اشتراک گذاری

تعمیر پرینتر شارپ AR X180

اگه برای تعمیر پرینتر شارپ AR X180 خیلی عجله دارین و نمیتونین وقتی هدر بدین، حواستون رو جمع کنین که حتما از یه جای مطمئن خدمات بگیرین و این عجله و شتاب باعث نشده که توی انتخاب یه مرکز معتبر تعمیرات پرینتر شارپ سهل انگاری کنین. پرینتر شارپ AR X180 که بیشتر اونو با نام دستگاه کپی شارپ AR X180 می شناسیم، یه چاپگر همه کاره است.

یعنی یه دستگاه فتوكپی، یه پرینتر و یه اسكنر یکپارچه ی تمام رنگی سايز A3 است که با سرعت چاپ و کپی 18 برگه در دقیقه و قابلیت مرتب سازی الكترونيكی (E-sort) و با نوردهی ديجيتال خودكار برای بهينه سازی كيفيت كپی و با انتخاب خودكار كاغذ (APS) و با کپی برداری متوالی 999 برگ در دقیقه میتونه نیاز های کاربر رو به خوبی برآورده کنه.

این دستگاه ممکنه به هر دلیلی خراب بشه که در ادامه بیشتر توضیح میدیم. اما الان میخوایم بگیم که اگه شما دنبال یه جای معتبر و مطمئن برای تعمیر پرینتر شارپ AR X180 هستین، حتما سری  به نمایندگی  مجاز شارپ معتبر بزنین.

چرا پرینتر شارپ AR X180 کند پرینت میگیره؟

این مشکل یکی از مشکلات شایع توی همه پرینتر ها از جمله پرینتر شارپ AR X180 است. راه حل هایی برای رفع اون وجود داره که براتون توضیح میدیم؛ میتونین سرعت عملکرد چاپگر رو بالا ببرین. برای اینکار میتونین print و properties رو انتخاب کنید و سپس یک تنظیم رو انتخاب کنید که کیفیت چاپ رو کاهش میده.

مثلا تنظیمات کیفیت چاپ پیش فرض رو از Normal به Fast Draft تغییر بدین. نکته دیگه ای که میتونین رعایت کنین اینه که چاپ صفحات رو از وب سایت های بدون گرافیک انجام بدین و در صورت امکان RAM رو به چاپگرتون اضافه کنین.

چرا پرینتر شارپ AR X180 پرینت نمیگیره؟

این مشکل یکی از مشکلات رایجی ست که خیلی وقت ها کاربر رو راهی یه مرکز تعمیراتی برای تعمیر پرینتر شارپ AR X180 میکنه. اول از همه ببینین که پرینتر به پریز برق وصل شده، چون این سهل انگاری خیلی رایجه. بعد مطمئن بشین که کاغذ در سینی وجود دارده و بعد کابل رو چک کنین. محفظه قرارگیری کارتریج رو هم بررسی کنین که خالی نباشه.

به طور کلی علل مختلفی برای این اختلال مطرحه. وجود مشکلاتی در سیستم رایانه یا لپ تاپ، وجود مشکلات در درایور پرینتر، خرابی کابل دیتای پرینتر و مشکلاتی از این قبیل توی پیدایش این مشکل دخیل هستن. همه این بخش هایی که نام بردیم باید به صورت جداگانه و مستقل بررسی بشه تا علت اینکه چرا پرینتر شارپ AR X180 پرینت نمیگیره، مشخص بشه.

چرا پرینتر شارپ AR X180 کاغذ رو جمع میکنه؟

اولین نکته ای که در این مورد باید بهش اشاره کنیم اینه که حتما از کاغذ های پرینتر به درستی نگهداری کنین. رطوبت باعث میشه که کاغذ ها به هم بچسبند و دو تا یکی وارد پرینتر بشن و در نتیجه داخل دستگاه گیر کنن.  بهتره که قبل از استفاده از کاغذ ها اونا رو از بسته بندی خارج نکنین.

حتمای جای خشک نگهداریشون کنین و اگه تکه ای از کاغذ داخل دستگاه گیر کرده، اونو حتما با دقت خارج کنین. کاغذ رو صاف داخل دستگاه قرار بدین. اگه موارد بالا رو رعایت کردین و مشکل حل نشد،  ممکنه ایراد از چرخ دنده های پرینتر باشه. تو این شرایط دیگه باید برای تعمیر پرینتر شارپ AR X180 از یه نمایندگی معتبر کمک بگیرین.

نمایندگی پرینتر شارپ رو جدی بگیرین

نمایندگی پرینتر شارپ برای شما برنامه ای ویژه داره. این نمایندگی در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات انواع مختلفی از پرینتر های شارپ خدمات ارائه میده. تمام سرویس ها و خدمات این نمایندگی همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبیه.

نمایندگی پرینتر شارپ با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده و بهترین و با کیفیت ترین سرویس ها رو به کاربرا ارائه میده. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرین.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩