اشتراک گذاری

دوربین تبلت ایسر

دوربین تبلت ایسر از قطعات سخت افزاری این دستگاه است که کارایی بسیار زیادی دارد.  این بخش سخت افزاری آنچنان مهم و کاربردی است که تصور تبلتی بدون دوربین تقریبا غیر ممکن است. دوربین تبلت با امکان فیلم برداری و عکاسی سریع و لحظه ای، ثبت خاطرات را بسیار راحت کرده است. با امکانات بی نظیری که دارد، به راحتی یک کاربر عادی را به یک عکاس حرفه ای تبدیل می کند.  خرابی دوربین تبلت ایسر سرآغاز مشکلات جدیدی است که برای کاربر خیلی قابل تحمل نیست و او را مجبور می سازد تا در اسرع وقت به کمک یک مرکز تعمیرات تبلت مدرن و پیشرفته این مشکل را حل کند.

دوربین تبلت ایسر

علائم خرابی دوربین تبلت ایسر

  • لنز دوربین تبلت acer خراشیده شده است
  • آب و مایعات به داخل دوربین تبلت acer رفته است.
  • تنظیمات دوربین تبلت ایسر به هم ریخته است
  • دوربین تبلت کیفیت اولیه را ندارد
  • دوربین تبلت به طور خودکار پس از باز شدن بسته می شود
  • دوربین تبلت ایسر دچار تغییر رنگ شده است
  • دوربین سلفی تبلت acerاز کار افتاده است
  • هنگام ضبط فیلم، دوربین تبلت صدا را ضبط نمی کند
  • اخطار پر شدن حافظه در دوربین تبلت
  • فوکوس دوربین تبلت acer از کار افتاده است
  • دوربین تبلت ایسر خود به خود فوکوس می کند
  • دوربین صدای خش خش می دهد
  • دوربین تبلت تشخیص لبخند ندارد
  • لنز دوربین تبلت خراب شده است
  • دوربین تبلت ایسر بعد از فلش کردن از کار افتاده است

تعمیر دوربین تبلت ایسر

برای تعمیر دوربین تبلت ایسر باید از هر دو فاز نرم افزار و سخت افزار وارد عمل شویم. در مرکز مدرن و پیشرفته تعمیر تبلت ایسر مجموعه ای از بهترین امکانات نرم افزاری و سخت افزاری فراهم است. به این صورت هیچ مشکلی بدون راه حل باقی نمی ماند و پس از یک عیب یابی دقیق و درست، از مسیری صحیح برطرف خواهد شد. عمده مشکلاتی که برای دوربین تبلت ها از جمله تبلت ایسر حادث می شود مربوط به شکستگی، آبخوردگی، مشکلات نرم افزاری و مواردی از این قبیل است.

خدمات نرم افزاری تعمیر دوربین تبلت acer

در مرکز تعمیر دوربین تبلت ایسر آرشیوی مجهز از نرم افزارهای مورد نیاز این بخش مهم وجود دارد. پس از محرز شدن مشکلات نرم افزاری نظیر خارج شدن از برنامه ی دوربین، بروز خطای حافظه در صورت پر نبودن حافظه، تاری تصویر و … هر عملیات نرم افزاری که لازم باشد برای بهبودی و تعمیر دوربین تبلت acer انجام می شود.

خدمات سخت افزاری دوربین تبلت ایسر

پس از تشخیص مشکلاتی در بخش سخت افزار دوربین، مثلا اشکالی در لنز دوربین ، تعمیرکار مربوطه با اتخاذ تصمیمی درست و به هنگام نسبت به تعمیر یا تعویض قطعات سخت افزاری مورد نیاز اقدام خواهد کرد.

تعمیرات تبلت در تهران

تبلت یا همان لوح فشرده یکی از محصولاتی است که به دلیل مزایا و کارایی های متفاوتی که دارد، بسیار مورد توجه  قرار گرفته است. کمپانی های بسیاری از جمله سامسونگ، ال جی، ایسر، ایسوس، هواوی و … مدل های مختلفی از این دستگاه را تولید و روانه بازار می کنند. بدیهی است که این دستگاه به مرور زمان درگیر اختلالات نرم افزاری و البته سخت افزاری شود. برای تعمیر آن باید فقط و فقط به مراکز معتبر و استاندارد مراجعه کرد. مرکز تعمیرات تبلت در تهران از معدود و محدود مراکزی است که مسئولیت تعمیر و ترمیم انواع و اقسام تبلت ها را در مدل ها و برند های مختلف می پذیرد. در این مرکز معتبر آرشیوی از تجهیزات جانبی و قطعات تعویضی موجود است که مسیر تعویض را نیز بسیار سهل و ساده کرده است. برای بهره مندی از انبوه خدمات مرکز تعمیرات تبلت در تهران تماس بگیرید.

 تعمیرات ایسر

کمپانی ایسر محصولات متنوعی را در حوزه کالاهای هوشمند و تجهیزات وابسته به آن تولید و روانه بازار می کند. برای تعمیر و ارائه خدمات پس از فروش هر یک از محصولات کمپانی ایسر، مرکز تخصص تعمیرات ایسر راه اندازی شده است. در تاسیس این واحد تخصصی، مرکز سخت افزار ایران به عنوان تکیه گاه و پناهگاه اصلی عمل کرده و هرگز حمایت های خود را از واحد فوق تخصصی تعمیرات ایسر دریغ نکرده است. در این واحد تخصصی صفر تا صد خدمات تعمیراتی در حوزه نرم افزار و سخت افزار ارائه می شود. همه خدمات همراه با ضمانت نامه های کتبی و رسمی است و همه تعمیرکاران تضمین می کنند تا سلامت دستگاه شما به طور کامل برگردد و هرگز بازگشت به اختلال تکراری نداشته باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی ایسر را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩