اشتراک گذاری

دستگاه فتوکپی توشیبا 166

قبل از ورود به بحث تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا 166 بهتر است کمی درباره ویژگی ها و خصوصیات انحصاری این دستگاه اطلاعات مفیدی به دست آوریم؛ دستگاه کپی  toshiba166 تنها یک نمونه از انبوه تولیدات کمپانی توشیبا در حوزه لوازم اداری و دفتری است. این دستگاه یک نمونه از دستگاه های کپی رومیزی توشیبا است که 31.8 کیلوگرم وزن دارد و در سایز 600*643*462.5 میلی متر تولید شده است.

با وجود رومیزی بودن توان کاری بالا و سریعی دارد. فقط 25 ثانیه برای گرم شدن و آماده کار شدن، زمان نیاز دارد و اولین کپی را در عرض 7 ثانیه تهیه می کند. دستگاه فتوکپی توشیبا 166 حافظه درونی 16 مگابایتی دارد که  قابلیت افزایش تا 80 مگابایت را نیز برخوردار است. این چاپگر با کیفیت در سایز A3 کپی می گیرد. در هر دقیقه 16 برگ را با دقت  2400*600 dpi کپی می کند.

به طور متوالی توانایی چاپ 999 سند چاپی را دارد و مجهز به اسکنر نیز هست.  اگر هم اکنون کاربر این دستگاه هستید و به دنبال بهترین مرکز تعمیر دستگاه کپی می گردید، به راحتی و با اطمینان کامل می توانید به این واحد مجاز و معتبر اعتماد کنید.

دستگاه فتوکپی توشیبا 166

تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا 166

در واحد تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا 166 از تعمیرکاران و تکنسین هایی کمک گرفته می شود که به خوبی با ساختار درونی این دستگاه آشنایی دارند و به راحتی می توانند مشکلات را ریشه یابی و مرتفع سازند. این مدل از دستگاه کپی توشیبا کاربران زیادی دارد. به همین دلیل ممکن است هر کاربر در بخشی نیازمند دریافت سرویس های تعمیراتی باشد. به کمک تمام امکانات و سرویس های تعمیراتی ویژه واحد تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا 166 همه مشکلات و اختلالات این دستگاه رفع و رجوع خواهد شد.

به علاوه در این مرکز آرشیوی مجهز از قطعات جانبی اصل و اورجینال مخصوص دستگاه فتوکپی166 توشیبا نیز فراهم است. به کمک این آرشیو مجهز و قوی، مسیر تعویض نیز برای تعمیرکاران سهل و ساده است. به علاوه بهترین و مرغوب ترین مواد مصرفی دستگاه کپی166 توشیبا در این مرکز فراهم است و کاربران می توانند با خیال راحت همه مواد مصرفی خود را تهیه کنند و چاپ با کیفیتی داشته باشند.

سرویس در محل دستگاه فتوکپی166 توشیبا

اگر امکان مراجعه حضوری برای تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا 166 را ندارید، جای هیچ نگرانی نیست. به کمک سرویس ویژه تعمیر در محل دستگاه کپی  toshiba166 این امکان برای شما فراهم است که صفر تا صد خدمات تعمیراتی را در منزل و محل مورد نظر خود دریافت کنید. با استفاده از این سرویس، لازم نیست دستگاه را جا به جا کنید.

تعمیرکار در کنار شما خواهد و بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد و در زمان خود نیز صرفه جویی خواهید کرد. تماس بگیرید و درخواست استفاده از این سرویس را ثبت کنید.

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی یک مرکز جامع و کامل است که مسئولیت عیب یابی، ترمیم و تعمیر همه نوع دستگاه کپی از هر برندی را می پذیرد. در مرکز  تعمیرات توشیبا می توانید صفر تا صد اختلالات دستگاه کپی خود را به درستی ریشه یابی و برطرف کنید. تعمیرکاران و تکنسین ها هر کدام به صورت جداگانه مسئولیت تعمیر بخشی از این دستگاه را بر عهده دارند.

دستگاه ها و ابزار بسیار پیشرفته و مدرنی در اختیار این تعمیرکاران است که هر کدام در بخشی از مسیر تعمیر، یاریگر آنها است. در این مرکز معتبر و جامع تعمیراتی آرشیوی از قطعات جانبی اصل و اورجینال نیز وجود دارد که مسیر تعویض را نیز برای تعمیر کار سهل و برای کاربر مطمئن ساخته است. خدمات و سرویس های نمایندگی تعمیر دستگاه کپی بسیار گسترده و فراگیر است.

هر نیاز و هر سلیقه را تامین می کند. در این نمایندگی می توانید بهترین و مرغوب ترین مواد مصرفی انواع دستگاه کپی را تهیه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

 نمایندگی دستگاه کپی توشیبا

در نمایندگی دستگاه کپی توشیبا این امکان وجود دارد که در حوزه فروش و خدمت پس از فروش و تعمیر دستگاه کپی توشیبا ، سرویس های بی نظیر و بی رقیبی را دریافت کنید. این نمایندگی به دلیل رعایت همه قوانین درون مرزی و برون مرزی توانسته است به منبعی معتبر و مجاز برای تهیه هر یک از چاپگر های توشیبا تبدیل شود.

در کنار دریافت خدمات پس از فروش اصل و شرکتی، می توانید از سرویس های جانبی و انحصاری تنها نمایندگی رسمی توشیبا در ایران نیز بهره مند شوید. با بهره مندی از این سرویس های ویژه، خرید خود را بیمه خواهید کرد و برای همیشه از مجموعه ای از بهترین و مفید ترین امکانات بهره مند خواهید شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر فقط باید تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی توشیبا را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩