اشتراک گذاری

دستگاه کپی Toshiba 455

طراحی دستگاه کپی Toshiba 455 برای محیط های کاری بوده و برای حجم کاری متوسط مورد استفاده قرار می گیرد. بهره مندی از سیستم دوبلکس در این دستگاه کپی امکان چاپ و اسکن های دو رو را فراهم کرده است. همچنین این دستگاه کپی به یک اسکنر رنگی نیز مجهز شده است که امکان اتصال به شبکه در آن وجود دارد. توان کاری توشیبا 455  چاپ 30000 برگه می باشد. این دستگاه در هر یک دقیقه 45 برگه را به چاپ می رساند. بهره مندی از این سرعت چاپ روند انجام امور را تا حد قابل توجهی افزایش داده است. ظرفیت سینی این دستگاه کپی بسیار بالا می باشد به طوری که می تواند 3200 برگه را در خود جای دهد. یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه امکان نصب فکس می باشد که قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

دستگاه کپی Toshiba 455

تعمیر دستگاه کپی Toshiba 455

تعمیر دستگاه کپی Toshiba 455 به تخصص و مهارت های بسیار زیادی نیاز دارد. متخصصان و مهندسان حاضر در واحد تعمیرات به دلیل بهره مندی از اطلاعات و ترفند های تعمیراتی با عیب یابی های دقیق می توانند انواع عیوب دستگاه را برطرف کنند. به یاد داشته باشید انواع دستگاه کپی سیستم های بسیار حساسی دارند و لازم است توسط نیروی متخصص و حرفه ای مورد بررسی قرار بگیرند . به یاد داشته باشید در صورتی که برای تعمیرات دستگاه کپی Toshiba 455 به مراکز نامطمئن و غیر حرفه ای مراجعه کنید دستگاه شما دچار آسیب دیدگی های بیشتری خواهد شد. به همین دلیل لازم است برای تعمیر این دستگاه به مرکز تخصصی تعمیرات دستگاه کپی مراجعه کنید.

خدمات تعمیرگاه دستگاه فتوکپی toshiba455

  • بررسی تغذیه‌کننده کاغذ دستگاه فتوکپی toshiba455
  • تعمیر AC power و تعمیرات بخش High Voltage دستگاه کپی۴۵۵ توشیبا
  • انجام سرویس‌های کلی و مداوم دستگاه فتوکپی۴۵۵ توشیبا
  • بررسی مکانیزم کار سولونویید دستگاه کپی توشیبا ۴۵۵
  • نظافت و سرویس دستگاه در مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا ۴۵۵
  • اصلاح و بازیابی موتور الکتریکی دستگاه کپی Toshiba 455
  • عیب‌یابی خطاهای دستگاه کپی در مرکز تعمیر ل دستگاه کپی Toshiba 45
  • رفع مشکلات مربوط به یونیت فیدر دستگاه فتوکپی۴۵۵ توشیبا
  • شارژ کاتریج دستگاه فتوکپی توشیبا ۴۵۵ با مواد مصرفی مرغوب و سازگار با ساختار این دستگاه
  • تعویض پیکاپ دستگاه فتوکپی۴۵۵ توشیبا
  • انجام تنظیمات و تعمیرات مرتبط با برد دستگاه کپی Toshiba 455
  • عیب‌یابی درام در مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی۴۵۵ توشیبا
  • تعویض و تعمیر انواع قطعات فنی دستگاه فتوکپی توشیبا ۴۵۵
  • اصلاح، تعمیر و تعویض قطعات فیوزینگ دستگاه فتوکپی۴۵۵ توشیبا

تعمیر در محل دستگاه کپی Toshiba 455

در صورتی که شما نیز یکی از کاربرانی هستید که در استفاده از دستگاه کپی Toshiba 455 دچار مشکل شده است نمایندگی رسمی توشیبا خدمت جدیدی را به شما ارائه کرده است. همان طور که می دانید جا به جایی و حمل و نقل دستگاه کپی مشکلات بسیاری را برای کاربران و حتی دستگاه ایجاد می کند. تعمیر در محل دستگاه کپی توشیبا 455  به شما کمک می کند تا بدون نیاز به مراجعه ی حضوری به نمایندگی به راحتی دستگاه خود را در محل مورد نظر خود ترمیم و تعمیر نمایید. با استفاده از این امکان تیمی از مجرب ترین متخصصان تعمیراتی دستگاه کپی به محل دلخواه شما اعزام شده و پس از عیب یابی های دقیق تعمیرات دستگاه را اعمال می کنند. در راستای استفاده از این خدمت فقط کافی است با مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا تماس بگیرید و درخواست خود را مبنی بر تمایل استفاده از این سرویس ثبت کنید. یکی از مزایای تعمیر در محل دستگاه کپی به همراه داشتن آرشیوی مجهز از تمامی ابزار و قطعات مورد نیاز توسط تعمیرکاران می باشد.

مرکز تعمیرات دستگاه کپی

تعمیر دستگاه کپی در واحد تعمیرات دستگاه کپی و توسط متخصصان حرفه ای انجام می شود. دسترسی به انواع ابزار و قطعات سبب شده تا فرآیند تعمیرات در این واحد در بالاترین سطح کیفی ارائه شود. کاربران می توانند به منظور عیب یابی از دستگاه کپی ، تعمیر دستگاه کپی و تعویض قطعات آن با نمونه های اوجینال به مرکز تعمیر دستگاه کپی مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. همان طور که می دانید دستگاه های کپی امروزه یکی از پر کاربرد ترین ماشین های اداری هستند که به دلیل فشار کاری بالا در فواصل زمانی کوتاه مدت دچار خرابی شده و برای تسریع در انجام امور به تعمیرات نیاز پیدا می کنند. به همین دلیل لازم است تعمیرات این دستگاه حتما توسط افراد حرفه ای انجام شود. لازم به ذکر است که انواع دستگاه کپی توشیبا در این واحد قابل تعمیر می باشد. مرکز تعمیرات دستگاه کپی یکی از واحد هایی است که در نمایندگی توشیبا فعالیت داشته و زیر نظر واحد تعمیرات توشیبا می باشد. انواع دستگاه کپی توشیبا در نمایندگی رسمی توشیبا به صورت اورجینال و همراه با گارانتی به فروش می رسد. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی توشیبا وابسته به مرکز سخت افزار ایران می باشد.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی توشیبا را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩