اشتراک گذاری

جدیدترین پرینتر های کانن

کانن یکی از محبوب ترین تولیدکنندگان انواع ماشین های اداری می باشد. این کمپانی به تازگی با تولید چاپگر های سری PIXMA کانن توجه طرافداران را به خود جلب کرده است. خبر ها حاکی از آن است که این سری از پرینتر ها در ماه دسامبر به بازار عرضه خواهند شد. مدل هایی که در چاپگر های سری PIXMA کانن تولید شده اند عبارتند از TS9521C، TS9520، TS8220، TS6220 و TR4520. این سری از جدیدترین پرینتر های کانن برای دفاتر اداری کوچک و منازل بسیار مفید کاربردی هستند. قیمت تعیین شده برای این سری از پرینتر ها مابین 100 تا 250 دلار می باشد.

تعمیرات تخصصی کپی توشیبا

معرفی جدیدترین پرینتر های کانن

  • پرینتر PIXMA TS9521C کانن:

یکی از جدیدترین پرینتر های کانن ، پرینتر PIXMA TS9521C   می باشد. این پرینتر به دلیل چند کاره بودن در گروه پرینتر های آل این وان قرار می گیرد. فناوری چاپ در این پرینتر خاص هنرمندان است و ابعاد چاپ این دستگاه صفحات 12 در 12 اینچی می باشد. این ابعاد معمولا برای اسکاربوکینگ مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از جذابیت های این پرینتر بهره مندی آن از 45 الگو برای تزئین کاغذ بوده که باعث می شود صفحات زیباتر به نظر برسند.

رابط کاربری این دستگاه نمایشگر 4.3 اینچی می باشد که استفاده ی کاربر را از این دستگاه آسان کرده است. رنگ این دستگاه سفید در نظر گرفته شده است و قیمت آن تا کنون 250 دلار تخمین زده شده است.

  • پرینتر PIXMA TS8220 کانن:

این پرینتر نیز یکی دیگر از جدیدترین پرینتر های کانن معرفی شده و در سری PIXMA کانن قرار گرفته است. طراحی این محصول بسیار خاص و منحصر به فرد است و بدنه ی آن براق می باشد. این پرینتر از شش مخزن جوهر بهرهمند است که با هد دقیق خود امکان چاپ کاغذ 4 در 6 اینچی را در مدت زمان 17 ثانیه فراهم کرده است.

از سویی دیگر مجهز بودن این چاپگر به کارتخوان و نمایشگر لمسی 4.3 اینچی  که برای استفاده ی راحت تر کاربران طراحی شده است از قابلیت های این دستگاه می باشد و جذابیت های آن را افزایش داده است. طراحی PIXMA TS8220 بسیار شبیه به مدل TS9521C بوده و دارای چندین الگوی تعبیه شده برای چاپ بروی کاغذ هایی با ابعاد 8.5 در 11 اینچ می باشد. در حال حاضر این پرینتر در سه رنگ سیاه، سفید و قرمز در دسترس بوده و قیمت آن 200 دلار تعیین شده است.

  • پرینتر PIXMA TS9520 کانن:

چاپگر PIXMA TS9520 کانن نیز یکی دیگر از جدیدترین پرینتر های کانن معرفی شده است. این پرینتر با بهره مندی از تکنولوژی پیشرفته hybrid five-ink بیشتر برای محیط های کاری مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد چاپ در این پرینتر 11 در 17 اینچ طراحی شده و برای کاربران خانگی و دفاتر کوچک مناسب است. این پرینتر به صورت چند منظوره تولید شده و از قابلیت های کپی و اسکن نیز بهره مند است. پرینتر PIXMA TS9520 کانن در رنگ مشکی و با قیمتی در حدود 250 دلار عرضه می شود.

  • پرینتر PIXMA TS6220 کانن:

این پرینتر در حال حاضر جانشینی برای مدل TS6120 محسوب می شود. پرینتر PIXMA TS6220 کانن سه کاره و با بهره مندی از پنج مخزن جوهر می تواند کاغذهای 4 در 6 اینچ را در 21 ثانیه چاپ کند.  تا به حال این پرینتر در رنگ های سیاه و سفید تولید شده و قیمتی برابر با 150 دلار برای آن تعیین شده است.

  • پرینتر PIXMA TR 4520 کانن:

این پرینتر یکی دیگر از جدیدترین پرینتر های کانن به شمار می رود و چهار کاره است. عملکردهایی همچون پرینت، کپی، اسکن و فکس نیز در این چاپگر قابل دسترسی است.  یکی از قابلیت های این دستگاه امکان چاپ دو روی خودکار می باشد که به صورت اتوماتیک انجام می شود. این دستگاه از چهار مخزن  جوهر به صورت مجزا بهره مند می باشد.

این پرینتر نیز  همانند مدل قبلیTS6220 قادر است ظرف مدت 21 ثانیه یک کاغد 4 در 6 اینچی را به چاپ برساند.  بهر همندی ا ز سیستم وای فای یکی دیگر از ویژگی های پرینتر PIXMA TR 4520 کانن به شمار می رود. لازم به ذکر است، تمام پنج محصول معرفی شده در بالا به  قابلیت دستیار صوتی هوشمند آمازون الکسا مجهز شده و  به همین دلیل به شما امکان بررسی راحت وضعیت چاپگر و سطح جوهر را می دهند.

نمایندگی تعمیرات کانن

نمایندگی تعمیرات کانن با توجه به نیاز های مشتریان انواع خدمات کاربردی را ارائه می کند. فروش کلیه ی محصولات کانن در نمایندگی کانن به صورت اورجینال ارائه می کند. انواع تولیدات شرکت کانن به همراه ضمانت نامه ی معتبر به فروش می رسند. تعمیرات از دیگر واحد های تخصصی و فعال در نمایندگی کانن به شمار می رود. تعمیر انواع محصولات کانن در این واحد با بهره مندی از متخصصان مجرب و حرفه ای انجام می شود.

تعویض قطعات فرسوده و معیوب محصولات کانن با نمونه های اورجینال در واحد تعمیرات کانن انجام می شود. مشتری مداری و تضمین کیفیت خدمات از ممتاز ترین ویژگی های نمایندگی رسمی کانن به شمار می رود.

جهت پیگیری و دریافت مقالات، اخبار و سایر مطالب مرتبط با کمپانی کانن به لینک های زیر مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩