اشتراک گذاری

دوربین فیلمبرداری کانن

همان طور که می دانید کانن در خصوص تولید انواع دوربین های عکاسی و فیلمبرداری از غول های بزرگ دنیای تصاویر به شمار می رود. این شرکت انواع دوربین های فیلمبرداری و عکاسی را در بالاترین کیفیت تولید کرده است. دوربین فیلمبرداری کانن به  صورت اختصاصی برای فیلمبرداری سینمایی، ورزشی و خانگی تولید شده است. هر کدام از این دوربین ها متناسب با قابلیت هایی دارند در دسته های مورد بحث گروه بندی می شوند.

دسته بندی این لنز ها در حالی وجود دارد که امکان فیلم برداری با انواع دوربین فراهم است، اما چه تفاوتی در دوربین فیلمبرداری که مخصوص به سینما است با دوربین فیلمبرداری خانگی وجود دارد. تفاوت اصلی این دوربین ها در دقت فوکوس می باشد که البته وابستگی مستقیمی به لنز انتخابی شما دارد. در فیلمبرداری سوژه ها متحرک بوده و امکان ثابت نگه داشتن آن وجود ندارد در حالی که در فیلمبرداری این چنین نیست.

در ادامه به بررسی انواع دوربین فیلمبرداری و تاریخچه ی ساخت اولین دوربین کانن و تعمیرات آن می پردازیم. به یاد داشته باشید تعمیرات این دوربین ها اصلا کار ساده ای نیست و تنها توسط کادر فنی حاضر در واحد تعمیرات دوربین فیلم برداری کانن امکان پذیر است.

دوربین فیلمبرداری کانن

تاریخچه دوربین فیلمبرداری کانن

کانن همانند رقیب اصلی خود در دنیای تصاویر، “نیکون” فعالیت خود را در سال 1993 و در توکیو آغاز کرد. در ابتدا این شرکت با عنوان Seikikōgaku kenkyūsho نام گذاری شد که در حدود یکسال بعد به Kwanon تغییر نام پیدا کرد. ساخت اولین دوربین شرکت کانن در سال 1934 عملی شد. یوشیدا یکی از چهار شخص تاثیرگذار در ماندگاری نام کانن بود، این شخص به دلیل بررسی ها و اطلاعات دقیقی که در علم عکاسی به دست آورده بود در تلاش بود تا به علت گرانی دوربین های Leica و Contax پی ببرد.

پس از بررسی های دقیق یوشیدا با دمونتاژ کردن دوربین Leica 35mm علت خاصی برای توجیه قیمت آن پیدا نکرد. در سال 1934 و کپی برداری از یک نسخه ی دوربین  Leica اولین دوربین ساخته شد. یوشیدا این دوربین را با نصف قیمت دوربین های نام برده وارد بازار کرد. پس از تغییر نام های مکرر این کمپانی و گسترش تولیدات در سال 1997 اولین دوربین فیلمبرداری کانن تولید شد.

پس از آن به صورت روز افزون شاهد اضافه شدن قابلیت هایی بر انواع دوربین های فیلمبرداری و عکاسی کانن بودیم. گسترش تولیدات و ارتقاء چشمگیر طراحی و تولید انواع محصولات کانن به خصوص دوربین های این شرکت یکه تازی آن را در دنیای عکاسی در پی داشت.

انواع دوربین فیلمبرداری کانن

دوربین فیلمبرداری سینمایی

همان طور که پیش تر اشاره کردم قابلیت خاص این دوربین ها فوکوس سریع می باشد. فوکوس سریع و جا به جایی نقطه فوکوس بر روی سوژه ها از اساسی ترین ویژگی های یک دوربین خوب به شمار می رود.

دوربین های پیشرفته ی کانن که برای تصویر برداری سینمایی مناسب هستند با بهره مندی از یک ریموت جداگانه امکان استیبل بودن و یا عدم لرزش در حین فیلمبرداری را برای کاربران فراهم کرده است، به طوری که تنظیمات شاتر، ایزو، رنگ، دیافراگم، تراز سفیدی و فیلمبرداری اسلوموشن از راه دور و با استفاده از ریموت کنترل انجام می شود.

پشتیبانی از کیفیت تصویر 4k نیز در جدیدترین دوربین های تصویر برداری سینمایی یکی از بارز ترین تفاوت میان آن ها و دوربین های عادی می باشد.

دوربین فیلمبرداری ورزشی

دوربین های فیلمبرداری ورزشی برخلاف دوربین های عکاسی ورزشی بسیار کوچک هستند. این دوربین ها عموما زاویه دید هایی متفاوت دارند که امکان فیلمبرداری سلیقه ای را برای کاربران ایجاد می کنند. هر کدام از این دوربین ها علاوه بر قابلیت فیلمبرداری از امکان عکاسی هم بهره مند هستند. این دوربین های با نام Action camera نیز معرفی می شوند.

ظرفیت ضبط ویدئو نیز در این دوربین ها همانند دوربین های عکاسی متناسب با مصرف باتری می باشد. به یاد داشته باشید این دوربین ها در طول روز عملکرد بهتری برای تصویر برداری دارند و  در شب به دلیل افت نور، پیکسل ها از کیفیت مطلوبی بهره مند نیستند.

دوربین فیلمبرداری خانگی

دوربین فیلمبرداری خانگی یکی از پرکاربرد ترین دوربین ها در میان اغلب کاربران محسوب می شود. این دوربین ها عموما به عنوان کامپکت و در قطع جیبی تولید می شوند که امکان عکاسی با آن ها نیز فراهم است. لنز این دوربین ها و قدرت پیکسل های طراحی شده در این نوع دوربین های تصویر برداری از کیفیت پایین تری برخوردار است، به همین علت تنها در مراسم ها و ثبت تصاویر عادی و صرفا یادگاری از این نوع دوربین ها استفاده می کنند.

تعمیرات دوربین فیلم برداری کانن

تعمیرات دوربین فیلمبرداری کانن در این واحد توسط مهندسان و متخصصان مجرب انجام می شود. ساختار بدنه و سیستم داخلی این دوربین ها از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین علت تعمیرات آن ها تنها توسط افراد حرفه ای و متخصص امکان پذیر است. واحد تعمیرات دوربین فیلم برداری کنون با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و امکانات می تواند انواع عیوب این دوربین ها را برطرف کند.

خدمات ارائه شده در تعمیرات کانن تنها محدود به دوربین های فیلم برداری این کمپانی نبوده، بلکه شامل انواع دروبین های عکاسی نیز می باشد. تعویض قطعات معیوب انواع دوربین های نام برده شده در این واحد با جای گذاری نمونه های اورجینال انجام می شود.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن انواع مختلف دوربین های این کمپانی اعم از دوربین های عکاسی و فیلمبرداری را به فروش می رساند. انواع این محصولات به صورت کاملا اورجینال و همراه با ضمانت نامه ی معتبر به فروش می رسند. نمایندگی کانن با بهره مندی از مشاورانی متخصص و مجرب امکان خریدی آگاهانه را برای کاربران فراهم کرده است.

مشاوران این مجموعه به دلیل شناخت انواع دروبین ها و نوع کارایی این دستگاه بهترین گزینه را به مشتریان معرفی می کنند. به یاد داشته باشید اولویت اول برای خرید دوربین نوع نیاز و انتظار شما و کاربرد آن می باشد. علاوه بر تعمیرات دوربین این مرکز خدمات تخصصی در زمینه تعمیر سایر محصولات کانن و ماشین های اداری کانن را به کاربران گرامی ارائه می نماید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩