اشتراک گذاری

تعمیر فکس لیزری کانن

دستگاه فکس در مدل های مختلفی تولید شده و هر کدوم از این مدل ها، کاربری ویژه ای دارن. یکی از معروف ترین انواع این محصول، فکس های لیزری هستن که در مدل های دو و چند کاره تولید و عرضه میشن و قابلیت هایی دارن که کار کاربرا رو برای تبادل فایل ها و اطلاعات راحت تر می کنن. همین قابلیت ها باعث شده که دستگاه فکس لیزری جزء پر طرفدار ترین مدل های این محصول باشه و کاربرای زیادی از اون استفاده کنن. با توجه به ساختار پیچیده ای که محصول مورد بحث داره، تعمیراتش به تخصص و مهارت بالایی در زمینه ی تعمیرات فکس نیاز داره و لازمه که تعمیرکار با همه ی بخش ها و قطعات این محصول آشنایی کامل داشته باشه. در غیر این صورت ممکنه مشکلات فکس برطرف نشه و حتی تشدید بشه. برای جلوگیری از آسیب دیدگی بیشتر، توصیه می کنیم تعمیر فکس کانن خودتون رو در مراکز معتبر و ترجیحا نمایندگی رسمی canon در مرکز سخت افزار ایران انجام بدین. در ادامه شما مخاطبین عزیز رو با نکات بیشتری در مورد تعمیر فکس لیزری کانن آشنا می کنیم.

تعمیر لپ تاپ در کرج

عملکرد دستگاه فکس لیزری

قبل از اینکه بخوایم در مورد مشکلات و روش های تعمیر فکس لیزری صحبت کنیم، بهتره کمی به بررسی نحوه ی عملکرد این محصول بپردازیم. همونطور که از اسمش پیداس، فکس لیزری با تکنولوژی لیزر کار می کنه و معمولا چند کاره هست. یکی از قابلیت های ویژه ی این دستگاه، اینه که به شبکه ی کامپیوتر و و خروجی پورت LAN و USB متصل میشه. طبیعیه که در این حالت، کار شما سرعت بیشتری می گیره و راحت تر انجام میشه. از جمله ویژگی های جالب فکس لیزری، میشه به برخورداری از تلفکس قابلیت پیغامگیر، قابلیت اتصال به کامپیوتر، قابلیت اسکنر، پرینتر، سرعت بالای انتقال اطلاعات، حافظه دریافت، قابلیت ارسال با تاخیر، مسدود کردن دریافت، ارسال سربرگ و دفترچه تلفن اشاره کرد. تعمیر فکس لیزری کانن به خاطر همین ویژگی ها و قابلیت ها، کمی پیچیده س و بهتره که انجامش رو به تعمیرکارای دوره دیده ی مرکز تعمیرات کانن واگذار کنید.

خرابی های فکس لیزری

همونطور که گفتیم، فکس های لیزری به خاطر ساختار و عملکرد ویژه ای که دارن، ممکنه با مشکلات و خرابی های مختلفی مواجه بشن. از طرفی چون این دستگاه با اینترنت و تلفن در ارتباطه، مشکلات اونها هم میتونه روی عملکردش تاثیر بذاره. یکی از مشکلات آزار دهنده ی دستگاه فکس مربوط به زمانیه که چندتا برگه با هم به داخل دستگاه کشیده میشه. گاهی هم ممکنه کاغذ وارد دستگاه نشه و مشکلاتی رو براتون به وجود بیاره. ایجاد خطوط اضافه روی کاغذ فکس هم جزء ایراد های این دستگاهه که نشون میده یکی از قطعات داخلی دچار مشکل شده و نیاز به بررسی و تعمیر تخصصی داره. بعضی از کاربرا هم گاهی با این مساله مشکل دارن که فکس به مقصد مورد نظرشون ارسال نمیشه. شنیده نشدن بوق آزاد از دستگاه فکس، عدم دریافت خودکار فکس، افت کیفیت فکس های دریافتی و مواردی از این دست هم جزء خرابی های فکس لیزری به شمار میرن. بروز هر کدوم از این مشکلات، علامت وجود ایرادهایی در قطعات دستگاه هست و باید در اسرع وقت نسبت به تعمیر فکس لیزری کانن اقدام بشه.

چرا فکس درست کار نمی کنه؟

خیلی چیزا ممکنه دست به دست هم بده و باعث بشه که دستگاه فکس نتونه درست کار کنه. مثلا وجود هر نوع اختلال در خط تلفن یا شبکه ی اینترنت، عملکرد فکس رو با مشکل مواجه می کنه. خرابی ADF (کاغذگیر اتوماتیک) هم عاملیه که باعث میشه چندتا برگه همزمان به داخل دستگاه کشیده بشه یا کاغذا به راحتی از دستگاه بیرون نیان. یکی دیگه از مواردی که تعمیر فکس لیزری کانن رو ضروری  می کنه، آلودگی شیشه اسلیت هست. به هم ریختن تنظیمات هم می تونه کار فکس رو با مشکل مواجه کنه. مثلا اگه شما به اشتباه گزینه Auto answer یا پاسخ خودکار رو غیر فعال کنید، باعث میشه فکس به مقصد نرسه. توجه داشته باشید که برطرف کردن بیشتر این دلایل، نیاز به مهارت و تخصصی داره که از عهده کاربرای عادی خارجه و نیاز به دخالت یه تعمیرکار حرفه ای داره.

تعمیرات فکس لیزری کانن

برای تعمیر فکس لیزری کانن ، اول باید دستگاه عیب یابی بشه و مشخص شه که مشکل دقیقا مربوط به کدوم بخش یا قطعه هست. اگه مشکل از خط تلفن یا شبکه ی اینترنت باشه که از دست تعمیرکارا هم کاری بر نمیاد و باید از طریق خود مخابرات یا اوپراتور اینترنت مشکل رو حل کنید. اگه کاغذ کش خراب باشه، نیاز به تعمیر یا تعویض این قطعه هست و تنها در این صورت میشه مشکل دستگاه رو برطرف کرد. تمیز کردن غلطک ADF هم می تونه به رفع مشکلات ورود و خروج برگه دستگاه کمک کنه. گاهی هم برای تعمیر فکس لیزری کانن ، نیاز به تعویض رولر هست در صورت تعمیر نشدن کاغذ کش، انجام می شه. و در نهایت، با تعویض شیشه اسلیت و اصلاح تنظیمات هم میشه ایرادهای عملکردی فکس رو برطرف کرد و برای همیشه از شرشون خلاص شد.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن تعدادی از کارشناس ها و تعمیرکارای مجرب رو به خدمت گرفته و به این ترتیب، خدمات بسیار با کیفیتی رو در دو بخش فروش و تعمیرات محصولات این کمپانی ارائه میده. البته به جز این دو حوزه، نمایندگی مورد بحث در زمینه ی خدمات پس از فروش هم کارای مفیدی انجام داده. لازمه بدونید که در این نمایندگی، انواع محصولات کانن شامل دستگاه کپی، پرینتر، فکس، اسکنر، دوربین، تجهیزات جانبی و … به صورت اورجینال عرضه میشه. نمایندگی مجاز canon مرکز سخت افزار ایران، ضمن رعایت اصول مشتری مداری، به عنوان مرکز مورد اطمینان بین شما کاربرای عزیز شناخته شده.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩