اشتراک گذاری

سهام بخش حافظه ی توشیبا پس گرفته خواهد شد

طبق اخباری که اخیرا در عرصه ی تکنولوژی به گوش میرسه، میتونیم به اطلاعتون برسونیم که کمپانی توشیبا در آینده ای نزدیک ، آن بخش از سهامی که در خصوص حافظه های خود به شرکت هایی نظیر اپل، دل ، کینگستون و سیگیت واگذار کرده بود، باز خرید میکنه. ظاهرا سهام بخش حافظه ی توشیبا مدتی قبل به قصد خروج از رکود و بحران مالی ای که کمپانی توشیبا با آن درگیر شده بود، به این شرکت ها فروخته شده بود.

اما حالا که توشیبا بحران های اخیر مالی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته، باید شاهد اتفاقات بهتری باشیم. قیمت حافظه‌ها در چند ماه گذشته به طور کلی افت پیدا کرده چون میزان تقاضا در بازار موبایل و کامپیوتر هم به صورت چشمگیری کم شده. با این حال با نزدیک‌ تر شدن به فصل پاییز و معرفی محصولات جدیدی مثل آیفون‌های نسل بعد، می‌تونیم انتظار بهبود اوضاع را داشته باشیم. در ادامه جزییات بیشتری از این خبرو براتون می گیم.

سهام بخش حافظه ی توشیبا

سهام بخش حافظه ی توشیبا و نجات توشیبا از بحران

نشریه وال استریت ژورنال روز دوشنبه اعلام کرده که این شرکت از بانک‌های ژاپنی ۱۱.۸ میلیارد وام گرفته تا بتونه شاخه حافظه ی توشیبا را دوباره به عرضه ی عمومی برسونه. انتظار میره با انجام چنین کاری چهار شرکت اپل، کینگستون، سیگیت، دل بتونن چند صد میلیون دلار سود خالص کسب کنن.

البته سهم دقیق هر شرکت هنوز به صورت دقیق به انتشار نرسیده. سهام بخش حافظه ی توشیبا که این کمپانی در ماه ژوئن ۲۰۱۸ به این شرکت ها واگذار کرد تا بتونه به حیات خودش ادامه بده همون طور که می دونین شاخه ی حافظه یکی از موفق ‌ترین کسب و کارهای تاریخ فعالیت توشیبا بوده.

اپل که همیشه از مشتریای اصلی این شرکت بوده و احتمالا توی این شرکت سرمایه‌گذاری کرده تا درنهایت از وارد شدن به پروسه سخت، پیچیده و پرهزینه پیدا کردن جایگزین مناسب برای تامین حافظه‌های موردنیاز کمپانی خودش جلوگیری کنه.

نمایندگی مجاز توشیبا

جدیدترین اخبار کمپانی توشیبا رو در مورد سهام بخش حافظه ی توشیبا  باهم خوندیم، امیدواریم که خوندن این خبر براتون مفید بوده باشه. نمایندگی مجاز توشیبا  از بخش های فروش و تعمیر همه ی  محصولات این کمپانی تشکیل شده. حضور کارشناسای مجرب ، موجب ارائه خدماتی تخصصی و متناسب با سطح نیاز کاربران در این مرکز شده.

بخش فروش این مرکز، آخرین تولیدات کمپانی چند منظوره توشیبا شامل: انواع ماشین های اداری، انواع لوازم خانگی، تجهیزات جانبی و… به صورت اورجینال به مشتریان عرضه می کنه. در مورد بخش  بخش تعمیرات توشیبا هم به جرات می تونیم بگیم جزء تخصصی ترین مراکز تعمیراتی به حساب میاد. همه ی  تولیدات کمپانی توشیبا در این مرکز، با استفاده از به روزترین روش ها و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا بررسی و ترمیم می شود.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩