اشتراک گذاری

دوربین فول فریم کانن

اولین دوربین فول فریم بدون آینه کانن

اولین دوربین فول فریم کانن بدون آینه که مخصوص عکس‌برداری نجومی است در سکوت خبری معرفی شد. به گونه‌ای که در ابتدا این دوربین فول فریم کانن که EOS Ra نام دارد بر روی فروشگاه آنلاین Adorama قرار گرفت و کمپانی کانن چند ساعت پس از آن این دوربین را خیلی بی سر و صدا و بدون هیچ گونه تبلیغات رسانه‌ای معرفی کرد. نکته جالب در مورد دوربین کانن EOS Ra این است که این دوربین از یک حسگر 30 مگاپیکسلی برخوردار است که امکان بزرگنمایی 30 برابری دارد. اگر شما هم عاشق دوربین‌ های فول فریم کانن هستید ادامه این خبر را از دست ندهید.

دوربین فول فریم کانن

دوربین فول فریم کانن ، مخصوص عکسبرداری نجومی

دوربین فول فریم بدون آینه کانن مانند سایر دوربین‌ های فول فریم بدون آینه کمپانی کانن برای عکاسانی طراحی و تولید شده است که علاقه زیادی به ثبت تصاویری از آسمان شب با جزئیات بسیار زیاد دارند. از این‌رو پیش‌بینی می‌شود که این دوربین فول فریم کانن از فروش بی حد و مرزی برخوردار شود. درضمن لازم است اشاره کنیم که دوربین کانن EOS Ra نسبت به سایر دوربین‌ های فول فریم کانن تغییرات اساسی کرده است و به گفته کمپانی کانن این دوربین عکاسی بدون آینه فول فریم با برخوردار بودن از قابلیت‌های جدید جهت عکس‌برداری نجومی طراحی و تولید شده است.

تغییرات صورت گرفته بر روی EOS Ra

اگر با دوربین‌ های فول فریم کانن آشنایی داشته باشید، مطمئناً می‌دانید که مدل پایه‌ای و معمولی EOS Ra، EOS R نام دارد. کمپانی کانن در طراحی و تولید دوربین عکاسی جدیدش سعی کرده است که تغییراتی را نسبت به مدل معمولی آن یعنی EOS R ایجاد کند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها تغییراتی است که بر روی فیلتر IR در EOS Ra صورت گرفته است و موجب شده است که این دوربین فول فریم کانن نسبت به مدل معمولی خود بتواند چهار برابر بیشتر پرتوهای هیدروژن آلفا را ثبت کند. درواقع ثبت بیشتر پرتوهای هیدروژن آلفا به معنای ثبت پرتوهای مادون قرمز بسیار ضعیف است که موجب می‌شود عکاسان بتوانند تصاویری با جزئیات بیشتر را به ثبت برسانند.

پایگاه خبری نمایندگی کانن

اگر عاشق محصولات کمپانی کانن هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که جدیدترین و به‌ روزترین اخبار این کمپانی را در پایگاه خبری نمایندگی کانن دنبال کنید. در این خبر بررسی اولین دوربین فول فریم کانن توسط کارشناسان تعمیرات دوربین کانن انجام گرفته و در اختیار شما عزیزان قرار گفت. در صورتی که تمایل دارید جدیدترین خبرها در مورد محصولات کانن را مطالعه نمایید با ما در صفحه ی اخبار نمایندگی مجاز کانن همراه باشید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩