اشتراک گذاری

تنظیمات کارخانه لپ تاپ دل

منظور از تنظیمات کارخانه لپ تاپ دل اجرای ریست فکتوری است. ممکن است سیستم عامل ویندوز در اثر نصب برخی از  نرم افزارها کند شود یا آلودگی به بدافزارها با کندی سبب هنگ های گاه و بیگاه دستگاه شود؛ در چنین شرایطی، بدون شک به فکر پاکسازی سیستم و نصب مجدد سیستم عامل ویندوز می افتید، اما باید بدانید که استفاده از فکتوری ریست نیز یک راه حل دیگر برای رهایی از مشکلات اینچنینی است. همیشه لازم نیست برای اینکه لپ‌تاپ خود را به تنظیمات دلخواه برسانید یا مشکلات موجود را رفع کنید، ویندوز را عوض کنید یا مجددا نصب کنید؛ نصب مجدد ویندوز همیشه جوابگوی مشکلات لپتاپ نیست. می توانید با توجه به شرایط موجود روش بازگشت به تنظیمات کارخانه را انتخاب کنید. اجرای این کار بستگی مستقیم به تولیدکننده دستگاه دارد. متخصصان مرکز تعمیرات لپ تاپ این کار را با امنیت بالا انجام می دهند. در ادامه توجه شما را به اجرای تنظیمات کارخانه لپ تاپ دل جلب می کنیم.

تنظیمات کارخانه لپ تاپ دل

چگونگی اجرای تنظیمات کارخانه لپ تاپ دل

قبل از ورود به مراحل اجرای تنظیمات کارخانه لپ تاپ دل باید بدانید که با توجه به مدل لپ تاپ شما ممکن است تفاوت های اندکی در این مسیر وجود داشته باشد. با این حال این تفاوت ها خیلی هم محسوس نیست و کاربر می تواند با اجرای دستورات زیر ریست فکتوری لپ تاپ دل را انجام دهد؛

یادآوری: با اجرای تنظیمات کارخانه لپ تاپ دل تمامی اطلاعات موجود در درایو C حذف خواهد شد؛ لذا ضروری است از اطلاعات مهم خود در یک هارد اکسترنال نسخه پشتیبان تهیه کنید.

لپ تاپ دل را “Restart” کنید و به محض نمایش لوگوی Dell، کلید “F8” را فشار دهید تا به منوی “Boot” وارد شوید. سپس به کمک کلید‌های جهت‌نما، “Selection” را روی گزینه “Repair Your Computer” واقع در منوی “Advanced Boot Options ” هدایت کنید و “Enter” کنید. اکنون زبان مور نظر را ثبت و  “Next” را کلیک کنید.

 

در این مرحله از اجرای تنظیمات کارخانه لپ تاپ دل، وارد بخش “Administrative User” خواهید شد؛ “Ok” کنید و سپس روی گزینه “Dell Factory Image Restore” کلیک کنید.

در پنجره Dell Factory Image Restore، گزینه “Next” را انتخاب کنید و سپس تیک گزینه “Yes, reformat the hard drive and restore system software to factory conditions”، را بزنید و مجدداً “Next” را انتخاب کنید.

اینجا پایان راه اجرای تنظیمات کارخانه لپ تاپ دل است. کافی ست گزینه “Finish” را انتخاب کنید و دستگاه را ری استارت کنید.

تعمیر لپ تاپ دل در کرج

به عنوان کاربری از کاربران لپ تاپ دل که در استان البرز ساکن است، هرگز واحد نمونه تعمیر لپ تاپ دل در کرج را از یاد نبرید. این واحد یک مرکز جامع و کامل است که به همت مرکز سخت افزار ایران، در استان البرز راه اندازی شده است. تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع لپ تاپ ها صرف نظر از مدل و برند آنها در این مرکز بررسی و ارزیابی می شود. واحد تعمیر لپ تاپ دل در کرج از بهترین و با کیفیت ترین ابزار و تجهیزات برای عیب یابی، تعمیر و ترمیم استفاده می کند. به علاوه به آرشیوی مجهز از قطعات جانبی نیز دسترسی دارد که مسیر تعویض را نیز هم برای کاربر و هم برای تعمیرکار امن و ایمن می سازد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید تماس بگیرید.

نمایندگی دل

به کمک نمایندگی رسمی دل اوج اطمینان و امنیت را تجربه کنید. این نمایندگی در حوزه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات دل بهترین و با کیفیت ترین سرویس ها را ارائه می دهد. در نمایندگی مجاز دل می توانید با خیال راحت هر یک از محصولات این کمپانی را تهیه کنید و از خدمات پس از فروش طلایی و انحصاری بهره مند شوید. نمایندگی دل همواره تمام تلاش خود را می کند تا کاربر احساس رضایتمندی داشته باشد و هیچ نوع نگرانی درباره استفاده از امکانات و تسهیلات مختلف نداشته باشد. فرقی نمی کند که شما کاربر کدام یک از محصولات دل هستید، با مراجعه به این نمایندگی مجاز هر نوع نیازی پاسخ داده خواهد شد، زیرا معتقد است رضایت مشتری از نحوه خدمات رسانی برای پیمودن مسیر موفقیت تاثیر لازم و ضروری است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی دل و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩