اشتراک گذاری

تعمیر لیزر پرینتر شارپ

لیزر یکی از بخش های خیلی مهمه که در پرینترهای لیزری وجود داره و نقش نور رو در این دستگاه ها ایفا می کنه. این قطعه باعث شده کیفیت چاپگر لیزری هم در مقایسه با سایر مدل ها بهتر باشه. متخصصین تعمیر پرینتر معتقدن که خرابی لیزر یا هر کدوم از بخش های اون، می تونه تاثیرات منفی زیادی در کیفیت چاپ داشته باشه. به همین خاطر هم توصیه می شه که کاربرا اطلاعاتشون رو در مورد این قطعه بالا ببرن و در صورت بروز مشکل، در اسرع وقت بهش رسیدگی کنن.

اگه لیزر دچار مشکل بشه، برای تعمیرش حتما باید از تکنسین های مجرب و زبده ی تعمیرات ماشین های اداری کمک بگیرین؛ اونا این بخش و قطعاتش رو به خوبی میشناسن و می تونن بدون خطا و اشتباه، اونو ترمیم کنن و به حالت عادی برگردونن. همکارای ما در نمایندگی تعمیرات پرینتر شارپ مرکز سخت افزار ایران، این کارو با دقت و تخصص بالا انجام میدن و به شما این اطمینان رو میدن که می تونین از پرینترتون بدون هیچ ایرادی استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیزر پرینتر شارپ و نکات تعمیری این قطعه، همراه ما باشین.

تعمیر لیزر پرینتر شارپ

نقش لیزر در چاپگر

لیزر یه جورایی حکم نور رو در پرینتر داره و ضامن کیفیت و شفافیت چاپ هست. خود لیزر از چند بخش مختلف تشکیل شده که اجزایی مثل لیزر، برد لیزر، برد موتور گرداننده و یک آینه ی کوچک عدسی مهم ترین اونها هستن. این قطعات با همکاری همدیگه، باعث میشن که نور لازم برای چاپ فراهم بشه و در نتیجه، برگه ای که از پرینتر بیرون میاد، نور و کیفیت مطلوبی داشته باشه. کاملا مشخصه که اگه لیزر یا هر کدوم از بخش هایی که ذکر کردیم از کار بیفتن، چه اتفاقی میفته و کیفیت چاپ چقدر افت پیدا می کنه؛ دلیلش هم اینه که دیگه نور کافی به برگه نمیرسه.

بنابراین لیزر در کیفیت پرینت تاثیر مستقیم داره و خرابی اون میتونه موجب بروز مشکلاتی در خروجی دستگاه بشه. اگه کوچک ترین نشونه ای مبنی بر خرابی لیزر پرینتر شارپ خودتون مشاهده کردین، باید هر چه زودتر به فکر تعمیرش باشین؛ چون ادامه دار شدن مشکلات این قطعه می تونه صدمات جبران ناپذیری رو به این دستگاه وارد کنه و هزینه ی تعمیرات رو به شدت افزایش بده. برای تعمیر هرچه بهتر این قطعه، می تونید روی مهارت و تخصص سرویس کار های حاضر در نمایندگی تعمیرات شارپ حساب کنید.

نشانه های از کار افتادن لیزر

شما باید با علائم و نشانه های خرابی یا از کار افتادن لیزر آشنا باشین تا بتونین این قطعه رو به موقع تعمیر کنین. یکی از مهم ترین علائم خرابی این قطعه، تار بودن خروجی دستگاه هست. خیلی از کاربرا می گن که وقتی فرایند چاپ تموم میشه و برگه از پرینتر بیرون میاد، فوکوس لازم رو نداره و واضح نیست. این حالت اگه ناشی از خرابی لیزر یا قطعاتش باشه، در شرایطی اتفاق میفته که کارتریج رو تازه شارژ کردین و از سالم بودنش اطمینان کامل دارین. گاهی هم دلیل بروز این اتفاق، اینه که پین آینه از جاش خارج شده. خب اگه این نشونه ها رو دیدین، باید بدونین که لیزر پرینترتون دچار ایراد شده و باید هرچه زودتر تعمیر بشه. همکارای مجرب ما در نمایندگی مجاز sharp می تونن برای تعمیر بی نقص لیزر پرینتر شارپ بهتون کمک کنن.

فرایند تعمیر لیزر پرینتر شارپ

فرایند تعمیر لیزر چاپگر شارپ به این صورته که اول این قطعه به طور کامل بررسی میشه و مشخص میشه که مشکل دقیقا از کدوم قسمت اون هست. بعد با توجه شدت و نوع آسیب، بهترین روش برای تعمیرش انتخاب و اجرا می شه. اگه افت کیفیت چاپ در اثر از جا در اومدن پین آینه باشه، با رفع این مشکل و جا انداختن پین، میشه به راحتی لیزر رو ترمیم کرد. خرابی سوکت هم مشکلیه که برطرفش کردنش زیاد سخت نیست و فقط کافیه از یه سوکت جدید استفاده بشه. سیم پیچی سوکت هم یکی دیگه از روش هاییه که برای رفع نواقص عملکردی لیزر پرینتر شارپ کاربرد داره.

اگه هیچ کدوم از روش های ذکر شده منجر به تعمیر قطعه ی مورد بحث نشه، تکنسین ها اقدام به تعویض یونیت لیزر میکنن. با این کار، مشکل دستگاه برطرف میشه و لیزر جدید، کیفیت و نور لازم رو به فرایند پرینت بر میگردونه. همکارای ما در نمایندگی شارپ مرکز سخت افزار ایران، با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و با تکیه بر تجربه و مهارت بالایی که نتیجه ی سالها کار کردن در زمینه ی تعمیر ماشین های اداری هست، تعمیر و تعویض این قطعه رو به صورت کامل و بی نقص انجام میدن و دستگاه رو مثل روز اول به شما تحویل میدن.

نمایندگی شارپ در کرج

نمایندگی شارپ در کرج ، یک مجموعه سازمان دهی شده و مجهزه که تمامی امکانات خودش رو در راستای ارائه خدمات هرچه با کیفیت تر به کاربران استان البرز به کار گرفته. این مرکز ضمن برخورداری از کادری مجرب و استفاده از ابزار و تجهیزاتی پیشرفته، تخصصی ترین خدمات رو در دو حوزه ی فروش و تعمیرات به کاربران ارائه میده. مدیریت نمایندگی شارپ، با هدف افزایش سرعت و کیفیت خدمات رسانی، شعبه ی کرج رو راه اندازی کرده. به این ترتیب ساکنین محترم مناطق فردیس، هشتگرد، اشتهارد، ساوجبلاغ، اندیشه، ماهدشت، محمدشهر، ملارد و … دیگه نیازی به طی مسافت تا تهران ندارن و می تونن انواع خدمات مورد نیازشون رو در کرج دریافت کنن.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩