی کاهش پیدا میکند. اما وب سایت Computer Home نگاه خوش بینانه تری نسبت به این موضوع دارد . این وبسایت عمر مفید باتری لپ تاپ را دو تا چهار سال که تقریبا ۱۰۰۰ بار شارژ و دشارژ شدن است، اعلام کرده است.

راهکارهایی برای افزایش عمر باتری لپ تاپ

کاربران با چندین راهکار میتوانند عمر باتری لپ تاپ خود را افزایش دهند. مثلا هنگامیکه دستگاه در حال استفاده از باتری است و به برق شهر متصل نیست، نور صفحه نمایش را کاهش دهید. از DVD ROM یا CD ROM آن استفاده نکنید و بلوتوث و وای فای آن را غیر فعال کنید. برخی معتقدند زمانیکه لپ تاپ به برق شهری متصل است، بهتر است باتری آن را جدا کنید. اما عده ای دیگر معتقدند که این کار تاثیر چندانی در افزایش عمر مفید باتری لپ تاپ ندارد . جدا کردن باتری و اتصال مجدد آن کار تقریبا دشواری است.

نمایندگی ایسر و واحد های تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر ، واحد های تعمیرات ایسر را بصورت پارتهای تعمیر تفکیک شده راه اندازی کرده است. کادر مجرب این مرکز ابتدا به آنالیز جزء به جزء قطعات میپردازند. سپس بهترین گزینه برای ریکاوری را برمیگزینند. بدیهی است از این طریق احتمال تعویض اشتباه قطعه به صفر میرسد. چنانچه کاربران با افت عملکرد باتری لپ تاپ مواجه شدند میتوانند به کارگاه مرتبط مراجعه نمایند.

نمایندگی ایسر با سرلوحه قرار دادن اهداف مشتری مدارانه به ارائه خدمت میپردازد. تعمیرکاران این مرکز با تکیه بر مهارت خویش و با بکارگیری مدرنترین تجهیزات بهترین خدمات ریکاوری را ارائه مینمایند. به همین دلیل کاربران میتوانند با آسودگی خیال تعمیر دستگاه خویش را به مهندسین ما بسپارند. امیواریم بتوانیم با ارائه خدماتی باکیفیت موجبات رضایت شما عزیزان را مهیا سازیم.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩