اشتراک گذاری

قابلیت فیلمبرداری 4k در دوربین جدید کانن

کمپانی محبوب کانن باز هم طرفداران خود را شگفت زده کرد. شرکت کانن به تازگی از ساخت دوربین جدید کانن با قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4k خبر داده است. این کیفیت برای دوربین کامپکت کانن در سری پاور شات در نظر گرفته شده است. پاورشات SX740 HS یک دوربین با قابلیت زوم 40 برابر است. این دوربین در نوع خود بهترین بوده و در سری پاورشات، اولین دوربینی است که از قابلیت ضبط 4k بهره مند است.

جالب ترین بخش این خبر طراحی این قابلیت برای دوربین های کامپکت در مدل های مقرون و به صرفه است و هنوز برای دوربین های پیشرفته ی کانن چنین کیفیتی طراحی نشده است. در ادامه به بررسی مشخصات و قابلیت های دوربین جدید کانن با کیفیت 4k می پردازیم. همراه ما باشید.

قابلیت های دوربین جدید کانن

سنسور به کار رفته در این دوربین همان سنسور موجود در نسخه ی ۲۰۱۷ یعنی SX730 می باشد که 20.3مگاپیکسل است. از قابلیت های خاص این دوربین جدید کانن می توان به عکاسی از سوژه های ثابت با رزولوشن کامل و با سرعت 7.4 فریم بر ثانیه اشاره کرد. پردازنده ی به کار رفته در کانن پاورشات SX730 ، پردازنده ی DIGIC 8 است که در این دوربین ارتقاء یافته است.

ضبط تصاویر با کیفیت 4k در این پاور شات به دلیل ارتقاء پردازنده ی آن امکان پذیر شده است. قابلیت زوم بالا یکی از ویژگی های شاخص دوربین های سری SX700 به شمار می رود. لنز مورد استفاده در دوربین SX740 قابلیت زوم تا چهل برابر را دارد. همچنین بهره مندی دوربین جدید کانن از لرزشگیر تصویر دوگانه امکان ثبت تصاویر بدون کوچکترین لرزش و تاری را فراهم کرده است.

همچنین نمایشگر طراحی شده برای این دوربین از نوع ال سی دی و 3 اینچ می باشد که قابلیت گردش 180 درجه را به سمت بالا دارد. برخورداری این دوربین از وای فای و بلوتوث از دیگر قابلیت های این دستگاه به شمار می رود. لازم به یادآوری است که تمامی ویژگی های ذکر شده در یک دوربین کامپکت با قیمت مناسب گردآوری شده است. به همین دلیل اغلب کاربران امکان استفاده این دوربین و ضبط فیلم با کیفیت تصویری 4k را خواهند داشت.

نمایندگی جاروبرقی شارپ

دوربین های کامپکت

کامپکت ها و یا دوربین های جیبی یکی از مدل دوربین های کاربردی هستند. ابعاد این دوربین ها بسیار کوچک بوده و در جیب هم جا می گیرند. این دوربین ها با رزولوشن های مختلف و توسط کمپانی های گوناگون تولید می شوند. در این مدل از دوربین ها لنز قابلیت جدا شدن از بدنه ی دوربین را ندارد. پیکسل های در نظر گرفته شده برای این دوربین ها متفاوت است و عدد ثابتی ندارد.

این دوربین ها در مدل جیبی بیشتر برای استفاده های روزمره کاربرد دارند و معمولا خریداران آن ها افرادی هستند که عکاسی را به صورت حرفه ای دنبال نمی کنند و تنها برای سرگرمی عکاسی می کنند.

نمایندگی مجاز کانن

نمایندگی کانن با هدف جلب رضایت مشتریان خدمات مورد نیاز آن ها را در دو بخش فروش و پس از فروش ارائه می کند. واحد فروش در نمایندگی کانن با بهره مندی از مشاوران مجرب اطلاعاتی کاربردی در خصوص انواع تولیدات کانن را در اختیارتان قرار می دهد. انواع محصولات کانن از جمله انواع پرینتر های لیزری و جوهر افشان، دستگاه کپی های تک کاره و چند کاره ، دوربین های کامپکت و slr و … در نمایندگی مجاز کانن  به صورت اورجینال به فروش می رسند.

کلیه ی محصولات همراه با ضمانت نامه ی معتبر ارائه می شوند. تعمیرات کانن نیز از دیگر واحد های فعال در نمایندگی رسمی کانن می باشد. تعمیرات دوربین های حرفه ای کانن، تعمیر تخصصی انواع دستگاه کپی و پرینتر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این واحد به شمار می رود. تعویض قطعات معیوب در انواع محصولات کانن در واحد تعمیرات کانن توسط کارشناسان حرفه ای انجام می شود. کلیه ی قطعات فرسوده با نمونه های اصلی خود جایگزین می شوند. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن برای کاربران تضمین می شود.

جهت پیگیری و دریافت مقالات، اخبار و سایر مطالب مرتبط با کمپانی کانن به لینک های زیر مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩