اشتراک گذاری

دستگاه کپی Toshiba e-STUDIO 856

اساسا دستگاه کپی برای بسیاری از شرکت های بزرگ یک وسیله ی لازم و ضروری به حساب می آید، از همین جهت باید دستگاه هایی که در سازمان های دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند کارایی لازم را داشته باشند تا نیازهای آن ها را در هر زمان برآورده نمایند. در این میان دستگاه های کپی برند توشیبا یکی از بهترین های بازار تلقی می گردد و تاکنون کارایی خود را در مراکز خدمات فنی و مهندسی اثبات نموده اند. اکنون در طی این مقاله تصمیم داریم تا به معرفی دستگاه کپی Toshiba e-STUDIO 856 بپردازیم و به قابلیت های آن اشاره داشته باشیم.

دستگاه کپی Toshiba e-STUDIO 856

کارایی دستگاه کپی Toshiba e-STUDIO 856

دستگاه کپی Toshiba e-STUDIO 856 از تکنولوژی چاپ لیزری با چهار کارایی (امکان اسکن، فکس، کپی و پرینت) بهره مند می باشد که نوع چاپ سیاه و سفید و رنگی را برای افراد به ارمغان می آورد. این دستگاه در چهار مدل Toshiba e-STUDIO 556 / 656 / 756 / 856 تولید شده که از لحاظ ظاهری تقریبا شبیه به یکدیگر هستند و تفاوت آن ها در سرعت چاپ، توان چاپ ماهیانه، میزان کارایی کارتریج، درام و دولوپر می باشد که بر اساس نوع استفاده ی شرکت ها و سازمان ها باید بهترین این مدل ها انتخاب گردد.

چاپ دستگاه کپی Toshiba e-STUDIO 856

سرعت چاپ دستگاه کپی Toshiba e-STUDIO 856 بر اساس اطلاعاتی که در کاتالوگ این دستگاه درج شده است برابر 85 برگه در دقیقه می باشد که دقیقا همانند یک دستگاه قدرتمند صنعتی فعالیت می نماید. این مدل از دستگاه کپی توشیبا نسبت به مدل Toshiba 756 در هر دقیقه 10 برگه سریع تر چاپ می نماید. این دستگاه دارای ویژگی چاپ و کپی دورو اتوماتیک می باشد. همچنین می توان با استفاده از قابلیت ARDF آن تا 100 برگه را به شکل دو رو چاپ نماید. البته عملکرد پرینت و کپی دو رو را به شکل خودکار انجام می دهد. تعداد کپی های متوالی این دستگاه 9999 برگ می گردد. حداکثر سایز چاپ این دستگاه فتوکپی A3 می باشد که سرعت چاپ A3 دستگاه کپی Toshiba e-STUDIO 856 نسبت به سایز A4 کمتر می باشد.

توان چاپ ماهانه این دستگاه کپی 600 هزار برگ می باشد که یعنی روزانه تا 20 هزار برگ را می تواند چاپ کند که اگر دستگاه کپی به شکل مدوام فعالیت کند این میزان برگ را در طی 4 ساعت پرینت می نماید.

مواد مصرفی دستگاه کپی Toshiba e-STUDIO 856

مصرف کم یکی از شاخص های تعیین کننده در زمان خرید یک دستگاه کپی می باشد. دستگاه های لیزری نسبت به دستگاه های کپی جوهرافشان مصرف کم تری دارند. در این دستگاه کارتریج و تونر، دولوپر و درام قطعاتی اند که بعد از مصرف معین باید آنها را تعویض نمود. با هر دفعه شارژ کارتریج Toshiba e-STUDIO 856 می توانید 73 هزار برگ A4 را چاپ نماید و بعد از هر 600 هزار برگ کپی یا پرینت باید درام و دولوپر دستگاه را تعویض نمایید که برای انجام این کار می توانید به مرکز تعمیرات تخصصی مرکز سخت افزار ایران مراجعه نمایید.

سیستم فکس و اسکن دستگاه کپی Toshiba e-STUDIO 856

در سازمان ها یا ادارات دولتی که چنین دستگاه فتوکپی حضور داشته باشد نیاز به خرید اسکنر و یا دستگاه فکس جداگانه نمی باشد زیرا این دستگاه کپی خود دارای یک فکس و اسکنر قدرتمند است که با سرعت بسیار زیاد کار می کند. سرعت اسکن دستگاه کپی Toshiba e-STUDIO 856 برای صفحات رنگی برابر با 77 برگ در دقیقه بوده و برای صفحات سیاه و سفید 80 برگ در دقیقه با رزولوشن 150 تا 600 dpi گزارش گردیده است که اسکنرهای کمتری را می توان پیدا کرد که چنین سرعتی را داشته باشند. این دستگاه صفحات اسکن شده را با فرمت های TIFF, PDF, JPEG, XPS,MS Word, MS Excel, ذخیره می نماید.

سرعت ارسال و دریافت فکس این دستگاه کپی 20 برگ در دقیقه می باشد که می تواند سندهایی تا 500 مگابایت را در داخل خود ذخیره نماید و در زمان های دلخواه آن ها را چاپ نمایید. دستگاه کپیToshiba e-STUDIO 856 دارای یک صفحه نمایش لمسی رنگی 9 اینچی می باشد که می توان تنظیمات و سایر دستورهای کپی، اسکن و… را از طریق این صفحه نمایش به دستگاه داد. از سایر مشخصات آن می توان به هارد 60 گیگابایتی و رم 1 گیگابایتی آن اشاره نمود که در کنار سایر سخت افزارها یک تناسبی را رعایت نموده است.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی Toshiba

یکی از موضوعات بسیار مهم در زمینه ی خرید و استفاده از دستگاه های کپی، بحث تعمیر دستگاه های کپی می باشد که باید به دست متخصصین همین عرصه سپرده شود تا کارایی دستگاه پس از تعمیر و یا تغییر مواد مصرفی کاهش یابد. در این بخش از وب سایت می توانید خبرها و مطالب مرتبط با نمایندگی دستگاه کپی توشیبا و خدمات این مرکز را پیگیری کنید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩