اشتراک گذاری

آموزش تعویض چیپست کارتریج دستگاه کپی کانن

دستگاه کپی از قطعات متعددی ساخته شده که هر کدوم از این قطعات هم اجزای ریزتری دارن. یکی از بخش های مهم و کاربردی این محصول که شاید در موردش اطلاعات چندانی نداشته باشین، چیپست کارتریج هست. این قطعه وظیفه داره که تعداد چاپ دستگاه رو کنترل کنه. بیشتر وقتا، با تموم شدن تونر یا جوهر دستگاه کپی، نیاز به تعویض چیپست هم هست. اگه مهارت کافی برای انجام این کار رو نداشته باشین، ممکنه کارتریج یا چیپست آسیب ببینه و به تبع اون، کارتریج هم دچار مشکلات جدی تری بشه. به همین خاطر، تصمیم گرفتیم فیلم آموزشی رو در این رابطه به شما همراهان عزیزمون ارائه بدیم تا بتونین کار رو انجام بدین. ضمن اینکه ازتون دعوت می کنیم کلیپ آموزش تعویض چیپست کارتریج دستگاه کپی کانن رو مشاهده کنین، متذکر میشیم که برای دریافت خدمات تخصصی تر در این زمینه، میتونین به نمایندگی مجاز canon در مرکز سخت افزار ایران مراجعه کنین. همکارای با تجربه ی ما در واحد تعمیر کپی canon ، میتونن این قطعه رو به بهترین شکل تعویض و مشکلاتش رو برطرف کنن.

تعویض چیپست کارتریج دستگاه کپی کانن

انواع چیپست در آموزش تعویض چیپست دستگاه کپی کانن

یکی از مواردی که در آموزش تعویض چیپست فتوکپی کانن مطرح میشه، بررسی انواع این قطعه هست. بسته به مدل دستگاه فتوکپی، انواع چیپست تعبیه شده در کارتریج شامل موارد زیر میشن:

چیپست کارتریج رنگی

همونطور که از اسمش پیداس، چیپست کارتریج رنگی تو دستگاه های کپی رنگی از نوع لیزری و جوهرافشان مورد استفاده قرار میگیره. این قطعه در این مدل ها، از چهار بخش مشکی، آبی، قرمز و زرد تشکیل شده. وظیفه ی این مدل، شمارش تعداد برگه های چاپ شده توسط کارتریج هست و در زمان شارژ کارتریج دستگاه کپی لیزری رنگی و یا جوهر افشان، باید اونو تعویض کرد.

چیپست کارتریج سیاه و سفید

یکی دیگه از انواع چیپ که در فیلم آموزش تعویض چیپست کارتریج دستگاه کپی کانن با مراحل تعویضش آشنا میشین، مربوط به دستگاه های لیزری یا جوهر افشان سیاه و سفیده. چیپست سیاه و سفید به صورت تکی در مدل های مذکور تعبیه شده و فقط در دستگاه های فتوکپی سیاه و سفید کاربرد داره.

چیپست کارتریج درام

چیپ کارتریج درام، به عنوان آخرین نوع چیپست شناخته میشه که در کارتریج های درام (یونیت) رنگی، سیاه و سفید لیزری کاربرد داره. این چیپست، برگه ها رو موقع نصب یونیت شمارش میکنه. همچنین این نوع چیپست به صورت تکی عرضه میشه و وقتی درام پیغام هشدار تعویض یونیت دولوپر رو بعد از رسیدن به مرز مشخصی اعلام میکنه، باید اونو تعویض کرد.

نمایندگی کانن در تهران

نمایندگی کانن در تهران ، مجموعه ای متشکل از بخش های مختلف فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروشه که خدمات و سرویس های مربوط به محصولات این شرکت رو به کاربران محترم ارائه میده. لازمه بدونین که این نمایندگی، یکی از معدود مراکز رسمی و معتبر برای عرضه ی محصولات canon به کاربران محسوب میشه. ارائه ی ضمانت نامه ی معتبر خدمات در نمایندگی مورد بحث، گواهی بر اورجینال بودن محصولات و اصالت خدمات ارائه شده هست. حضور کادر مجرب و دوره دیده، یکی از نکات ویژه ای هست که در بخش های مختلف نمایندگی کانن در تهران جلب توجه میکنه. این افراد، به واسطه ی دوره هایی که گذروندن و سالها تجربه ی مفید در زمینه ی کاری خودشون، قادر به ارائه ی خدمات بسیار با کیفیتی در حوزه ی تعمیرات کانن به کاربران هستن و میتونن محصول مورد نظر شما رو به بهترین شکل ترمیم کنن.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩