اشتراک گذاری
  • خانه
  • اخبار
  • تولید صفحه نمایش آیفون ۸ در کارخانه جدیدالتأسیس شارپ

تولید صفحه نمایش آیفون ۸ در کارخانه جدیدالتأسیس شارپ

خبرها حاکی از آن است که «فکس کانن»، خریدار و صاحب فعلی کمپانی شارپ، درصدد است تا بخشی از صفحه نمایش های OLED آیفون ۸ را در کارخانه خویش تولید کند. حدود یک سال از واگذاری کمپانی شارپ به فکس کانن می گذرد و شایعات جدید بر این موضوع اشاره می کنند که کمپانی شارپ در راستای توسعه بخش تولید نمایشگرهای OLED،  قصد دارد یک کارخانه جدید را در آمریکا تأسیس و ره اندازی نماید.

آیفون ۸ بنابر سنت همیشگی کمپانی اپل قرار است در شهریور ماه سال آتی معرفی می گردد. اگرچه کمپانی اپل در تولید صفحه نمایش های پیشین آیفون از همکاری با سامسونگ بهره می برد لیکن بنظر می رسد که مصمم است تا صفحه نمایش تولیدات آتی خود را خودش تولید کند به همین دلیل با همکاری شرکت فاکس‌کان کارخانه‌ی جدیدی را در امریکا تأسیس می‌کند  گزارش ها حاکی از آن است که ارزش این کارخانه به ۷ میلیارد دلار می‌رسد و بین ۳۰ تا ۵۰ هزار شغل به وجود می‌آورد. ظاهراً قرار است که آیفون ۸ در سه مدل راهی بازارهای جهانی شود که یکی از این سه مدل برخوردار از صفحه نمایش OLED است و تغییرات بسیار زیادی هم در مقایسه با مدل‌های قبلی دارد.

تولید صفحه نمایش آیفون ۸ در کارخانه جدیدالتأسیس شارپ

واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی شارپ

پاسخگوی شما در نمایندگی شارپ هستیم

آدرس : تهران ستارخان بین شادمهر و بهبودی کوچه نجاری پلاک ۱۸ طبقه همکف

شماره های تماس : ۶۶۵۱۰۵۱۰ ( خط ویژه)

ساعات کاری : شنبه الی چهارشنبه ۱۸ – ۹ پنج شنبه ۱۵ – ۹

لینک های مفید : 

نمایندگی شارپ در ایران /نمایندگی کانن در ایران / نمایندگی رسمی اپل / نمایندگی رسمی ایسوس/نمایندگی رسمی توشیبا / نمایندگی رسمی شارپنمایندگی رسمی فوجیتسو / نمایندگی رسمی پاناسونیک / نمایندگی رسمی ریکو /نمایندگی رسمی سونی / نمایندگی رسمی ایسر /نمایندگی رسمی ال جی / نمایندگی رسمی سامسونگ /نمایندگی رسمی برادر / نمایندگی رسمی کانن /نمایندگی رسمی زیراکس/نمایندگی رسمی لنوو /نمایندگی رسمی اچ پی / نمایندگی اپل / نمایندگی ایسوس / نمایندگی توشیبا / نمایندگی شارپ / نمایندگی مرکزی دل / نمایندگی فوجیتسو / نمایندگی پاناسونیک / نمایندگی ریکو / نمایندگی سونی / نمایندگی ایسر/نمایندگی ال جی / نمایندگی سامسونگ / نمایندگی برادرنمایندگی اچ پی /نمایندگی زیراکس / نمایندگی ایکس ویژننمایندگی لنوو / نمایندگی کیوسراتعمیر تلویزیون سامسونگ / نمایندگی کونیکا مینولتا  / تعمیرات ال جی / تعمیرات سامسونگ / بازیابی اطلاعات / ریکاوری اطلاعات /نمایندگی کاننمرکز سخت افزار ایراننمایندگی تعمیرات پروژکتور / نمایندگی تعمیرات نوت بوکنمایندگی تعمیرات ال این وان / نمایندگی تی وی مانیتور

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩