اشتراک گذاری

دوربین‌ های جدید سری XA کانن

دوربین‌ های جدید سری XA کانن شامل چهار دوربین فیلمبرداری میشن که با کیفیت 4K و با نرخ 30 فریم بر ثانیه معرفی شده اند. به این ترتیب خانواده دوربین های فیلم ‌برداری حرفه‌ای XA کانن با چهار دوربین جدید به روز رسانی شده. این چهار دوربین به نام های XA50 ،XA45 ، XA40 و XA55  معرفی شده اند. این دوربین ها اولین اعضای خانواده‌ XA هستند که از رزولوشن 4K با نرخ ۳۰ فریم ‌بر ‌ثانیه پشتیبانی میکنن.

کارشناسان واحد تعمیرات دوربین در نمایندگی رسمی کانن ویژگی های این دوربین رو برای شما کاربرای گرامی بررسی کردن.

هنگ کردن ویندوز

دوربین‌ های جدید سری XA کانن برای چه کارهایی مناسب هستن؟

دوربین‌ های جدید سری XA کانن برای فیلم ‌برداری خبری و پخش تلویزیونی و تهیه‌ ویدئو های سازمانی مناسب هستن. این دوربین ‌ها با لرزش‌ گیر اپتیکال پنج ‌محوره از مجموعه‌ مختلفی از لنز های بزرگ ‌نمایی پشتیبانی میکنن. درگاه XLR دوگانه این دوربین ها نیز امکان ضبط صدا رو به ‌صورت PCM فراهم میکنه.

بررسی جداگانه دوربین‌ های جدید سری XA کانن

مدل های XA50 و XA55

دو دوربین XA50 و XA55 محصولاتی مشابه هستن که تنها فرق آنها این است که مدل XA55 در بازار اروپا به خروجی 3G-SDI و در دیگر بازارها به خروجی HD-SDI مجهز میشه، اما دوربین XA50، این خروجی‌ ها رو نداره. هر دو مجهز به حسگرهای یک اینچی هستن و از سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel کانن پشتیبانی میکنن.  XA50 و XA55 از حالت Wide Dynamic Range Gamma پشتیبانی میکنن. در این حالت محدوده‌ دینامیکی تا ۸۰۰ درصد زیاد میشه. این افزایش به افزایش جزئیات در قسمت‌ های هایلایت ‌شده و ثبت رنگ ‌های دقیق ‌تر منتهی میشه. این دو مدل از دوربین‌ های جدید سری XA کانن با ویژگی بزرگ‌ نمایی ۱۵ برابری زاویه‌ دیدی رو پوشش میدن که از سیستمی فول‌فریم با لنز ۳۸۲.۵-۲۵.۵ میلی ‌متری انتظار داریم.

مدل های XA40 و XA45

این مدل از دوربین‌ های جدید سری XA کانن از حسگرهای کوچکتر ۱/۲.۴۸ اینچی پشتیبانی میکنن. مجهز به لنزهای بزرگ‌نمایی ۲۰ برابری (۶۰۱-۲۹.۳ میلی‌متر) هستن. فیلم‌برداری 4K با نرخ ۳۰ فریم‌بر‌ثانیه و امکان ثبت ویدئوهای HD به روش Oversampling از دیگر قابلیت های این دو مدل از دوربین‌ های جدید سری XA کانن است.

دوربین VIXIA/LEGRIA HF G60 4K UHD

در بین دوربین‌ های جدید سری XA کانن که گفتیم چهار مدل است، ظاهرا دوربین VIXIA/LEGRIA HF G60 4K UHD کانن را نیز باید در نظر بگیریم و کلا دوربین‌ های جدید سری XA کانن را پنج مدل بدانیم. دوربین VIXIA/LEGRIA HF G60 4K UHD بسیاری از ویژگی‌ های مدل XA55 رو داره؛ مجهز به حسگر یک اینچی است؛ دستگیره‌ فوقانی نداره؛ از فوکوس خودکار Dual Pixel و بزرگ‌نمایی ۱۵ برابری و دیافراگم متغیر پشتیبانی می کنه و برای کارآموزان مناسبه. در کنار معرفی این دوربین‌ های جدید، کانن سفت‌افزار (Firmware) جدیدی هم برای برخی از مدل‌ های کنونی خودش ارائه داده.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن در خدمت همه کاربرانه تا با ارائه خدمات و تسهیلات متنوع و کاربردی، نیاز های مختلف اونا رو در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات کانن برطرف کنه. در این نمایندگی سرویس های ویژه ای در هر بخش وجود داره. هر کاربر میتونه بر اساس نیاز خودش از این سرویس ها استفاده کنه. همه این سرویس ها همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبیه. سرویس های نمایندگی کانن در بخش فروش و تعمیرات تضمین کننده خرید با کیفیت شماست.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩