اشتراک گذاری

تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل x180

اگه تا به امروز برای تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل x180 خودتون نگران بودین و نمیدونستین که دقیقا از کدوم مرکز کمک بگیرین، ما به شما نمایندگی معتبر تعمیرات دستگاه کپی شارپ رو معرفی می کنیم. به کمک این نمایندگی میتونین تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاهتون رو رفع کنین. به عنوان کاربر دستگاه کپی x180 حتما میدونین که این دستگاه یه نمونه از دستگاه های کپی محبوب و پرطرفدار کمپانی شارپه؛ از نوع ایستاده و چند کاره است و به جز کپی قابلیت پرینت و اسکن هم داره.

این دستگاه یک دستگاه یکپارچه تمام رنگی سایز A3 با قابلیت نوردهی دیجیتال خودکار برای بهینه سازی کیفیت کپیه. میتونه در هر یک دقیقه 18 برگ رو چاپ کنه. قابلیت مرتب سازی الکترونیکی (E-sort)، با نوردهی دیجیتال خودکار برای بهینه سازی کیفیت کپی، امکان انتخاب خودکار کاغذ (APS)، با کپی برداری متوالی ۹۹۹ برگ از جمله ویژگی های ارزنده این دستگاه است. برای تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل x180 باید بسیار محتاط و هوشمندانه عمل کنین. چون این دستگاه حساسیت های بالایی داره.

واحد تعمیرات کپی شارپ برای تعمیر تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل x180  سرویس های ویژه ای در نظر دارد. شما کاربران گرامی جهت بهره مندی از این خدمات ویژه ، می توانید به نمایندگی دستگاه کپی شارپ در تهران مراجعه نمایید.

تعمیر باتری تبلت ایسر

خدمات مربوط به تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل x180

هر دستگاه کپی به موازات کاری که انجام میده، نیاز به دریافت خدمات و سرویس های تعمیراتی داره. مشخصه که هر چه بیشتر از دستگاه کار بکشین، خب به دفعات بیشتری هم برای تعمیر و سرویس نیازمند یه مرکز تعمیراتی میشین. ما برای اینکه تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل x180 با کیفیت بالایی انجام بشه، تعمیرکاران و تکنسین هایی رو به خدمت گرفتیم که هر کدوم تو حوزه کاری خودشون سالها تجربه موفق و درخشان دارن. از جمله سرویس هایی که توسط واحد تعمیرات دستگاه کپی شارپ در مورد تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل x180  در نمایندگی مجاز شارپ ارائه میشه، میتونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • انجام سرویس‌های کلی و مداوم دستگاه کپی
  • نظافت و سرویس دستگاه
  • شارژ کارتریج دستگاه با مواد مصرفی مرغوب و سازگار
  • تعمیر و تعویض پیکاپ
  • انجام تنظیمات و تعمیرات برد دستگاه کپی
  • تعمیر و تعویض فیوزینگ دستگاه کپی
  • بررسی یونیت فیدر دستگاه کپی
  • عیب‌یابی خطاهای دستگاه کپی
  • بررسی کیفیت کار درام دستگاه کپی
  • بررسی مکانیزم کار سولونویید دستگاه کپی
  • بررسی تغذیه‌کننده کاغذ دستگاه کپی
  • اصلاح و بازیابی موتور الکتریکی
  • تعمیرات یونیت اسکن
  • تعمیر یونیت لیزر فتوکپی

نحوه تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل x180

برای تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل x180 اولین و نخستین کاری که انجام میشه، بررسی دقیق عیب و ایراد موجوده. بررسی دقیق توی حل مشکل نقش اساسی داره. اینکه مشکل دستگاه نرم افزاری یا سخت افزاری باشه، توی کل قضیه تفاوت چندانی ایجاد نمیکنه، چون در هر صورت مشکل رفع میشه و فقط زمان رفع اختلال کمی بالا و پایین میشه.

اما مهمه که تکنسین درست تشخیص داده باشه که مثلا علت کپی های تیره دستگاه، نامرغوب بودن مواد داخل کارتریجه یا علت اینکه کاغذ توی دستگاه گیر میکنه، به دلیل خرابی سخت افزاری اجزای کاغذکش دستگاه‌ست و همین طور الی آخر. جای بسی امیدواری و البته خوش شانسیه که کاربر میتونه تمام خدمات حوزه تعویض رو هم توسط همین نمایندگی دریافت کنه. چون نمایندگی شارپ به آرشیوی مجهز از قطعات جانبی دسترسی داره و میتونه بهترین و با کیفیت ترین قطعات جایگزین رو به کاربرانش ارائه بده. یه بار دیگه یادآوری می کنیم که همه این خدمات تضمین شده و همراه با ارائه ضمانت نامه های معتبره.

تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل x180 در محل

با توجه به بزرگ و کنسولی بودن این دستگاه، قطعا دریافت خدمات تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل x180 در محل برای کاربرا هم میتونه خیلی مفید باشه و هم جذاب. چون دغدغه خیلی از کاربران اینه که وقتی دستگاهشون خراب میشه، چه جوری اونو به تعمیرگاه ببرن. ما این دغدغه رو برای شما حل کردیم. پس لازم نیست نگران باشین.

فقط تماس بگیرین و بگین که دستگاه کپی خرابی دارین و مایلین توی محل توسط تعمیرکار بررسی و بعد عیب یابی و تعمیر بشه. ما همه تدارکات لازم برای ارائه این سرویس تعمیراتی رو فراهم می کنیم و بعد از اینکه با شما هماهنگ کردیم، تعمیرکار رو به محل اعزام می کنیم. با تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل x180 در محل همه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه رفع میشه. مشخصه که این سرویس تعمیراتی هیچ محدودیتی نداره.

نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ خدمات و تسهیلاتی بسیار گسترده و متنوعی به کاربرانش ارائه میده. این نمایندگی با همکاری و نظارت مرکز سخت افزار ایران، بهترین سرویس های تعمیراتی رو تدارک دیده و همه محصولات کمپانی شارپ رو تحت پوشش خودش قرار داده. به این ترتیب توی نمایندگی شارپ تمامی محصولات این کمپانی در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات شارپ حمایت و پشتیبانی میشه.  این نمایندگی کمک میکنه تا کاربران انتخاب درست و بهینه ای داشته باشن. نمایندگی شارپ هر سطحی از نیاز کاربرا رو رفع میکنه. تمامی سرویس هایی که از طریق نمایندگی شارپ دریافت میکنین، با ضمانت نامه های اصلی و کتبی همراهه.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩