اشتراک گذاری

دوربین های EOS 2000D و EOS 4000D کانن

دوربین های EOS 2000D و EOS 4000D کانن، از جمله دوربین های DSLR میان‌رده‌ هستند که قرار است با ورود به بازار سهم بیشتری از بازار دوربین‌های حرفه‌ای میان‌‌رده را در مقایسه با رقبای اصلی خود یعنی نیکون و سونی در دست بگیرند. دوربین کانن که هم اکنون در رده بندی جهان در جایگاه نخست قرار دارد، از تمام رقیبان خود در جهان از برتری خاصی برخوردار است و در میان مردم محبوبیت بسیار زیادی دارد.

با ورود گوشی های هوشمند با قابلیت عکاسی بالا در دهه اخیر، فروش دوربین های عکاسی کاهش چشمگیری در سطح جهانی داشته است، ولی فروش دوربین کانن بر خلاف سایر برند ها با افزایش فروش و خط تولید خود باعث شگفتی همگان شده است.

دوربین های EOS 2000D و EOS 4000D کانن با دامنه‌ وسیعی از ویژگی‌های مفید و قابلیت استفاده‌ آسان، نیاز افرادی را که می‌خواهند برای اولین بار به دنیای دوربین‌هایی با لنز قابل تعویض قدم بگذارند یا کسانی که می‌خواهند به‌آسانی تصاویر با کیفیت و وید‌ئو‌های سینمایی با وضوح Full HD خلق کنند، به‌خوبی تامین می‌کند.

یکی از دلایل افزایش بازار فروش دوربین کانن در دهه اخیر افزایش تنوع در مدل های آن است. این دوربین ها این تنوع را به خوبی نشان می دهند.

کنترل تلویزیون موبایل

ویژگی های مشترک دوربین های EOS 2000D و EOS 4000D کانن

دوربین های EOS 2000D و EOS 4000D کانن امکاناتی نظیر سنسور APS-C  (کراپ)، پردازنده‌ تصویر +DIGIC 4، اتصال وای‌فای یکپارچه، عکاسی پیاپی با نرخ ۳ فریم‌ بر‌ ثانیه، راهنمای قابلیت‌ها و تنظیمات در منوی دوربین، عمر باتری تا ۵۰۰ شات عکس و قابلیت فیلم‌برداری با وضوح FULL HD دارند.

جزئیات دوربین های EOS 2000D و EOS 4000D کانن

 دوربین EOS 2000D کانن که در برخی بازار‌ها به‌ نام Rebel T7 شناخته می‌شود،  به یک سنسور APS-C (کراپ) جدید ۲۴.۱ مگاپیکسلی، صفحه‌نمایش LCD با اندازه‌ ۷.۵ سانتی‌متر، NFC و پایه‌ لنز فلزی مجهز است؛ درحالی‌که دوربین EOS 4000D  در برخی بازار‌ها به‌ نام Rebel T100 شناخته می‌شود، یک سنسور APS-C  (کراپ) ۱۸ مگاپیکسلی، صفحه‌نمایش LCD با اندازه‌ ۶.۸ سانتی‌متر و پایه‌ لنز پلاستیکی دارد.

ویژگی های مشترک دوربین های EOS 2000D و EOS 4000D کانن

دوربین های EOS 2000D و EOS 4000D کانن امکاناتی نظیر سنسور APS-C  (کراپ)، پردازنده‌ تصویر +DIGIC 4، اتصال وای‌فای یکپارچه، عکاسی پیاپی با نرخ ۳ فریم‌ بر‌ ثانیه، راهنمای قابلیت‌ها و تنظیمات در منوی دوربین، عمر باتری تا ۵۰۰ شات عکس و قابلیت فیلم‌برداری با وضوح FULL HD دارند.

پردازنده EOS 2000D و EOS 4000D کانن

پردازنده‌ +DIGIC 4 که در هر دوی این مدل ها استفاده شده است، باعث عملکرد عالی حالت خودکار هوشمند صحنه‌(Scene Intelligent Auto mode)  این دو دوربین می‌شود و از آنجا که این قابلیت برای هر صحنه به‌طور خودکار بهینه‌سازی‌های لازم را انجام می‌دهد، عکاسی ساده و بی‌دردسر با نتایجی خیره‌کننده را برای کاربر به ارمغان می آورد.

پردازنده‌ سریع +DIGIC 4 در هر دو مدل، قابلیت ضبط ویدئو با وضوح Full HD را ممکن می‌سازد تا کاربران بتوانند ویدئو‌های سینمایی از خاطرات خود ثبت کنند.

لپ‌تاپ اسپایر ایسر

فعالیت گسترده کمپانی کانن

کمپانی کانن برای هر همه اقشار اعم از عکاسان مبتدی و حرفه ای، فیلمبرداران سینما و حتی مردم عادی مدل های خاصی را معرفی کرده است. دلیل دیگری که باعث افزایش فروش دوربین کانن شده است، این است که کمپانی کانن در دهه اخیر با کاهش سود خود، کاهش قیمت قابل ملاحظه ای در دوربین های خود داشته است.

جدید‌ترین دوربین‌های DSLR میان‌رده‌ی کانن، دروازه‌ای فوق‌العاده ای برای ورود به دنیای عکاسی با دوربین‌های لنز دار قابل تعویض و لذت بردن از آن است. دوربین های EOS 2000D و EOS 4000D کانن ، تجربه‌‌ عکاسی آسان و قابل‌اعتمادی فراهم می‌آورند که کاربران را قادر می‌سازد تا تصاویری با جزئیات بالا و وید‌‌ئوهایی بی نظیر ثبت کنند.

همان‌گونه که مردم از گوشی‌ هوشمند خود به دوربین‌ حرفه‌ای روی می‌آورند و خلاقیت خود را گسترش می‌دهند، دوربین‌های DSLR جدید کانن نیز با گذشت زمان، عکس‌هایی حرفه‌ای با جزئیات فوق‌العاده ثبت می‌کنند.

واحد تعمیرات دوربین کانن

واحد تعمیرات کانن در اجرای تعمیرات بسیار حساس است و وسواس گونه عمل می کند و حتی‌الامکان قطعات فابریک را تعویض نمی کند و در صورت تعویض نیز قطعاتی با کیفیتی برابر قطعات اصل را جایگزین می کند.

این واحد در بخش جداگانه خود و با تعمیرکاران ویژه دوربین های کانن اداره می شود و به همین دلیل است که می توانید کیفیتی برتر در تعمیر دوربین کانن را دراختیار کاربران قرار دهد.

تعمیرات کانن

واحد تعمیرات کانن مرکزی جامع و کامل است که از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیرات کانن با سال ها سابقه محسوب می شود و خدمات خود را در زمینه تعمیرات تخصصی همه محصولات کانن از جمله پرینترهای لیزری، سوزنی، جوهرافشان چندکاره و هد انواع پرینتر کانن در کوتاه ترین زمان  ارائه می دهد.

در نمایندگی کانن همه تعمیرات توسط تیمی از مجرب ترین مهندسان تعمیر و با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر انجام می شود.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن  با تیمی مجرب و کاردان به همراه کارشناسانی باتجربه در زمینه فروش پرینتر ، اسکنر و دستگاه های کپی کانن و دوربین و سایر محصولات این کمپانی، این اطمینان را می دهد که  تمامی محصولات نمایندگی کانن اصل و اورجینال است.

این مرکز مشکلات شما را با بهترین راه حل فنی، کوتاه ترین زمان ممکن و منطقی ترین هزینه مرتفع می سازد. نمایندگی کانن تسهیلات بسیار ویژه ای برای کاربران خود در نظر دارد که تنها با مراجعه به این نمایندگی می توانید از چند و چون آن اطلاع یابید.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩