اشتراک گذاری

تعمیر میکروفون تبلت ایسر

یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی رسمی ایسر تعمیر میکروفون تبلت ایسر است. همان طور که می دانید انتقال صدا در تبلت و سایر دستگاه هایی مثل گوشی و… از طریق میکروفون انجام می شود. بنابراین هرگونه آسیب دیدگی این بخش از دستگاه انتقال صدا و دریافت آن را دچار مشکل کرده و لازم است توسط تعمیرکار متخصص بررسی شود. سالم بودن این قطعه در تبلت و سایر دستگاه هایی که قابلیت تماس دارند بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل در این مقاله به بررسی میکروفون و تعمیرات تخصصی آن می پردازیم.

تعمیر تخصصی میکروفون تبلت ایسر

برای تعمیر تخصصی میکروفون لازم است فرد تعمیرکار آَشنایی کاملی با قطعات این دستگاه داشته باشد. متخصصین نمایندگی ایسر پس از بررسی علل بروز مشکل نسبت به رفع آن اقدام خواهند نمود. قبل از هرچیز، بهتر است به ارائه ی اطلاعاتی در مورد میکروفون تبلت و عملکرد آن بپردازیم. صدای دریافتی از کاربر، به وسیله ی میکروفون تبدیل به سیگنال شده و وارد مدار می شود. انواع مختلفی میکروفون عبارتند از: میکروفون خازنی، میکروفون دیجیتال و در نهایت، میکروفون دیجیتال استریو. قبل از اعمال فرآیند تعمیرات لازم است نوع این قطعه مشخص شده و سپس تعمیرات آن انجام شود. لازم به ذکر است که هر کدام از این نوع میکروفون ها پیچیدگی های خاص خود ار داشته و تعمیرکار مجرب و حرفه ای نیاز دارد.

تعمیر میکروفون تبلت ایسر

مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در میکروفون تبلت ایسر

به طور کلی اشکالات میکروفون ها در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم بندی می شوند که در این قسمت در هر گروه به صورت مجزا آن ها را بررسی می کنیم.

دلایل نرم افزاری

در صورتی که اشکال وارد شده به تبلت شما در زمان ضبط فیلم و یا صدا بروز می کند و یا با وجود امتحان کردن با هدفون و هدست، همچنان صدا به صورت بم و نامفهوم و همراه با نویز یا خش خش پخش می‌شود، لازم است اختلال را در بخش نرم افزار تبلت ایسر بررسی کنید. ممکن است برنامه های مرتبط با میکرفن دچار مشکل باشند و یا تبلت شما نیاز به بروزرسانی داشته باشد. برای اعمال تعمیرات نرم افزاری لازم است تمامی نرم افزار های نصب شده در تبلت بررسی شوند. در صورتی که از نرم افزار های نامعتبر در تبلت خود استفاده می کنید ممکن است نصب آن ها در سیستم میکروفون تبلت ایسر اختلال ایجاد کرده باشد. در مواردی این چنینی تعمیر میکروفون تبلت ایسر با حذف این برنامه ها انجام می شود.

دلایل سخت افزاری

علاوه بر دلایل نرم افزاری که پیش تر به آن ها اشاره کردیم یکی سری دلایل سخت افزاری نیز بر کارکرد این قطعه تاثیرگذار هستند. عواملی همچون ضربه خوردن تبلت، ورود مایعات به دستگاه و یا آلودگی میکروفون در اثر مواجهه با گرد و خاک، می تواند موجب ایجاد اختلال جدی در عملکرد این قطعه شود. چنانچه خرابی بخش مورد بحث ناشی از ورود مایعات و یا ایجاد ضربه باشد، بهتر است تبلت خود را در اولین فرصت به یک واحد مجاز و معتبر تعمیر میکروفون تبلت ایسر تحویل دهید تا نسبت به ترمیم تخصصی آن اقدام گردد. در صورتی که به موقع برای تعمیرات تبلت خود اقدام نکنید دستگاه شما با مشکلات جدی تری مواجه خواهد شد.

عیب یابی  ميکروفون

تعمیرکاران میکروفون تبلت، به منظور تشخیص معیوب بودن یا نبودن این قطعه، تست میکروفون انجام می دهند. البته باید توجه داشت که این کار بسیار تخصصی بوده و نیازمند ابزار خاص خود می باشد. برای  تست میکروفون در روند تعمیر میکروفون تبلت ایسر ، از دستگاه مولتی متر استفاده می شود. طریقه ی کار این وسیله بدین صورت است که اهم نمایش داده شده باید از یک طرف زیاد و از طرف دیگر، کم باشد. مقدار نرمال اهم نمایشی کپسول دهنی، عموما بین 500 اهم تا 3ککیلو اهم است. حال اگر مولتی متر در تست میکروفون آی پد، اهم کمتر از 500 و یا بیشتر از 3کیلو اهم را نشان دهد، می توان پی به خرابی این قطعه برد. تست دیود نیز راه حل دیگری است که برای تشخیص خرابی کپسول دهنی یا همان میکروفون تبلت ایسر استفاده می شود.

توصیه ی مهم

در راستای نگهداری بهتر از میکروفون تبلت و برای جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل در کارکرد میکروفون دستگاه خود، بهتر است از نصب اپلیکیشن های مشکوک و ناشناخته بر روی آن، خودداری نمایید. تا حد امکان سعی کنید برنامه های مورد نیاز خود را از سایت های معتبر دانلود و نصب کنید تا با مشکلاتی این چنینی رو به رو نشوید. همچنین لازم است حتما تبلت خود را با یک کاور مناسب پوشش دهید تا از ورود گرد و غبار به آن جلوگیری شود. از قرار دادن دستگاه خود در معرض مایعات، جدا خودداری کنید و در نهایت، برای جا به جایی دستگاه خود به ضربه نخوردن آن دقت داشته باشید.

واحد تعمیر تبلت ایسر

واحد تعمیر تبلت ایسر ، با هدف انجام تعمیرات تخصصی بخش های مختلف این دستگاه راه اندازی شده است. دسترسی این واحد به تمامی ابزار و قطعات ضروری برای تعمیر تبلت ایسر سبب شده تا فرآیند تعمیرات در این واحد در بالاترین سطح کیفی ارائه شود. لازم به ذکر است که فرایند عیب یابی و تعمیر میکروفون تبلت ایسر نیز در این مرکز انجام می گردد. از جمله نکات بسیار مهم در انجام این کار، استفاده از قطعات با کیفیت در صورت نیاز به تعویض میکروفون می باشد. چنانچه تبلت شما دچار مشکلات عملکردی در کپسول دهنی شد، جایگزینی آن با یک نمونه ی اورجینال کیفیت و کارایی اولیه ی دستگاه را به آن باز می گرداند.

نمایندگی ایسر و واحدهای تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر تمامی خدمات مرتبط با فروش و ضمانت نامه ی محصولات را ارائه می کند. کلیه ی محصولات ایسر در این مجموعه به صورت اورجینال به فروش می رسد. اورجینال بودن محصولات کیفیت دستگاه ها را تضمین می کند. واحد تعمیرات ایسر نیز از دیگر واحد های فعال در نمایندگی رسمی ایسر است که تحت حمایت مرکز سخت افزار ایران فعالیت می کند. تعمیر و تعویض قطعات انواع دستگاه های ایسر در این مجموعه انجام می شود. دسترسی واحد تعمیرات ایسر به مدرن ترین تجهیزات امکان تعمیر انواع محصولات ایسر را فراهم کرده است.

در این قسمت ، مقالات و خبرهای مربوط به شرکت ایسر و محصولاتش در اختیار شما قرار گرفته است .

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩