اشتراک گذاری

رونمایی از مانیتور گیمینگ ایسر نیترو

کمپانی ایسر از یکی از قدرتمند ترین مانیتورهای گیمینگ خود یعنی ایسر نیترو رونمایی کرد.

کمپانی ایسر به عنوان یکی از فعال ترین شرکت ها در عرصه گیمینگ، اخیرا از یک مانیتور قدرتمند مخصوص بازی رونمایی کرده است. این شرکت نمایشگر جدید خود را در سه نسخه مختلف و با رزولوشن 4K وWQHD  طراحی و تولید نموده است. این محصول نیترو XV273K نام دارد و از رزولوشن 4K  و فرکانس 144 هرتز بهره می برد. نکته ویژه در مورد این محصولات این است که مخصوص بازی هستند و کیفیت تصویر فوق العاده ای را به کاربران ارائه می دهند. محصولات مورد بحث به فناوری FreeSync شرکت AMD  مجهز شده و به این ترتیب، تصاویر نرم تر و روان تری را به کاربران ارائه می دهد. مهم ترین ویژگی این محصول، قیمت مناسب آن است که مورد توجه کاربران نیز قرار گرفته است. در ادامه در مورد مانیتورهای ایسر نیترو و ویژگی های فنی این محصولات، اطلاعات بیشتری را به شما کاربران عزیز ارائه خواهیم داد.

مانیتورهای ایسر نیترو

مانیتورهای گیمینگ ایسر نیتروAcer Nitro

نیترو XV273K

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، مانیتور ایسر نیترو در چند نسخه تولید شده است. نیترو XV273K یکی از این سری ها است که از یک پنل IPS با رزولوشن ۳٫۸۴۰ در ۲٫۱۶۰ پیکسل بهره می برد. این پنل می تواند تصاویر را در حالت HDR و تا حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت به نمایش در آورد. ایسر جزئیات زیادی از مشخصات فنی این مانیتور را اعلام نکرده است؛ اما همین موارد منتشر شده یعنی پشتیبانی از فناوری بهبود نرخ بازسازی تصویر FreeSync و همچنین پشتیبانی از استاندارد‌های DisplayHDR 400  و  HDR 10، حکایت از قدرت عملکردی و سخت افزاری بالای این محصول دارد.

مدل های ارزان تر

در کنار محصول ذکر شده، دو مدل دیگر از مانیتورهای ایسر نیترو نیز رونمایی شده است. این دو مدل که نسخه های ارزان قیمت تر ایسر نیترو به شمار می روند، نیترو XV272U و نیترو XF272U نام دارند. این محصولات به ترتیب به پنل‌ های IPS و Tn با نرخ بروز رسانی تصاویر ۱۴۴ هرتز مجهز شده اند. همچنین مانیتورهای میان رده سری نیترو، از فناوری  FreeSync بهره می ‌برند که ویژگی مهمی برای یک نمایشگر گیمینگ به شمار می رود. این مانیتورها توانایی پوشش ۹۰ تا ۹۵ درصد از فضای DCI-P3  را دارند.

دیگر ویژگی های مانیتورهای ایسر نیترو

به عنوان یکی دیگر از مشخصات مانیتورهای ایسر نیترو که در هر سه سری این محصول مشترک است، باید به شکل ظاهری آنها اشاره کرد. هر سه مانیتور از نظر طراحی ظاهری شبیه هم هستند و از طراحی زیبایی برخوردار می باشند. همچنین ایسر اعضای جدید خانواده نیترو را به گونه ای طراحی کرده که از استاندارد FreeSync برای بهبود نمایش بازی‌ ها پشتیبانی کنند. دیگر مشخصه جالب توجه این محصولات این است که هر سه محصول به فناوری (Visual Response Boost (VRB مجهز شده‌اند. به مدد این فناوری، پدیده‌ ی موشن بلر در تصاویر سریع بازی کاهش پیدا می کند. با این که ایسر جزئیاتی از نحوه‌ ی کارکرد فناوری اختصاصی اش منتشر نکرده است، پیش ‌بینی می ‌شود که عملکرد آن مانند فناوری ‌های ULMB انویدیا و ELMB‌ ایسوس باشد.

زمان عرضه مانیتورهای جدید ایسر

کمپانی ایسر اعلام کرده که از سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۸ فروش رسمی مانیتورهای ایسر نیترو را آغاز می ‌کند. نیترو XV273K با قیمت ۸۹۹ دلار و برادران ارزان‌ تر آن، XV272U با ۴۹۹ و XF272U با قیمت ۴۴۹ دلار به فروش خواهند رسید.

نمایندگی رسمی ایسر

نمایندگی رسمی ایسر ، عاملیت رسمی و مجاز فروش و تعمیرات انواع مدل های لپ تاپ، مانیتور، تبلت، پروژکتور و … کمپانی acer محسوب می گردد. این مرکز، با دعوت از نیروهای دوره دیده و مجرب در بخش های مختلف، خدمات مفیدی را به کاربران ارائه نموده است. عرضه ی جدیدترین تولیدات ایسر  به صورت اورجینال، ارائه ی مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه ی گارانتی معتبر، تعمیرات ایسر ، بررسی و ترمیم انواع محصولات ایسر و مواردی از این دست، مهم ترین اقداماتی هستند که نمایندگی رسمی ایسر ، با هدف تحقق شعار مشتری مداری انجام می دهد. شما کاربران گرامی با برقراری تماس با این مرکز، می توانید از خدمات و سرویس های متنوع نمایندگی acer به ویژه در زمینه تعمیرات ایسر بهره مند شوید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩