اشتراک گذاری

دستگاه کپی کانن 2202

دستگاه کپی کانن 2202 یکی از تولیدات چند منظوره ی شرکت کانن می باشد. حافظه ی این دستگاه کپی 128 مگابایت می باشد و وزن آن در حدود 30 کیلوگرم می باشد. همچنین ابعاد این دستگاه 622 × 589 × 502 میلی متر می باشد. مجهز بودن دستگاه کپی کانن 2202 به صفحه نمایش پنج خطی و سیاه و سفید tft از دیگر قابلیت های این دستگاه به شمار می رود.

بزرگ نمایی و کوچک نمایی است دستگاه بین 25% تا 400% است. فرآیند چاپ اولین کپی در این دستگاه به 8 ثانیه زمان نیاز دارد. تونر مورد نیاز این دستگاه کپی کانن  مدل C-EXV 42 Black Toner است و  ظرفیت چاپ 10200برگ را دارد. عدم بهره مندی این دستگاه از قابلیت چاپ دو روی خودکار یکی از معایب آن به شمار می رود.

فرآیند کپی و پرینت در  این دستگاه به صورت لیزری وسیاه و سفید می باشد. با استفاده از دستگاه کپی کانن در مدل 2202 امکان چاپ در دو حالت کپی و پرینت A4 تا 22 برگ در دقیقه و در کاغذ A3 با 11 برگ در هر دقیقه و با رزولوشن 600×600 dpi فراهم شده است.

سایر مشخصات دستگاه کپی کانن 2202

از دیگر قابلیت های دستگاه کپی کانن می توان به 99 بار کپی از روی یک برگه اشاره کرد. همان طور که پیش تر اشاره کردیم این دستگاه از قابلیت اسکن نیز بهره مند شده است. در قسمت اسکن اندازه ‌های A3, A4, A5, B4, B5, Legal, Letter, Ledger, Executive, Statement, Envelopes (No.10 (COM10), Monarch, ISO-C5,DL), Custom size (431 mm x 297 mm) پشتیبانی شده و اسکن با وضوح 300 dpi انجام می‌شود.

در صورتی که به اسکن دو رو نیاز داشتید می توانید از طریق روش دستی این کار را انجام دهید. در صورتی که شما به اسکن یک طرف برگه نیاز داشته باشید این فرآیند در دستگاه کپی کانن 2202 در اندازه‌ی A4 با وضوح 300 × 300 dpi به میزان 22 تصویر در دقیقه انجام می شود.

تعمیرات مین برد کپی توشیبا

تعمیر دستگاه کپی کانن 2202

تعمیر دستگاه کپی کانن 2202 از جمله خدمات تخصصی است که در بخشی مجزا از نمایندگی تعمیر دستگاه کپی به کاربران ارائه می شود. این خدمات زیر نظر کارشناسان فنی واحد تعمیرات انجام می گیرد پایان فرآیند تعمیرات دستگاه برای کاربران تست شده و سپس تحویل داده می شود. متخصصان واحد تعمیرات دستگاه کپی با عیب یابی های دقیق ابتدا منبع اختلال به وجود آمده را شناسایی می کنند  و سپس فرآیند تعمیرات را اعمال می کنند.

لازم به ذکر است اگر در روند تعمیرات، نیازی به تعویض قطعه باشد، قطعه مورد نظر از آرشیو قطعات اورجینال این مرکز تهیه شده و در دستگاه جایگزین می گردد. مراجعین بسیاری هر روزه به این مرکز مراجعه می کنند تا از خدمات با کیفیت و کم هزینه ی آن بهره مند شوند. انواع عیوب دستگاه کپی کانن 2202 با مراجعه به این واحد قابل تعمیر می باشد.

خدمات تخصصی تعمیرات  کپی کانن 2202

  • سرویس کامل دستگاه کپی کانن 2202
  • عیب یابی دقیق قطعات مکانیکی و الکترونیکی کپی کانن 2202
  • شناسایی علل بروز مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه کانن 2202
  • تعمیر و تعویض برد پاور دستگاه کپی 2202
  • تعمیر و تعویض مین برد فتوکپی کانن 2202
  • تعمیر و تعویض پیکاپ دستگاه کپی 2202
  • تعمیر و تعویض یونیت فیوزینگ دستگاه کپی کانن 2202
  • تعمیر و تعویض یونیت تانک دولوپر فتوکپی کانن
  • تعمیر و تعویض درام کپی کانن
  • تعمیر و تعویض یونیت لیزر دستگاه فتوکپی 2202
  • تعمیر و تعویض یونیت اسکن کپی 2202
  • حل تمام مشکلات نرم افزاری وسخت افزاری دستگاه کپی کانن 2202

سرویس در محل دستگاه کپی کانن2202

با توجه به جا به جایی های مشکل ساز دستگاه کپی نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی کانن خدمت جدیدی با عنوان سرویس در محل دستگاه کپی کانن را راه اندازی کرده است. انواع دستگاه کپی از قبیل دستگاه کپی کانن 2202 به دلیل ابعاد بزرگی که دارند قابل جا به حایی نیستند و کاربران می توانند با استفاده از تعمیر در محل مشکلات دستگاه خود را برطرف کنند.

مشتریان با استفاده از این خدمت می توانند در کوتاه ترین زمان، بدون صرف هزینه های متعدد برای برد و بازگشت دستگاه به تعمیرگاه، همچنین صرفه جویی در زمان تعمیر و… از تکنسینی خبره که مجهز به دستگاه های عیب یابی و تعمیر قابل حمل، همچنین آرشیو قطعات اورجینال می باشد بهره مند شده و خود شاهد روند تعمیرات و میزان صحت کار کارشناسان ما باشند. همچنین با استفاده از تعمیرات کپی در محل امکان مشاهده ی تمامی مراحل تعمیرات دستگاه کپی کانن برای کاربران فراهم شده است.

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی با گرد گروهی از متخصصان حرفه ای توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. تکنسین های دوره دیده و کارآزموده ایی که در واحدهای تخصصی این نمایندگی مشغول به  کار هستند موظف اند که خدمات ارائه ی شده ی خود را بر اساس استاندارهای جهانی طراحی و اجرا کنند. واحد فروش دستگاه کپی کانن انواع دستگاه کپی را با همراهی مشاوران به فروش می رساند.

کاربران می توانند به منظور انتخابی بهتر به مشاوران مراجعه کرده و راهنمایی های مورد نیاز خود را دریافت نمایند.  بخش تعمیرات نمایندگی کپی که به عنوان برترین مرکز خدماتی کشور در زمینه ی تعمیر ماشین های اداری شناخته شده است خدماتی از قبیل مشاوره پیش از تعمیر، استفاده از دستگاه های مدرن عیب یابی و تعمیر، آرشیو قطعات اورجینال و سرویس در محل دستگاه های کپی را به صورت تخصصی در اختیار مشتریان قرار  داده است.

جهت پیگیری و دریافت مقالات، اخبار و سایر مطالب مرتبط با کمپانی کانن به لینک های زیر مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩