اشتراک گذاری

سوالات متداول لپ تاپ ایسر

نمایندگی لپ تاپ ایسر یکی از بخش های فعالیت خودش رو بر مبنای آگاه ساختن کاربران عزیز خود قرار داده. به این ترتیبت که بخشی از سوالات متداول کاربران رو جمع آوری کرده و اون ها رو بر اساس تکرار بیشتر در سایت میذاره.

کاربران با مطالعه ی این قسمت، میتونن جواب خیلی از سوالاشون رو پیدا کنن و با ساختار لپ تاپ خودشون آشنا بشن. مشکلاتی که لپ تاپ ها رو درگیر میکنه گاهی مشترکه و به این ترتیب این مقاله ها برای کاربران لپ تاپ های مختلف هم میتونه مفید باشه.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر به کمک متخصصان زبده و ماهر خودش، این توانایی رو داره تا بهترین و کامل ترین خدمات پشتیبانی رو چه از طریق پرسش و پاسخ و مقاله های آموزشی چه از طریق تعمیرات و ترمیم حضوری در اختیار کاربران لپ تاپ های ایسر قرار بده.

شما عزیزان میتونید با مطالعه ی بخش سوالات متداول لپ تاپ ایسر وبسایت نمایندگی لپ تاپ ایسر ، به افزایش کارایی و طول عمر لپ تاپ خودتون کمک زیادی کنید.

سوالات متداول لپ تاپ ایسر

چرا لپ تاپم خود به خود خاموش میشه ؟

خاموش شدن خود به خود لپ تاپ ایسر رو میتونیم یکی از سوالات متداول لپ تاپ ایسر به شمار بیاریم. کارشناسان نمایندگی لپ تاپ ایسر به دفعات زیاد با این سوال از سوی کاربران روبرو میشن. اون ها معمولان میگن، زمانی که لپ تاپ در حال کاره و یا نرم افزاری در حال اجرا شدنه، لپ تاپ به صورت ناگهانی و غیر منتظره خاموش می‌شه.

خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ می‌تونه دلایل نرم افزاری و سخت افزاری مختلفی داشته باشه. برای برطرف کردن اون می‌تونید، در ابتدا دلایل نرم افزاری مثل وجود ویروس در سیستم، مشکل در ویندوز و غیره رو بررسی کنین. یا اینکه ممکنه مشکل سخت افزاری باشه، مانند خرابی قطعه. در این صورت لازمه لپ تاپ ایسر توسط تعمیرکار ماهر معاینه بشه.

چرا باتری لپ تاپم شارژ نمیشه ؟

یکی دیگه  از سوالات متداول لپ تاپ ایسر و بقیه ی برندها شارژ نشدن اون هاست.  ادلیل این اتفاق خیلی پرسیده میشه. معمولا شارژ نشدن باتری لپ تاپ برای دارندگان و کاربران لپ تاپ‌های ایسر نگرانی و ناراحتی زیادی به وجود میاره.

برای برطرف کردن اون ابتدا باید باتری از لحاظ سالم بودن و یا خراب بودن بررسی بشه. همچنین احتمال داره، مشکل شارژ نشدن باتری مربوط به نصب نشدن اون  باشه، که در این صورت لازمه تنظیمات پاور دستگاه رو چک کنین. برای انجام این کار مسیر Start → Control Panel → Power Options  را در ویندوز انجام بدید.

چرا وای فای لپ تاپم دیگه وصل نمیشه ؟

کار نکردن وای فای و اختلال در اتصال به اینترنت از مشکلات بزرگیه که ممکنه برای لپ تاپ های ایسر پیش بیاد. از این رو، یکی دیگه از سوالات متداول لپ تاپ ایسر ، مشکل روشن نشدن وای فای و وایرلس و یا عدم اتصال لپ تاپ به اینترنت است.

این مشکل می‌تونه برای بسیاری از کاربران که نیاز ضروری به اینترنت دارن، بسیار آزاردهنده باشه. مشکل در وای فای و وایرلس لپ تاپ می‌تونه در بیشتر موارد دلایل نرم افزاری داشته باشه که برای بر طرف کردن اون تنظیمات وای فای و نصب بودن اون رو باید چک کنید.

چرا سرعت لپ تاپم انقدر پایین اومده ؟

چرا لپ تاپم کند شده؟ سوالیه که خیلی از کاربرای لپ تاپ ایسر از ما پرسیدن و جزء سوالات متداول لپ تاپ ایسر هست. این مشکل به طور معمول برای اکثر لپ تاپ‌ها بعد از مدتی استفاده پیش می‌یاد.

از جمله دلایل کند شدن لپ تاپ می‌تونیم، به ویروسی شدن لپ تاپ ایسر، استفاده از نسخه‌های نامعتبر ویندوز، نصب نرم افزارها و برنامه‌های سنگین و غیره … اشاره کنیم.

به طور کلی مشکل کند شدن لپ تاپ بیشتر ناشی از مشکلات نرم افزاری لپ تاپه که لازمه حتما توسط کارشناسان نمایندگی لپ تاپ ایسر بررسی بشه.

چرا لپ تاپم بیشتر از حد معمول داغ میشه ؟

یکی دیگه از مشکلات متداول لپ تاپ ایسر که خیلی از کاربرا در مورد اون میپرسن، داغ شدن زیاد لپ تاپه. این مشکل می‌تونه، به دلایل مختلفی مثل عملکرد نامناسب فن و یا وجود مشکل در چیپ لپ تاپ به وجود بیاد.

علاوه بر این در بعضی موارد بسته بودن راه تهویه هوای لپ تاپ ایسر هم میتونه حرارت اون رو زیاد کنه، زمین خوردن، کثیفی مکان قرار گیری لپ تاپ و غیره هم باعث داغ شدن بیش از حد لپ تاپ می‌شه. امیدواریم مطالعه  ی سوالات متداول لپ تاپ ایسر و پاسخ هایی که داده شد براتون مفید بوده باشه .

نمایندگی لپ تاپ ایسر

نمایندگی لپ تاپ ایسر با همکاری کارشناسان نرم افزار و سخت افزار زبده ی سطح کشور و تجهیز اون ها به بالاترین سطح امکانات، این توانایی رو داره تا تمام مشکلات و ناکارآمدی های مختلف لپ تاپ های ایسر رو تشخیص بده.

بعد از تشخیص صحیح نوع و دلیل خرابی  مراحل مختلف ترمیم و تعمیر و بازیایی روی اون شروع میشه. از اون جا که لپ تاپ های ایسر یکی از پر فروش ترین لپ تاپ ها در سراسر کشورمون به شمار میان، مدیران این مجموعه تصمیم گرفتن خدمات پشتیبانی خودشون رو در سراسر ایران و در شعبه های مختلف ارائه بدن.

شما عزیزان میتونید ازطریق وبسایت نمایندگی لپ تاپ ایسر با چگونگی استفاده از این خدمات آشنا بشید. همچنین این خدمات برای اطمینان بیشتر کاربران عزیز، از ضمانت برخوردارن.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩