اشتراک گذاری

تعویض مگنت پرینتر کانن

پرینتر کانن نیز همچون سایر پرینترهای موجود در بازار، بخشی از فرآیند چاپ را با کمک مگنت انجام می دهد. همانگونه که می دانید، مگنت، میله‌ای استوانه‌ای شکل با خاصیت مغناطیسی است که وظیفه نگه‌داشتن ذرات تونر بر روی سطح خود و در نتیجه انتقال پودر برای ارسال به مرحله بعد را برعهده دارد. بدیهی است با کارکرد مهمی که مگنت پرینتر کانن دارد، وجود اختلال و خرابی در آن، سبب افت کیفیت چاپ گردد.

از همین روست که کارشناسان توصیه می کنند خرابی پیش آمده در مگنت، در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن مرتفع گردد. اگر مگنت پرینتر کانن شما نیز در طول روزهای اخیر دچار خرابی و اختلال در عملکرد گشته است می توانید به مرکز تعمیر پرینتر کانن، واحد تعمیر و تعویض مگنت پرینتر کانن مراجعه نمایید و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این بخش از دستگاه را دریافت نمایید.

کارشناسان ما در مرکز تعمیر پرینتر کانن حضور دارند و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با مدلهای گوناگون پرینتر از جمله خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض مگنت پرینتر کانن را به شما ارائه می دهند.

تعویض مگنت پرینتر کانن

تعمیر و تعویض مگنت پرینتر کانن

علل متعددی ممکن است باعث بروز اختلال و خرابی در مگنت پرینتر کانن گردند. بروز این اختلالات به هر دلیل که باشد سبب افت کیفیت چاپ می گردند و تعمیر و تعویض مگنت پرینتر کانن را ضروری می سازند. برای مثال اگر کارتریج پرینترهای لیزری در معرض رطوبت قرار گیرند تونر درون آنها آسیب دیده و در این مواقع پودر داخل کارتریج، پس از مدتی کاملاً خشک می‌شود.

این امر سبب می‌گردد تا قطعات داخلی کارتریج از قبیل چرخ دنده‌ها، اتصالات، فوم رول، مگنت و نهایتاً درام از حرکت ایستاده و اصطلاحاً قفل شوند. در این حالت است که به قطعات داخلی پرینتر از جمله مگنت پرینتر کانن آسیب جدی وارد می شود و حرکت چرخدنده‌های کارتریج و در نهایت فرآیند چاپ مختل می شود.

در صورت خرابی مگنت نیاز است تا میزان خرابی این بخش از دستگاه بررسی شود تا نیاز به تعمیر و یا تعویض مگنت پرینتر کانن مشخص شود. در صورت عدم کارکرد صحیح مگنت تونرها به خوبی بادرار نشده و کیفیت چاپ را پائین می آورد. در صورت درست عمل نکردن مگنت صفحات چاپ شده ابری شکل و یا کمرنگ می باشند. کارشناسان ما با بررسی عملکرد دستگاه، میزان خرابی پیش آمده در این بخش از پرینتر را مشخص کرده و عملیات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر آن را آغاز می کنند.

عیب یابی و تعویض مگنت پرینتر کانن

مگنت، میله‌ای استوانه‌ای شکل با خاصیت مغناطیسی است که وظیفه نگه‌داشتن ذرات تونر بر روی سطح خود و در نتیجه انتقال پودر برای ارسال به مرحله بعد را برعهده دارد. بدیهی است با کارکرد مهمی که مگنت پرینتر کانن دارد، وجود اختلال و خرابی در آن، سبب افت کیفیت چاپ گردد. مگنت پرینتر کانن دارای سیستمی است که در آن یک آهنربا جذب تونر برای انتقال به درام را انجام می دهد.

خرابی این بخش از دستگاه، یعنی مگنت، یکی از عوامل خوب چاپ نشدن است. که این خرابی خود را به صورت خط های کمرنگ افقی در عرض کاغذ به نمایش میگذارد. تعمیر و تعویض مگنت پرینتر کانن یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات کانن است که توسط مجرب ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد.

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات کانن، پس از بررسی دقیق دستگاه و طی فرآیندهای عیب یابی، سطح خرابی پیش آمده در مگنت را مشخص کرده و بسته به میزان خرابی، اقدام به تعمیر و یا تعویض مگنت پرینتر کانن می نمایند. در صورتی که خرابی پیش آمده در مگنت اندک بوده و امکان بهبود آن وجود داشته باشد، از تعویض آن صرف نظر شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر مگنت پرینتر کانن آغاز می گردد.

در غیر اینصورت –یعنی در شرایطی که تعمیر مگنت پرینتر کانن ممکن نباشد- کارشناسان ما در مرکز تعمیرات پرینتر کانن، پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدام به تعویض مگنت پرینتر کانن می نمایند. در هر حال تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض قطعات پرینتر کانن با حضور در این مرکز قابل دریافت است.

شاید برایتان مفید باشد: تعمیر پرینتر در محل

تعمیرات پرینتر کانن

تعمیر پرینتر کانن در در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل حضور در دوره‌های آموزش تخصصی و کارشناسانی، مهارت تعمیر این دستگاه را بر اساس متدهای روز دنیا آموخته و از این راهرو موفق به بازیابی کیفیت اولیه پرینترهای کانن گشته‌اند.

ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده در زمینه تعمیر پرینتر canon و خدمات پس از آن، بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، حضور و همکاری گروهی از متخصص‌ترین و زبده‌ترین مهندسان جوان کشور، بهبود و ارتقاء فضای کاری موجود میان کارکنان این مرکز، پیاده‌سازی ضوابط و استانداردهای روز دنیا، رعایت اصل مشتری‌مداری و تعهد به آن و…

برخی از پارامترهای جاری در مرکز تعمیر پرینتر کانن هستند که نقش بسزایی در موفقیت و پیشروی آن ایفا کرده‌اند. کاربرانی که امکان جابجایی و تحویل دستگاه خویش به مرکز تعمیر پرینتر کانن را ندارند، می توانند خدمات مورد نیاز خویش از جمله خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض مگنت پرینتر کانن را با استفاده از سیستم سرویس در محل کانن استفاده نمایند.

نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن

نمایندگی کانن سالهاست که با همکاری تیمی از زبده ترین و خبره ترین کارشناسان به ارائه خدمات مرتبط با دو حوزه فروش و تعمیرات کانن به مشتریان خویش مشغول است. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن بر اساس اصول و استانداردهای بین‌المللی به ویژه استانداردهای وضع شده از سویِ کمپانیِ کانن انجام می پذیرد.

تمامی کارشناسان این مرکز به دلیل تأکید مدیریت بر رعایت اصل مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان محترم ملزم به رعایت قوانین وضع شده در زمینه احترام به ارباب رجوع، تکریم ارباب رجوع، ارائه راهنمایی ها و مشاوره های لازم و ارائه برترین کیفیت هستند.

خدمات ارائه شده در این مجموعه در پارتهای تخصصی مجزایی انجام می پذیرند که شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر با هر یک از آنها آشنا شوید و اطلاعات مورد نیاز خویش را کسب نمایید. در بخش زیر واحدهای تعمیرات کانن معرفی می گردند.

5/5(2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩