اشتراک گذاری

راهنمای خرید پرینتر چندکاره

راهنمای خرید پرینتر چندکاره عنوان مقاله پیش روی شماست. در این فرصت مغتنم قصد داریم شما را با باید ها و نباید های خرید یک پرینتر چندکاره آشنا کنیم. پرینتر های چند کاره نیز همانند بسیاری از محصولات الکترونیکی مشخصات فنی فراوانی دارند که البته همه این مشخصات مهم نیستند. در خرید یک پرینتر همواره نوع تجهیزات، هزینه نگهداری و سرعت عمل دستگاه برای کاربران مهم بوده و هست. مهمترین نکته در راهنمای خرید پرینتر چندکاره این است که اگر میزان استفاده شما از پرینتر چندان بالا نیست و می توانید نیاز خود را با خرید یک دستگاه تک منظوره و تخصصی مرتفع سازید، حتما این کار را کنید، زیرا در غیر این صورت تنها سرمایه خود را هدر خواهید داد. به همین دلیل است که می گوییم شناخت نیاز و هدف کاربر در اولویت انتخاب قرار دارد. باید با توجه به میزان استفاده و بودجه خود اقدام به خرید کنید.

راهنمای خرید پرینتر چندکاره

موارد مهم در خرید پرینتر های چند کاره

اگر بخواهیم راهنمای خرید پرینتر چندکاره را به طور جامع و کامل تدوین کنیم، باید بگوییم که معمولا سه پارامتر کلی در انتخاب پرینترهای چند کاره موثر هستند؛ سرعت چاپ، دقت چاپ و هزینه نگهداری. برای مثال در بسیاری از پرینتر های چندکاره پس از دو یا سه بار شارژ تونر باید کارتریج را تعویض کرد که بسیار هزینه بر است. پس عاقلانه ترین کار این است با توجه ویژه به نوع نیاز و کارایی که در نظر دارید، دستگاهی با هزینه سرویس و نگهداری منطقی خریداری کنید.

پارامتر های مهم در خرید پرینترهای چندکاره

سرعت چاپ

سرعت چاپ اولین فاکتور مهم در راهنمای خرید پرینتر چندکاره  مطرح است. باید بدانید که معمولا پرینترهای چندکاره ارزان قیمت در هر دقیقه 20 پرینت تحویل می دهند و دستگاه های چندکاره گران قیمت تر سرعت پرینت را تا 24 برگ در هر دقیقه نیز افزایش می دهند. اینکه می گوییم ارزان قیمت و گران قیمت به این دلیل است که با اضافه شدن یک فناوری و کارایی طبیعتا قیمت دستگاه بالا می رود و دستگاهی که قیمت بالاتری داشته باشد، قدرت و توان کاری بیشتری هم خواهد داشت. البته در این بین موارد استثنا هم وجود دارد که روی صحبت ما با آن موارد نیست. این مسئله را در راهنمای خرید پرینتر چندکاره هرگز دست کم نگیرید.

هزینه نگهداری پرینتر چندکاره

باید بدانید که هزینه نگهداری پرینتر چندکاره در زمان گارانتی فقط محدود به شارژ تونر و خرید کارتریج است و معمولا کمتر با خرابی گسترده پرینتر روبه رو می شوید. نکته مهم در راهنمای خرید پرینتر چندکاره این است که شرایط استفاده و نگهداری نقش مهمی در میزان و نوع خرابی آن دارد.

دقت چاپ

دقت چاپ در راهنمای خرید پرینتر چندکاره به عنوان پارامتر دوم مطرح است. دقت های معمول پرینترهای چندکاره 600×600 و 1200×1200 نقطه در هر اینچ است. بد نیست بدانید که برای رسیدن به دقت چاپ 1200×1200 نقطه در هر اینچ مجبور نیستید که هزینه بالایی کنید؛ با پرداخت مبلغ حدودی 300 هزار تومان می توانید به چنین دقت چاپی برسید.

تعمیر دستگاه کپی توشیبا در تهران

در مرکز تعمیر دستگاه کپی توشیبا در تهران به کمک تکنسین ها و تعمیرکاران حرفه ای بهترین و با کیفیت ترین خدمات ارائه می شود. این مرکز با حمایت های مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. دستگاه کپی به دلیل کارایی بالایی که دارد، همیشه در معرض استهلاک شدیدی است که نیاز آن را به سرویس های دوره ای و تعمیرات و ترمیم دوچندان می کند. در واحد رسمی تعمیرات دستگاه فتوکپی در پایتخت بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در زمینه تعمیر انواع و اقسام دستگاه های کپی دریافت خواهید کرد و می توانید با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد مصرفی اولیه را نیز تهیه کنید. در این واحد مهم نیست که دستگاه شما از کدام مدل است. این مرکز جامع همه مدل های دستگاه کپی توشیبا را تحت پوشش دارد. کافی است فقط یک بار امتحان کنید.

تعمیرات توشیبا

همه ما می دانیم که کمپانی توشیبا در صنایع مختلفی از فناوری و تکنولوژی فعالیت دارد. لوازم صوتی و تصویری، ماشین های اداری و دفتری و کالاهای دیجیتال و تجهیزات وابسته به آن کامل ترین تقسیم بندی از حوزه فعالیت های کمپانی توشیبا است. یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز، کولر گازی، اسپلیت، ماکروفر، تلویزیون، انواع پرینتر، دستگاه کپی، لپ تاپ، تبلت، موبایل، مانیتور و تجهیزات وابسته به آنها و بسیاری محصولات دیگر توسط کمپانی توشیبا تولید و عرضه می شود. در واحد جامع تعمیرات توشیبا به کمک مرکز سخت افزار ایران ، صفر تا صد خدمات  حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات توشیبا ارائه می شود. همه این سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی توشیبا را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩