اشتراک گذاری

دوربین‌های حرفه‌ای DSLR و بدون آینه‌ کانن

دوربین‌های حرفه‌ای DSLR و بدون آینه‌ کانن برای شانزدهمین سال متوالی بر بازار دوربین های DSLR و بدون آینه پادشاهی میکنن. منظور از این شانزده سال بازه‌ سال‌ های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۸ میلادی است. این شرکت تونسته بیشترین سهم از بازار دوربین ‌های حرفه ‌ای با قابلیت تعویض لنز (مجموع DSLR و بدون آینه) رو از آن خودش کنه.

در ادامه کارشناسان نمایندگی کانن در تهران به معرفی ویژگی ها و قابلیت های این دوربین در واحد تعمیرات دوربین  می پردازند.

دوربین‌های حرفه‌ای DSLR و بدون آینه‌ کانن

قابلیت های دوربین‌های حرفه‌ای DSLR و بدون آینه‌ کانن

دوربین‌های حرفه‌ای DSLR و بدون آینه‌ کانن دارای قابلیت تعویض لنز هستن. کانن قطعات کلیدی این دوربین ها، از جمله حسگر تصویربرداری CMOS، پردازنده‌ تصویری و لنزهای قابل تعویض رو توسعه داده. این قطعات براساس دیدگاه انحصاری و شخصی کمپانی کانن، یعنی سرعت، راحتی و کیفیت بالای تصویر توسعه پیدا میکنن. کمپانی کانن نمونه های مختلفی از دوربین ها رو تولید و تهیه کرده.

این دوربین ها شامل دوربین‌های رده بالا برای عکاسان حرفه‌ای و دوربین ‌های ارزان برای تصویربرداری ساده و آسون میشه. این سیاست نشون میده که کمپانی کانن سعی میکنه برای همه گروه های مصرفی خودش، محصول مناسبی داشته باشه و نیاز همه کاربرا با بودجه های مختلف و توانایی های متنوع رو پوشش بده.

سابقه کمپانی کانن در تولید دوربین‌های حرفه‌ای DSLR و بدون آینه‌

در سال ۲۰۰۳ و در حالی‌ که بازار دوربین‌ های DSLR حرکتی رو به ‌جلوی رو تجربه میکرد، کمپانی کانن دوربین EOS 300D رو معرفی کرد. این دوربین قیمتی رقابتی و طراحی جمع‌وجور و سبک داشت و تونست که بخش اعظمی از بازار جهانی رو به خودش اختصاص بده و زمینه رو برای رشد بازار دوربین‌های DSLR فراهم کرد.

برای همین هم هست که میگیم دوربین‌های حرفه‌ای DSLR و بدون آینه‌ کانن در بازار این مدل از دوربین ها پادشاهی میکنن. بد نیست بدونین که دوربین‌ های خانواده‌ی EOS-1D و EOS-5D نمونه هایی از دوربین هایی هستن که زمینه رو برای ثبت ویدئو با دوربین‌های DSLR فراهم کردن.

در مارس ۲۰۱۸ هم دوربین بدون آینه‌EOS M50  و دوربین DSLR مدل EOS 2000D توسط کمپانی کانن معرفی شد. این دوربین ‌ها شرایطی رو فراهم کردن تا عکاس ها خصوصا عکاس های تازه کار، با راحتی بیشتری، تصاویر حرفه ای ثبت کنن. این روند ادامه پیدا کرد تا جایی که کمپانی کانن موفق شد در سال ۲۰۱۸ میلادی هم بیشترین سهم از بازار جهانی رو نصیب خودش کنه.

در سپتامبر ۲۰۱۸ بود که کمپانی کانن با هدف گسترش و ساده‌سازی تصویربرداری، دوربین بدون آینه‌ EOS R رو عرضه کرد؛ این دوربین دوربینی بود که با حسگر فول‌فریم از سیستم تصویربرداری جدید بدون آینه بهره میبرد. در فوریه‌ ۲۰۱۹ هم کمپانی کانن دوربین EOS RP رو وارد بازار های جهانی دوربین کرد. دوربینی کوچک، سبک و کاربردی که در خانواده دوربین‌های حرفه‌ای DSLR و بدون آینه‌ کانن قرار داره و به حسگر فول‌فریم مجهزه.

پادشاهی دوربین‌های حرفه‌ای DSLR و بدون آینه‌ کانن نشون میده که این کمپانی به بهبود فناوری‌ های بصری و تصویربرداری ادامه خواهد داد تا ابزارهای قدرتمندتری رو به خانواده‌ EOS اضافه کنه. ابزارهایی که برطرف کننده نیاز هایِ مختلفِ کاربرانِ مختلف خواهد بود و منجر به توسعه و پیشرفت فرهنگ عکاسی و فیلم‌برداری خواهد شد.

 

اظهارنظر مستقیم الساندرو استانزانی، مدیر اجرایی بخش فناوری‌های تصویربرداری و ارتباطی کانن در اروپا، خاورمیانه و آفریقا در رابطه با دوربین‌های حرفه‌ای DSLR و بدون آینه‌ کانن

” علاوه‌ بر حفظ جایگاه نخست در بازار، کانن از نظر تعداد محصول عرضه شده و ارزش سهام نیز در اروپا، خاورمیانه و آسیا برتری خود را حفظ کرده است. ما به گسترش مرزهای نوآوری در تصویربرداری ادامه می‌دهیم. نتایجی که ما به ‌دست آورده ‌ایم، نشان‌ دهنده‌ تقاضای بازار برای فناوری ‌ها و سیستم‌ های تصویربرداری جدید است.”

پایگاه خبری کمپانی کانن

جدیدترین اخبار مربوط به کمپانی کانن رو میتونین از پایگاه خبری کمپانی کانن دنبال کنین. توی این پایگاه خبری جدیدترین، به روزترین و مهمترین اخبار و گزارشات مربوط به کمپانی کانن به اشتراک گذاشته میشن. پس اگه میخواین این اخبار رو به محض منتشر شدن دریافت کنین، حتما نوتیفیکیشن مربوطه رو در حالت on قرار بدین تا اولین نفری باشین که از جدیدترین اخبار مربوط به کمپانی کانن مطلع میشه.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩