اشتراک گذاری

دستگاه فتوکپی توشیبا

توشیبا یک کمپانی ژاپنی است که تولیدکننده دستگاه های الکترونیکی و تجهیزات برای خانه ها، دفاتر، شرکت های فناوری اطلاعات و موسسات صنعتی می باشد. این کمپانی محبوب چندین دهه است که به طراحی و ساخت دستگاه های فتوکپی توشیبا پرداخته و به عنوان یکی از برندهای مطرح و برتر در تولید این سری از محصولات در انگلستان و سراسر جهان به شمار می رود.  همچنین این تولید کننده پرطرفدار برای مجموعه پرینترهای eStudio اش معروف و مشهور بوده که به واسطه آنها انجام کارهای چاپی سیاه و سفید و رنگی را به راحتی امکان پذیر ساخته است. توشیبا دارای طیف وسیعی از دستگاه فتوکپی به صورت تک کاره (stand alone) و چند منظوره (multifunctional) بوده و برای کلیه کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ، گزینه هایی را معرفی و عرضه داشته است.

دستگاه فتوکپی توشیبا

کاربرد دستگاه فتوکپی توشیبا

کسب و کارهای نوپا و دفاتر کوچک

کمپانی کهنه کار توشیبا مدل های بسیار زیادی را برای کسب کارهایی که به تازگی راه اندازی شده اند (startup businesses) و همچنین شرکت های کوچک عرضه کرده است. مسلمأ این شرکت ها نیاز به تعداد محدودتری از قابلیت ها در دستگاه ها بوده و به دنبال پرینتری برای پشتیبانی از گردش اسنادی زیاد در سرعت بالا نمی باشند که بدین لحاظ توشیبا از پیش فکرش را کرده و مدل هایی مطابق با نیاز این دسته از کاربران فراهم آورده است. به هر حال مدل های کوچک دستگاه های فتوکپی توشیبا در سری eStudio به گروه هایی همچون Workplace و Team systems دسته بندی شده و نمونه هایی کم نظیر با قابلیت چاپ کاغذهای A3 و A4 می باشند. علاوه برآن، چاپگرهایی برای پرینت رنگی در مجموعه دستگاه های فتوکپی کوچک نیز طراحی و عرضه شده اند که کاربران به واسطه نیاز خود می توانند از آن ها بهر مند باشند. اما روی هم رفته این سری از محصولات توشیبا نمی توانند چاپ های رنگی باکیفتی را در اختیارتان بگذارند.

کسب و کارهای متوسط

دستگاه های فتوکپی توشیبا برای کسب و کارهای متوسط یا دفاتر کوچک بسیار شلوغ نیز در طیف وسیعی از مدل های eStudio ارائه شده اند که به راحتی می توان به روی آنها حساب باز کرد. کمپانی توشیبا این سری از محصولات اش را به عنوان سیستم های اداری (Departmental systems) طبقه بندی کرده که مدل های آن می توانند از کاغذهای A3 و A4 و همچنین نسخه های رنگی پشتیبانی کنند. خوشبختانه، اکثر این دستگاه ها با قابلیت شبکه، فیدر سند اتوماتیک، چاپ پشت و رو و اسکن دوطرفه همراه شده اند. گفتنی است، پرینترهای رنگی توشیبا عملکردی به مراتب کند تر از چاپگرهای سیاه و سفید دارند که البته این موضوع خیلی هم غیرطبیعی نمی باشد. به عنوان مثال، پرینتر eStudio 4510c در این سری، قادر به چاپ 45 صفحه در هر دقیقه به صورت سیاه و سفید می باشد و این در حالی است که سرعت عمل چاپ رنگی آن چیزی در حدود 11 صفحه در هر دقیقه است و علت این کارکرد آن است که دستگاه های فتوکپی توشیبا از تکنولوژی لیزری برای تولید تصویر استفاده می کنند.

کسب و کارهای بزرگ و پرینترهای حرفه ای

خوشبختانه کمپانی توشیبا در عرضه دستگاه های فتوکپی بزرگ با پشتیبانی از گردش اسنادی پرحجم، پربازده و پرسرعت بسیار تخصصی عمل کرده است. این سری از دستگاه های فتوکپی توشیبا مختص کسب و کارهای عظیم بوده و چاپ های لیزری، با کیفیتی مثال زدنی را ارائه می دهد. شایان ذکر است، تمامی فتوکپی های پیشرفته این رده از محصولات شامل سینی های کاغذ متعدد، تکنولوژی های پیشرفته در تطبیق رنگ ها، ابزارهایی در سطوح تخصصی برای پشتیبانی از گردش کار بالا و همچنین مدیریت پروژه می باشند.

آشنایی با کمپانی توشیبا

توشیبا شرکتی ژاپنی و چند ملیتی است که در حوزه های متفاوتی همچون قطعات الکترونیکی، تجهیزات ارتباطی، سیستم های برق، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، ابزارهای روشنایی، تجهیزات نورپردازی و صد البته لوازم اداری و دفتری فعالیت می نماید. تاریخ تأسیس این شرکت به سال 1875 برمی گردد و دفتر مرکزی آن در شهر توکیو، ژاپن مستقر است. از اختراعات این تولید کننده خلاق می توان به اولین تلفن تصویری رنگی، تلویزیون رنگی گسترده، اولین دیسک نوری بایگانی اطلاعات، اولین سیستم او سی آر با قابلیت خواندن حروف چینی، اولین دی وی دی و … نام برد. ناگفته نماند، این شرکت دارای 39 مرکز تحقیقاتی در سراسر جهان بوده که بیش از 4180 نفر در این مراکز مشغول به فعالیت می باشند.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا ، پیشگام در فروش و تعمیرات فوق تخصصی انواع محصولات توشیبا به کاربران ارجمند می باشد. این مرکز مورد اطمینان سالیان متمادی است که مشغول به فعالیت بوده و همواره امکانات و خدماتی شایسته را برای مصرف کنندگان محصولات توشیبا فراهم کرده است. افتخار این نمایندگی خوش نام به بهره مندی از تکنسین ها وکارشناسانی مجرب بوده و با استفاده از پیشرفته ترین ابزارهای تعمیراتی و استانداردهای جهانی، خدماتی گسترده و ویژه را عرض داشته است. فروش آخرین و جدیدترین محصولات این کمپانی همچون انواع لوازام خانگی، لپ تاپ ها، کولرهای گازی و … نیز از جمله خدمات این نمایندگی به شمار رفته و تعمیر هر کدام از آنها نیز به شیوه ای کاملأ تخصصی توسط کارکنان توانمند این مرکز انجام پذیر خواهد بود. به هر حال، ارائه مشاوره ها و راهنمایی های پیش و پس از خرید، ارائه برگه گارانتی فروش، ضمانت خدمات ترمیمی، امکان سرویس در محل و تعمیر فوری و تخصصی هر کدام از محصولات از جمله اصلی ترین فعالیت های نمایندگی توشیبا به شمار می رود. در صورت نیاز به اطلاعات تخصصی و عمومی بیشتر می توانید به این قسمت از سایت مراجعه نمایید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩