اشتراک گذاری

راهنمای خرید دستگاه کپی استوک

همونطور که اطلاع دارین، دستگاه های کپی قیمت نسبتا بالایی دارن و خیلی از کاربر امکان خرید این محصول رو ندارن. به خصوص فتوکپی های اداری که حجم کاری بالایی دارن، به شدت گرون هستن و خرید اونها هزینه ی زیادی داره. توی این شرایط، میشه از گزینه ای تحت عنوان استوک استفاده کرد و به این ترتیب، با هزینه ی کمتر، یه دستگاه فتوکپی سالم و مناسب خرید. خیلیا فکر میکنن که دستگاه کپی استوک، یجور دستگاه دست دومه که ایرادها و معایب زیادی داره؛ باید بدونین که اصلا اینطور نیست. اصطلاح استوک برای محصولاتی به کار میره که بعد از یه مدت کار کردن، به کارخونه ی سازنده برگشته و بعد از انجام یه سری اصلاحات ساختاری، دوباره وارد بازار شده. خرید این محصول به هیچ عنوان به این معنا نیست که مجبورین با یه دستگاه کار کرده و بی کفیت کار کنین. در ادامه، ضمن آشنایی با این محصول، شما عزیزان رو با نکات مهمی در مورد خرید دستگاه کپی استوک آشنا می کنیم. اگه نیاز به راهنمایی بیشتر داشتین، میتونین از تکنسین های  نمایندگی تعمیر فتوکپی توشیبا کمک بگیرین.

خرید دستگاه کپی استوک

دستگاه کپی استوک چیست؟

یه قائده ی خیلی خوب تو کشورهای اروپایی و آمریکایی وجود داره و اونم اینه که همه ی امور مربوط به فروش و تعمیرات دستگاه های کپی ، انحصارا توسط نمایندگان رسمی برندهای تولیدکننده انجام میشه. وقتی مثلا توشیبا مدل جدید یکی از دستگاه های کپی رو ارائه میده، نمایندگان رسمی در یک بازه زمانی تعریف شده، خدمات و تامین قطعات برای مدل های قدیمی تر راو محدود میکنن و با تخفیفات و پیشنهادات ویژه ، مشتری های خودشون رو ترغیب به تعویض این دستگاه ها با مدل جدید میکنن. حالا به نظرتون سر مدل قدیمی چه بلایی میاد؟ جالبه بدونین که دستگاه کارکرده ی قدیمی ، بعد از بازدید و رفع ایرادات توسط نمایندگی رسمی ، برای فروش به بازار کشورهای جهان سوم فرستاده میشه. اصطلاح دستگاه کپی استوک، برای این دستگاه ها به کار برده میشه. بنابراین خرید دستگاه کپی استوک نه تنها کار اشتباهی نیست، بلکه امکانی رو براتون فراهم میکنه که یه محصول با کیفیت رو با قیمت پایین تر در اختیار داشته باشین.

نکات مهم در خرید دستگاه کپی استوک

کارشناس های تعمیرات توشیبا معتقدن که قبل از خرید دستگاه کپی استوک ، باید یه سری معیارها و نکات رو مورد توجه قرار بدین. قبل از هر چیز، باید مطمئن بشین دستگاهی که قصد خریدش رو دارین، اصله و تقلبی نیست. بعضی از مراکز، از اطلاعات پایین کاربرا سوء استفاده میکنن و به جای دستگاه اصل، محصولات بی کیفیت رو به فروش میرسونن. توجه به قطعات دستگاه باعث میشه که فریب این مراکز رو نخورین. یه فتوکپی استوک اورجینال، یک نوع پیچ و مهره تو بخش های مختلفش داره؛ دلیلشم اینه که خود کارخونه همه ی پیچ و اتصالات دستگاه رو تعویض کرده و نوع اونها با هم متفاوت نیست. نکته ی دیگه، اصل بودن قطعات و تازه بودن اونها هست. یعنی بخش های مختلف فتوکپی استوک، قدیمی یا فرسوده نیست و همه جدید هستن. در نهایت، قبل از خرید فتوکپی استوک توشیبا مورد نظرتون، حتما تنظیماتش رو بررسی کنین؛ اگه محصول اصل باشه، توی بخش تنظیمات میتونین اطلاعات نمایندگی فروش در کشور مبدا رو مشاهده کنین. دستگاه های کپی استوک غیر اورجینال، فاقد این بخش هستن.

مزایای دستگاه کپی استوک

خب همونطور که گفتیم، خرید دستگاه کپی استوک میتونه خیلی مزایا برای شما به همراه داشته باشه. اول این که قیمت این محصول، به مراتب پایین تری نسبت به محصول جدید دارن. قیمت یک دستگاه کپی استوک بین 20 تا 50 درصد‌ قیمت دستگاه نو اون مدل هست. این اختلاف قیمت ، با توجه به سلامت و کارایی دستگاه های فتوکپی استوک و تفاوت ناچیز کیفیتی با دستگاه های نو ، مهم ترین عامل برای انتخاب این دستگاه ها و البته بزرگ ترین مزیت اون محسوب میشه. مزیت دیگه ی دستگاه های استوک، کیفیت بالای اونها هست. این دستگاه ها مستقیم از کشور سازنده وارد میشن و با توجه به استفاده از مواد مصرفی و قطعات یدکی اورجینال و تحت پشتیبانی بودن توسط نمایندگان رسمی در کشور مبدا، کیفیت تضمین شده ای دارن. حتی گفته میشه که  ظاهر این محصولات، تا 90 درصد شبیه به مدل های اصلی و نو اونها هست.

نمایندگی مجاز توشیبا

نمایندگی مجاز توشیبا متشکل از بخش های فروش و تعمیر کلیه محصولات این کمپانی هست. حضور کارشناسان دارای تخصص و مجرب ، موجب ارائه خدماتی تخصصی و متناسب با سطح نیاز کاربران در این مرکز شده. جالبه بدونین که در بخش فروش نمایندگی توشیبا، آخرین تولیدات این کمپانی چند منظوره شامل: انواع ماشین های اداری، مدل های متنوع تلویزیون و انواع لوازم خانگی، تجهیزات جانبی و… به صورت اورجینال به مشتریان عرضه میشه. همچنین در بخش خدمات پس از فروش نمایندگی مجاز توشیبا، کاربران محترم میتونن خدمات مربوط به گارانتی محصولات و مشاوره های پس از فروش این محصولات رو در تخصصی ترین سطح دریافت کنن.

 

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩