اشتراک گذاری

تعمیر یونیت‌لیزر کپی شارپ

تعمیر یونیت‌لیزر کپی شارپ، در نمایندگی شارپ به صورت کاملا تخصصی صورت می گیرد. شرکت شارپ این افتخار را دارد ، تا با استفاده وبهره مندی از بهترین وبا کیفیت ترین امکانات پیشرفته و مدرن و متدهای روز دنیا و با کمک کارشناسان ارشد فنی ومتخصص و متعهد در زمینه ی تعمیر یونیت‌لیزردستگاه  کپی ، مشکلات کاربران را به بهترین نحو ممکن و بهترین راه حل فنی ، ودر کوتاهترین زمان ممکن و حداقل هزینه برطرف نماید.

تعمیر تخصصی یونیت‌لیزر کپی شارپ، یونیت‌لیزر از اجزایی تشکیل شده که عبارتند از : برد لیزر، لیزر، موتور گرداننده و آینه کوچک عدسی. کاربرد عدسی در دستگاه کپی ، باز کردن نور لیزر است. ضمن آنکه نور، بعد از عبور از عدسی، به آینه آخر برخورد می‌کند. یونیت‌لیزر ، یکی از قطعاتی است که نقش مهم و اساسی درکیفیت چاپ دستگاه کپی دارد. به همین علت، عیب یابی و تعمیر تخصصی آن، از ضروریات است.

نمایندگی رسمی تعمیرات ایسر

نشانه های خرابی یونیت‌لیزر

  • تاربودن تصویر
  • کثیفی آینه ها و یا لنزهای یونیت‌لیزر
  • در آمدن پین آینه ی هندسی شکل یونیت‌لیزرکه تاثیرات مخربی بر روی فرایند چاپ می گذارد.
  • خرابی سوکت یونیت‌لیزر
  • و خرابی لیزر که از مهم ترین ایرادات یونیت محسوب می شود.

نکات مهم در تعمیر یونیت‌لیزر کپی شارپ

نخستین گام برای تعمیر یونیت‌لیزر کپی شارپ ، آشنایی با مدل های مختلف و ویژگی های خاص هرکدام از دستگاههای کپی شارپ است. نمایندگی شارپ مدل های زیادی از دستگاه فتوکپی شارپ را به بازار عرضه کرده است، که هر کدام از آنها قابلیت ها و امکانات خاص خود را می طلبد.

متخصصان حاضر در نمایندگی شارپ، علاوه برآشنایی با کلیه ی قطعات یونیت‌لیزر کپی شارپ، با عملکرد دقیق هریک از این قطعات آشنایی کامل دارند. آشنایی با شیوه ی کار این دستگاه به کارشناسان این کارگاه کمک می کند تا در صورت توقف یا خوب کار نکردن یونیت‌لیزر کپی شارپ، علت را به سرعت شناسایی و نسبت به حل آن اقدام کنند.

همین امر- یعنی تسلط بر تعمیر و داشتن اطلاعات کافی، در بخش نرم افزاری نیز از ضروریات است. زیرا بروز اشکالات و اختلالات نرم افزاری موجب تضعیف عملکرد دستگاه کپی می شود.

واحد تعمیرات کپی شارپ

واحد تعمیرات کپی شارپ ارائه دهنده ی خدمات تخصصی در زمینه ی تعممیر یونیت های دستگاه کپی شارپ از جمله یونیت‌لیزر می باشد. تعمیر یونیت‌لیزر کپی شارپ ، در صورتی درست انجام می شود که توسط کارشناسان و متخصصان مجرب با دانش فنی بالا انجام شود.

شاید در ابتدا به نظر برسد که تمیز کردن و گرد گیری یونیت‌لیزر کپی شارپ، کار چندان سختی نیست و کاربر خود بتواند بدون دانش فنی لازم اقدام به بازیابی و تعمیر این قطعه بپردازد. اما باید بدانید که تعمیر یونیت‌لیزر دستگاه کپی شارپ، به دلیل ساختار ظریفی که دارد، نیازمند تجهیزات خاص است و باید تعمیر آن با دانش خاص نسبت به  ابزار و قطعات انجام بشود.

کارشناسان فنی تعمیر یونیت‌لیزر کپی شارپ ، به همه ی کاربران دستگاه کپی شارپ توصیه می کنند که در صورت مشاهده ی هر گونه اشکال وایراد در یونیت‌لیزر دستگاه کپی خود، از اقدام خود سرانه نسبت به تعمیر دستگاه اجتناب کنند.انجام اقدامات ناشیانه بدون بهره مندی از فن و دانش نسبت به دستگاه ، نه تنها عیب دستگاه را ازبین نمی برد، بلکه امکان دارد موجب آسیب رسانی به سایر قطعه های دستگاه نیز بشود.

نمایندگی شارپ و واحدهای تعمیرات شارپ

تعمیر یونیت‌لیزر کپی شارپ ، تنها یکی از خدمات نمایندگی شارپ در زمینه ی تعمیرات دستگاه کپی می باشد. این شرکت سالهاست که در زمینه ی تعمیر وعیب یابی لوازم اداری شارپ از جمله دستگاه فتوکپی فعالیت می کند. بهره گیری از قطعات اصل و اورجینال و تجهیزات مدرن در تعمیر یونیت‌لیزر کپی شارپ ، انجام تعمیراتی موفق را در پی خود داشته است. به همین علت نمایندگی شارپ همواره به عنوان مرکز منتخب کاربران مطرح است و در صدر انتخاب کاربران گرامی قرار دارد.

کلیه ی سرویس های مرتبط با دستگاههای شارپ، همراه با گارانتی آن ارائه می شود. کارشناسان ومتخصصان زبده ی تعمیرات شارپ با دارا بودن سال ها دانش و تجربه ی بالا در زمینه ی تعمیر مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه کپی شارپ، قادر به عیب یابی و تعمیر این قطعه از دستگاه کپی می باشند.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩