اشتراک گذاری

تعمیر لیزر پروژکتور کانن

اگه جزء کاربرای پروژکتور هم نباشین، بدون شک این دستگاه رو در سالن های سمینار و دانشگاه ها یا آموزشگاه ها دیدین. ویدئو پروژکتور یا دیتا پروژکتور، به شما این امکان رو میده که محتوای مورد نظرتون رو برای تعداد بالایی از کاربرا به نمایش در بیارین. این دستگاه، تصاویر رو روی یه پرده سفید بزرگ نمایش میده و قطعات متعددی داره که هر کدومشون وظیفه و نقش مشخصی در عملکرد دستگاه دارن. لیزر یکی از مهم ترین بخش های پروژکتوره که نقش اساسی در کیفیت کاری این محصول داره و اگه به هر دلیلی از کار بیفته یا دچار اختلال بشه، مشکلات اساسی در این دستگاه و تصاویرش ایجاد میکنه. ما با کمک تکنسین های تعمیرات پروژکتور ، اطلاعاتی در مورد لیزر پروژکتور کانن و تعمیرات این قطعه جمع آوری کردیم و اونا رو در اختیار شما همراهای همیشگی قرار میدیم. این اطلاعات کمک میکنن که مشکلات لیزر رو راحت تر تشخیص بدین و به موقع اونا رو برطرف کنین تا دستگاه آسیب بیشتری نبینه. برای تعمیر این محصول هم میتونین رو کمک تیم تعمیراتی نمایندگی کانن مرکز سخت افزار ایران حساب کنین.

عملکرد لیزر پروژکتور کانن

همونطور که اشاره کردیم، پروژکتور دستگاهیه که تصاویر انفورماتیک رو با دریافت سیگنال های ویدئویی روی یک صفحه نمایش بزرگ که عموما یه پرده سفیده، به نمایش در میاره. وقتی پروژکتور روشنه، یه نور آبی رنگ ازش منتشر میشه؛ جالبه بدونین این نور نتیجه ی عملکرد لیزر هست. در واقع ترکیب لیزر و LED در پروژکتور های لیزری، لامپ های جدیدی رو به اسم لامپ لیزری یا Laser & LED Hybrid تولید کرده که با روشن شدنشون، نور آبی رنگ به سمت قسمت فسفری رنگ پروژکتور تابیده میشه. در مرحله بعدی،LED  وارد عمل میشه و رنگ قرمز رو میسازه. حاصل ترکیب این سه رنگ، تصویری هست که روی پرده به نمایش در میاد. لیزر پروژکتور کانن در سراسر این فرایند نقش داره و اگه کوچک ترین ایرادی داشته باشه، مشکلات اساسی در رنگ تصاویر ایجاد میکنه. همکارای ما در نمایندگی تعمیرات پروژکتور کانن همیشه روی این مساله تاکید دارن که تعمیرات لیزر باید در اولین فرصت و توسط یه تعمیرکار با تجربه انجام بشه؛ در غیر این صورت ممکنه مشکل به سایر بخش ها هم سرایت کنه و عملکرد کلی پروژکتور مختل بشه.

علائم خرابی لیزر پروژکتور canon

اصلی ترین نشونه ای که با توجه به اون میشه از خرابی لیزر مطمئن شد، مشکلات رنگ تصاویر هست. اگه دیدین کیفیت رنگ تصاویری که پروژکتور به نمایش میذاره به طور محسوسی کاهش پیدا کرده یا رنگ ها به هم ریختن، بدون شک مشکل از لیزره و باید به فکر تعمیر این قطعه باشین. وقتی این بخش ها دچار مشکل میشن، پروژکتور در نمایش تصاویر با اختلال مواجه میشه و کاربرا رو حسابی تو دردسر میندازه. همچنین اگه تصاویر به صورت به هم ریخته به نمایش در بیان هم باید علت رو در لیزر و بخش های مرتبط با اون جستجو کرد. گاهی هم رنگ های خاصی با مشکل مواجه میشن و به درستی روی پرده نمایش داده نمیشن. توجه داشته باشین که بررسی و یا تعمیر لیزر باید توسط افرادی انجام بشه که در این زمینه مهارت و تجربه بالایی دارن. در غیر این صورت، ممکنه فرایند ترمیم لیزر پروژکتور canon با مشکل مواجه بشه و کاربرا رو متحمل هزینه های سنگین تر کنه.

تعمیرات لیزر ویدئو پروژکتور کانن

پس از آشنایی با ماهیت عملکردی و نشانه های خرابی لیزر پروژکتور کانن ، لازمه که با فرایند تعمیر این قطعه هم آشنا بشین. روش های مختلفی برای رفع مشکلات ناشی از خرابی این قطعه وجود داره که با توجه به نوع و شدت آسیب دیدگی و توسط کارشناسان مربوطه انتخاب میشه. همکارای ما در نمایندگی رسمی کانن به دلیل تجربه بالایی که در این حوزه دارن، قادر به تعمیر لیزر پروژکتور به تخصصی ترین شکل ممکن هستن. این افراد از پیشرفته ترین ابزار و دستگاه های روز دنیا در این زمینه استفاده میکنن و به این ترتیب، احتمال بروز هرگونه اشتباه رو به صفر میرسونن. البته گاهی تعمیرات لیزر امکان پذیر نیست و چاره ای جز تعویض این قطعه وجود نداره که این کار هم در نمایندگی مذکور، به بهترین شکل ممکن انجام میشه.

نمایندگی مجاز کانن

نمایندگی مجاز کانن ، ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز کاربران به ویژه خدمات مرتبط با تعمیر محصولات این شرکت هست. این نمایندگی، با تمرکز بر رایج ‌ترین اشکالات ایجاد شده در محصولات، متدهای نوینی رو جهت رفع و برطرف سازی اونها مورد استفاده قرار میده. استفاده از پیشرفته ‌ترین تجهیزات تعمیر، به کارگیری جدیدترین روش‌ های تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اصل و اورجینال، عیب ‌یابی صحیح دستگاه با استفاده از دستگاه‌ های هوشمند، گارانتی خدمات و مواردی از این دست، بعضی از ویژگی های بارز نمایندگی مجاز کانن در مرکز سخت افزار ایران به شمار میرن. این عوامل سبب پیشروی و موفقیت این مرکز در حیطه کاریش شده و نمایندگی canon رو به عنوان یه مجموعه ی تخصصی مشهور کرده.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩