اشتراک گذاری

دستگاه کپی کنون

کنون یکی از بهترین تولیدکنندگان دستگاه کپی می باشد. دستگاه کپی های ارائه شده در این کمپانی در مدل های گوناگونی طراحی شده اند. دستگاه های کپی دارای قطعات متعدد و پیچیده ای هستند، که این پیچیدگی سبب شده آسیب دیدگی هرکدام از این قطعات به سایر بخش های دستگاه منتقل شود.

به همین علت لازم است به محض مشاهده ی هرگونه خرابی در دستگاه برای تعمیرات دستگاه کپی اقدام کنید. دستگاه کپی کنون یکی از ضروری ترین لوازمی است که برای هر اداره و شرکت بزرگ و کوچکی مورد استفاده قرار می گیرد. برای آشنایی بیشتر با انواع مدل های دستگاه کپی کنون و بررسی نکات مهم در خرید دستگاه کپی کنون تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

دستگاه کپی کنون

انواع مدل های دستگاه کپی کنون

مدل های دستگاه کپی کانن در سه گروه مجزا تقسیم بندی می شوند. اولین تقسیم بندی مربوط به ابعاد آن ها است که به صورت رومیزی و ایستاده تقسیم شده اند. ایستاده ها حجم بیشتری از فضا را اشغال می کنند و همچنین کارایی بیشتری هم دارند و برای مثال مراکز بزرگ که بیشتر از دستگاه کپی استفاده می کنند، لازم است مدل ایستاده دستگاه کپی کنون را خریداری کنند.

مدل های رومیزی متناسب برای ادارات کوچک با حجم کاربری کم است، زیرا ظرفیت دستگاه های کپی با یکدیگر متفاوت است. تقسیم بندی دیگری هم برای دستگاه کپی وجود دارد که بنا بر کپی رنگی و سیاه و سفید مدل های این دستگاه را از یکدیگر متمایز می کند.

دستگاه کپی رنگی معمولا کاربرد بیشتری برای چاپ عکس و تصاویر دارد و مدل سیاه و سفید آن برای چاپ متون مورد استفاده قرار می گیرد. سومین تقسیم بندی برای دستگاه کپی بنا بر تک کاره یا چندکاره بودن دستگاه تعیین می شود.

دستگاه کپی تک کاره همان طور که از نام آن مشخص است تنها برای کپی یا چاپ برگه استفاده می شود، اما دستگاه کپی های چندکاره علاوه بر کپی قابلیت های دیگری مثل پرینت و اسکن را نیز به همراه دارد.

فروش دستگاه کپی کنون

فروش دستگاه کپی کنون یکی از تخصصی ترین خدماتی است که در نمایندگی رسمی کنون برای کاربران فراهم شده است. فروش این دستگاه در نمایندگی مجاز کنون به صورت اورجینال و همراه با گارانتی معتبر انجام می شود. به یاد داشته باشید برای خرید دستگاه کپی کنون تنها به نمایندگی رسمی کنون مراجعه کنید.

توجه داشته باشید فروش دستگاه کپی کنون به صورت اصل و همراه با ضمانت نامه معتبر تنها توسط نمایندگی رسمی کانن امکان پذیر است. تمام خدمات ذکر شده در کارت گارانتی با مراجعه به نمایندگی رسمی کانن قابل دریافت می باشد.

تعمیرات دستگاه کپی کنون

تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن از تخصصی ترین خدماتی است که در نمایندگی مجاز کنون راه اندازه شده است. این واحد به صورت تخصصی به تعمیر دستگاه کپی می پردازد. متخصصان و کارشناسان این واحد به دلیل بهره مندی از مدرن ترین تجهیزات و امکانات می توانند تمام عیوب دستگاه کپی کنون را برطرف کنند.

تمام خدمات این واحد دارای تضمین می باشد. کاربران می توانند در صورت هرگونه خرابی در دستگاه کپی به این واحد مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوند.

نمایندگی کنون

نمایندگی کانن با تاکید برکیفیت و مشتری مداری سالهاست توانسته است بهترین خدمات را به کاربران ارائه کند. خدمات فروش و پس از فروش که شامل گارانتی نیز می باشد، در این نمایندگی ارائه می شود.جدیدترین محصولات کمپانی کنون در این نمایندگی به فروش می رسد.  بهره مندی از مشاوران به شما کمک می کند تا با خیال راحت به خرید محصولات مورد نظر خود بپردازید.

برای کسب اطلاعات در زمینه ی مشخصات فنی هر محصول می توانید از مشاوران حاضر در این نمایندگی راهنمایی بخواهید. این نمایندگی مجاز قادر است تا تمامی اشکالات پیش آمده برای دستگاه شما را برطرف کند و دستگاهتان را کاملا سالم به شما تحویل دهد. ویژگی این نمایندگی رسمی، تضمین کیفیت و اصل بودن قطعات مورد استفاده است.

تعمیرات کنون

تعمیرات کانن از واحد های مجزا تشکیل شده است. هر کدام از این بخش ها یکی از محصولات کمپانی کنون را تعمیر می کنند. تعمیرات در این واحد ها کاملا تخصصی بوده و با استفاده از مدرن ترین امکانات و جدید ترین اطلاعات انجام می شود. بهره مندی از کادر فنی مسلط و همچنین به روز ترین ابزارآلات به کاربران کمک می کند تا بهترین خدمات را از این نمایندگی دریافت کنند.

لازم به ذکر است که پس از انجام فرآیند تعمیرات، دستگاه برای کاربر تست شده و در صورت کارکرد درست، تحویل داده خواهد شد. یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در واحد تعمیرات کنون تعویض قطعات معیوب و مستهلک تولیدات این کمپانی می باشد. تمامی این قطعات با نمونه های اورجینال جایگزین می شوند و کیفیت و کارایی اولیه ی دستگاه را به آن بر می گردانند.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری و دنبال نمایید.

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩