اشتراک گذاری

دولوپر پرینتر شارپ

منظور از دولوپر پرینتر شارپ همان پودر سنگین است که با تونر مخلوط می شود و باعث نقش بستن تصویر روی کاغذ می شود. دولوپر مستقیما در کیفیت چاپ و مصرف تونر تاثیر دارد. جنس دولوپر از براده های آهن است و حالت مغناطیسی دارد. این قطعه مسئولیت انتقال تونر روی درام را بر عهده دارد. اگر بخواهیم کمی تخصص تر درباره دولوپر توضیح دهیم باید بگوییم که دولوپر به معنی توسعه دهنده است و در علم شیمی و صنعت عکاسی با مفهوم ماده‌ ظهور و ظاهر کننده‌ عکس به کار می رود.

دولوپر پرینتر شارپ به عنوان یک ماده مصرف نشدنی، اگر نیازمند تعویض باشد، باید با یک نمونه اصل و اورجینال جایگزین شود. در تعمیرات پرینتر توجه به کارکرد قسمت های مختلف این دستگاه برای شناسایی علت اختلال بسیار مهم است.

دولوپر پرینتر شارپ چگونه کار می کند؟

دولوپر پرینتر شارپ با چرخش پودر را بر سطح درام می ساید و در نهایت باعث ظهور و چاپ تصویر می شود. اگر کمترین و کوچکترین شیء خارجی با دولوپر مخلوط شود، کیفیت نهایی چاپ تحت تاثیر قرار می گیرد. این اخلاط خود را با ظهور رگه‌های سفید روی کاغذ نشان می دهد. دولوپر پرینتر شارپ متصل به یک غلتک متقارن است که به کمک این غلتک براده های آهن در تانک دولوپر از طریق تونر در قیف تونر حرکت می کنند.

دانه های تانک دولوپر شارپ به طور منفی شارژ می شود، بنابراین ذرات تونر با بار مثبت را نابود می کند و غلتک موجود در آن مهره ها را فراتر از مونتاژ درام فشار می دهد. با حرکت درام روی کاغذ، تونر موجود از بین می رود. در نهایت به کمک سیم قرن پراکنده می شود و پس از عبور از یک فریزر داغ برای نگه داشتن تونر، روی کاغذ انتقال پیدا می کند.

تعمیر تانک دولوپر پرینتر sharp

دولوپر پرینتر شارپ متشکل از اجرای گوناگونی است؛ چرخ دنده های تانک دولوپر، بوش های تانک، اورینگ یا کاسه نمدی های تانک دولوپر، همزن های تانک دولوپر، مگنت تانک دولوپر، TDS یا سنسور، تیغه داکتر بلید و کولارها از جمله این اجزا هستند. در مسیر تعمیر دولوپر پرینتر sharp بررسی و ارزیابی تمامی این قطعات لازم و ضروری است. اگر دولوپر به موقع با محصولی با کیفیت جایگزین نشود، موجب افزایش هزینه چاپ شده و کیفیت چاپ نیز پایین می آورد.

در صورتی که تعمیرکار، این اجزا و قطعات را به خوبی نشناسد و کارایی و عملکرد هر کدام را نداند، ریشه یابی، عیب یابی و تعمیر پرینتر شارپ و تعمیرات این قطعه به خوبی و با کیفیت انجام نخواهد شد. تنها یک تعمیر کار متبحر و ماهر می تواند با تشخیص به موقع و درست خود، نیاز به تعمیر یا تعویض دولوپر پرینتر شارپ را تشخیص دهد. بدیهی است که مراجعه به یک مرکز مجاز و معتبر تضمین کننده این تشخیص درست و اصولی خواهد بود.

نمایندگی تعمیرات پرینتر

استفاده از پرینتر در دنیای امروز بسیار معمول و متداول است. این دستگاه یکی از چاپگر های مرسومی است که در بسیار یا ادارات و مراکز فرهنگی و هنری، سازمان ها و حتی منازل کاربرد دارد. در نمایندگی تعمیرات پرینتر می توانید صفر تا صد  خدمات مربوط به این دستگاه را با بهترین و بالاترین کیفیت دریافت کنید. در این مرکز مهم نیست که دستگاه شما از کدام برند و از کدام مدل است.

تنها کافی است با تعمیرگاه مجاز پرینتر تماس بگیرید و مشکل خود را در میان بگذارید. به این ترتیب کارشناسان مربوطه بهترین و مفیدترین راه حل ها را پیش پای شما می گذارند. تعمیرکاران این مرکز همگی متخصص و متبحر هستند و در زمینه کاری خود سال ها تجربه موفق و درخشان دارند. همچنین می توانید بهترین و مرغوب ترین و سازگار ترین مواد مصرفی را طبق دستگاه مورد نظر خود از این مرکز تهیه کنید.

 نمایندگی مجاز شارپ

نمایندگی مجاز شارپ درگاهی امن و ایمن است که مسئولیت فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات شارپ را بر عهده دارد. این نمایندگی با تعامل مرکز سخت افزار ایران مجموعه ای از به روز ترین و مفید ترین خدمات و تسهیلات را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. در این نمایندگی رسمی و استاندارد می توانید به کمک امکانات و تسهیلات تخصصی و ویژه خریدی امن و این داشته باشید و از خدمات پس از فروش اصل و شرکتی نیز بهره مند شوید.

تنها نمایندگی مجاز شارپ در ایران به کمک مرکز سخت افزار ایران، همواره در تلاش است تا مسیر ارائه خدمات را برای کاربران سهل و ساده سازد. در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. این نمایندگی تاکنون موفق شده است درصد بالایی از رضایت کاربران شارپ را به خود جلب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را از کارشناسان مربوطه جویا شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی شارپ و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
2/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩