اشتراک گذاری

خطرات لپ تاپ

خطرات لپ تاپ مساله ای است که شاید کاربران کمتر به آن فکر کنند. به طور کلی محصولات الکترونیکی در کنار همه مزایا و سرویس های کاربردی که دارند، مشکلات و خطراتی هم دارند. لپ تاپ هم از این قائده مستثنی نبوده و استفاده نادرست از آن نوعی تهدید برای کاربران به شمار می رود. اگر شما از این خطرات آگاهی داشته باشید، می توانید به راحتی جلوی آنها را گرفته و ضررهای استفاده از لپ تاپ را به حداقل برسانید. امروزه لپ تاپ دل به یکی از ملزومات زندگی روزمره تبدیل شده و کاربران ساعات زیادی از این محصول استفاده می کنند. لذا باید در نحوه استفاده از این دستگاه دقت کنید تا خطری سلامتی شما را تهدید نکند. در ادامه این مقاله نکات مهمی را در مورد خطرات لپ تاپ و روش های کاهش این خطرات را در واحد تعمیرات لپ تاپ به شما همراهان عزیز ارائه می دهیم؛ با ما همراه باشید.

خطرات لپ تاپ

مهم ترین خطرات لپ تاپ

خطرات لپ تاپ یا ناشی از اشعه ایکس و نور این دستگاه هستند و یا در اثر استفاده نادرست از این محصول ایجاد می شوند. مهم ترین خطرات این محصول عبارتند از :

  • آسیب سلول‌ های خونی
  • آسیب DNA
  • آسیب سلول‌ های عصبی
  • احتمال تسریع روند ابتلا به بیماری اوتیسم و همچنین ابتلا به بیماری فراموشی
  • صدمه زدن‌ به چشم ‌ها
  • ایجاد اختلالات خواب
  • خستگی، بی حوصلگی و سردردهای مداوم
  • ایجاد تومور در غدد بزاقی
  • کاهش حجم استخوان در ناحیه لگن
  • ایجاد حساسیت شدید به میدان مغناطیسی
  • تحت تاثیر قرار دادن ضربان قلب و فشار خون
  • استرس و اضطراب فراگیر
  • سندروم سوختگی پوست
  • افزایش خطر ابتلا به آرتروز

آیا می توان از خطرات لپ تاپ جلوگیری کرد؟

بسیاری از کاربران با آگاهی یافتن از خطرات لپ تاپ ، دچار نگرانی شده و به دنبال راه حل هایی برای جلوگیری از بروز این موارد هستند. اگر چه خطرات ناشی از استفاده از این دستگاه بسیار جدی بوده و ممکن است منجر به ایجاد مشکلات جدی برای کاربران شوند، اما شما با رعایت کردن چند نکته ساده می توانید از بروز این خطرات جلوگیری کنید. یکی از روش های پیشنهادی متخصصین واحد تعمیرات لپ تاپ در نمایندگی دل برای کاهش صدمات ناشی از استفاده از لپ تاپ، این است که دستگاه را در هنگام استفاده روی پای خود قرار ندهید. این کار منجر به ایجاد مشکلات جبران ناپذیری در دراز مدت می شود. بهتر است از لپ تاپ dell خود روی یک میز و یا پایه های نگه دارنده استفاده کنید. همچنین برای کاهش خطرات ناشی از اشعه لپ تاپ، بهتر است از موس و کیبورد های بی سیم استفاده نکنید. برای کاهش خطرات لپ تاپ ، در هنگام استفاده از این دستگاه آن را به برق متصل نکرده و از باتری استفاده کنید. استفاده از سیستم های محافظت کننده امواج نیز می تواند در این مورد به شما کمک کند.

خطرهای گذاشتن لپ تاپ روی پا

همانطور که اشاره کردیم، یکی از مهم ترین خطرات لپ تاپ ، ناشی از گذاشتن این دستگاه روی پا می باشد. این کار در بین کاربران رواج دارد و خطرات آن به اندازه ای است که نیازمند بررسی دقیق تر می باشد. اگر جزء کاربرانی هستید که هنگام کار با لپ تاپ یا تماشای فیلم، این دستگاه را روی پا یا شکم خود قرار می دهید، بهتر است هرچه زودتر این عادت را ترک کنید. این کار عوارض سنگینی در درازمدت دارد که سوختگی و سندرم پوست را می توان یکی از مهم ترین آنها به شمار آورد. در این حالت به خاطر گرمای بالایی که در لپ تاپ دل و کلیه لپ تاپ ها وجود دارد، لکه هایی روی پوست ایجاد می شود که عمدتا حساسیت زا هستند. البته این سندروم در حالت کلی خطری نداشته و برطرف می شود، اما در دراز مدت و تداوم استفاده از لپ تاپ روی پا می تواند خطرناک باشد. ناباروی یکی از بدترین عوارض گذاشتن لپ تاپ روی پا است که به ویژه در آقایان رواج بیشتری دارد. همچنین باید بدانید که تداوم این کار روی ساختار DNA تاثیرات منفی می گذارد و در بلند مدت، زمینه ساز ابتلا کاربران به سرطان گردد. توصیه می کنیم که خطرات لپ تاپ را جدی گرفته و عادات غلط استفاده از این محصول را ترک کنید.

نمایندگی دل در کرج

نمایندگی دل در کرج ، خدمات و سرویس های مربوط به محصولات این شرکت را منحصرا به کاربران ساکن کرج ارائه می دهد. با توجه به جمعیت این استان و سطح وسیع نیازهای این کاربران، نمایندگی مذکور ضمن تامین ابزار و تجهیزات پیشرفته، در تلاش است که بهترین خدمات را ارائه نماید. در همین راستا نیز این نمایندگی اقدام به استخدام جمعی از مجرب ترین کارشناسان فروش و تعمیرات نموده و به این ترتیب، به فعالیت های خود بعدی تخصصی داده است. شهروندان محترم البرزی می توانند با مراجعه به این نمایندگی، هریک از محصولات دل مورد نظر خود را خریداری نموده و از خدمات پس از فروش محصول مورد نظر نیز برخوردار شوند. به علاوه بخش تعمیرات دل در نمایندگی دل در کرج، به واسطه حضور کادر فنی مجرب و استفاده از تجهیزات نوین، به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز تعمیری شناخته می شود.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩