اشتراک گذاری

تعمیر مین برد مانیتور ایسر

مین برد یا برد اصلی، یکی از بخش های کلیدی دستگاه های الکترونیکی هست که بسیاری از قطعات دیگه رو هم کنترل میکنه و به نوعی، نقش هدایتگری رو بر عهده داره. این قطعه در مانیتور هم تعبیه شده و عملکرد مشابهی داره. خرابی مین برد مانیتور ایسر ، میتونه زمینه ساز بروز مشکلات جدی در عملکرد این دستگاه شده و به این ترتیب، کاربران رو با دردسرهایی مواجه کنه.

با توجه به این که قطعه ی مورد بحث در ارتباط با سایر بخش ها و قطعات مانیتور عمل میکنه، آسیب دیدگی اون میتونه همه ی بخش های این محصول رو دچار ایرادهای جدی کنه. لذا لازمه که شما به عنوان کاربر، اطلاعات کاملی در مورد این قطعه و مشکلات مرتبط با اون داشته باشین تا بتونین در زمان مناسب تعمیرش کنین. به این ترتیب، میتونین از بروز مشکلات جدی تر در بخش های دیگه هم پیشگری کنین. ما در ادامه ی این مطلب، نکات جامع و کاربردی رو راجع به مین برد مانیتور ایسر و تعمیرات این قطعه به شما عزیزان ارائه میدیم. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر داشتین هم میتونین روی مهارت بالای تکنسین های تعمیر مانیتور ایسر در نمایندگی ایسر حساب کنین.

مین برد مانیتور ایسر

نحوه ی عملکرد مین برد مانیتور

خب همونطور که توی بخش قبلی گفتیم، مین برد یا برد اصلی، یکی از مهم ترین قطعات مانیتور هست که قطعاتی مثل پردازشگر مانیتور، حافظه رم و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی و HDMI روی اون قرار گرفتن و با هم هماهنگ شدن. یه نکته ای که در مورد این قطعه وجود داره اینه که مین برد مانیتور ایسر ، در بردارنده ی اطلاعات دستگاه هست و وظیفه صدور دستور به دیگر بخش های مانیتور رو بر عهده داره. بنابراین بروز هرگونه مشکل در برد اصلی مانیتور acer ، منجر به ایجاد ایراد و اختلال جدی در عملکرد کلی این محصول میشه.

باید یادآوری کنیم که مین برد قطعه ی بسیار حساسی هست و اگه اشتباهی در فرایند تعمیرش رخ بده، سایر بخش های مانیتور رو هم در معرض خرابی و آسیب دیدگی قرار میده. به همین دلیل توصیه می کنیم برای تعمیر مین برد مانیتور خودتون، به مراکز مجهز مراجعه کنین و از تعمیرکارهای مجرب کمک بگیرین. نمایندگی تعمیرات ایسر در مرکز سخت افزار ایران، با واسطه ی حضور با تجربه ترین تعیمرکارها در این مجموعه، میتونه با کیفیت ترین خدمات رو به شما عزیزان ارائه بده.

مشکلات ناشی از خرابی مین برد

با توجه به اهمیت مین برد در ساختار مانیتور و نوع عملکرد این قطعه، خرابی اون میتونه مشکلات مختلفی رو در عملکرد دستگاه ایجاد کنه. یکی از اولین ایرادهای ناشی از خرابی مین برد، خاموش شدن ناگهانی مانیتور هست. در شرایط مختلفی ممکنه مانیتور به صورت ناگهانی خاموش بشه. اگه بعد از روشن کردن مجدد مانیتور، شاهد چشمک زدن چراغ پاور جلوی دستگاه بودین در حالی که هیچ تصویری در مانیتور وجود نداشت، باید بدونین که ایراد از برد اصلی هست. همچنین گاهی ممکنه لوگوی acer در صفحه مانیتور ظاهر بشه و با خاموش و روشن کردن دستگاه هم هیچ تغییری در این حالت به وجود نیاد.

در این شرایط هم باید هرچه زودتر اقدام به تعمیر تخصصی مین برد مانیتور ایسر کنین. همکارای ما در نمایندگی مجاز ایسر، آمادگی اینو دارن که مین برد مانیتور شما رو به صورت تخصصی تعمیر کنن و به این ترتیب، مشکلات به وجود آمده در عملکرد این محصول رو برطرف کنن.

روش های تعمیر مین برد مانیتور ایسر

خوشبختانه تعمیر مین برد مانیتور ایسر کار غیر ممکنی نیست و در اغلب موارد میشه این قطعه رو ترمیم کرد. روش های مختلفی برای انجام این کار وجود داره که تعمیرکارها بر اساس نوع آسیب و تجهیزاتی که در اختیار دارن، یکی از این روش ها رو انتخاب میکنن. روش های ری بال و ری هات (RE-BALL و REHOT ) اصلی ترین ترفندهایی هستن که مهندسین ارشد سخت افزار در نمایندگی رسمی ایسر برای ترمیم مین برد مانیتور مورد استفاده قرار میدن. همچنین روش های دیگه ای موسوم به Resold و Rework هم وجود دارن که در شرایط تخصصی تر مورد استفاده قرار میگیرن.

اجرای هر کدوم از این روش ها، تخصص و مهارتی رو طلب میکنه که فقط افراد دوره دیده و مجرب در زمینه تعمیر مین برد قادر به انجام دادن اونها هستن. نمایندگی acer مرکز سخت افزار ایران، انواع ابزار و تجهیزات پیشرفته این حوزه رو فراهم کرده و به این ترتیب، شرایط رو برای اجرای هر کدوم از روش های ذکر شده محیا کرده.

نمایندگی ایسر در تهران

نمایندگی ایسر در تهران ، با دریافت کلیه ی مجوزهای لازم از مراجع مربوطه، در زمینه ی فروش، تعمیر و ارائه ی خدمات پس از فروش محصولات این برند فعالیت میکنه. وجه تسمیه ی این مرکز نسبت به سایر مراکز خدماتی مشابه، مجاز بودن فعالیت ها هست که به کاربرای محترم، امکان پیگیری قانونی مشکلات احتمالی رو میده. البته حضور مجرب ترین کادر فنی و استفاده از نوین ترین متدهای روز دنیا باعث شده که خدمات فروش و تعمیر به صورت بی نقص به مراجعین عزیز ارائه بشه و مشکل خاصی به وجود نیاد. همکارای ما در این نمایندگی تلاش می کنن با سرلوحه قرار دادن اصول مشتری مداری، رضایت هرچه بیشتر شما رو فراهم کنن. فروش جدیدترین محصولات لپ تاپ، تبلت، مانیتور، آل این وان، پروژکتور و … acer به صورت اورجینال، تعمیرات تخصصی این محصولات و سرویس های گسترده ی پس از فروش، عمده خدماتی هستن که در نمایندگی ایسر در تهران به شما عزیزان ارائه میشه.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩