اشتراک گذاری

تعمیر داکتر بلید پرینتر توشیبا

تعمیر داکتر بلید پرینتر توشیبا ، در لیست خدمات بخش تعمیرات نمایندگی توشیبا قرار دارد. کارشناسان دوره دیده و مجرب در واحد تعمیرات این شرکت ، انجام فرآیند ترمیم این قطعه را بر عهده دارند. وجود دستگاه ها و ابزارآلات نوین تعمیر، سطح کیفی خدمات در نمایندگی تعمیر پرینتر را ارتقا بخشیده و موجب جلب رضایت کاربران شده است. 

نکته مهم اینکه با توجه به نقش داکتر بلید در عملکرد پرینتر، هرگونه دخل و تصرف در آن به نیت تعویض یا تعمیر، باید توسط افراد دروه دیده در این حوزه انجام گردد. لذا تعمیر و ترمیم داکتر بلید پرینتر ، شامل عیب یابی تخصصی و تعمیرات حرفه ای این قطعه به دست تعمیرکاران مجرب و ماهر می باشد. در راستای افزایش اطلاعات شما کاربران عزیز در مورد قطعات پرینتر و تعمیرات آنها، نکات اصلی این فرآیند را در این مطلب بررسی می کنیم؛ با ما همراه باشید.

تعمیر داکتر بلید پرینتر توشیبا

عملکرد داکتر بلید در پرینتر توشیبا

هماطور که مطلع هستید، پرینتر دارای قطعات بی شماری است که هماهنگی بین آنها، منجر به انجام شدن فرایند چاپ می گردد. همه مدل های این دستگاه تقریبا دارای قطعات یکسانی هستند؛ در این میان، پرینتر لیزری یک قطعه ویژه دارد که نمونه آن را در سایر مدل ها مشاهده نمی کنیم. 

این قطعه داکتر بلید نام دارد. داکتر بلید در انواع مختلفی تولید شده و در پرینترهای لیزری رنگی و سیاه و سفید تعبیه شده است. وظیفه این قطعه این است که با القای بار الکتریکی مثبت به تونر و نگه داشتن آن روی درام، این ماده را برای چاپ روی کاغذ آماده کند. 

بنابراین می توان فهمید که داکتر بلید پرینتر توشیبا چه تاثیری در انجام عملیات چاپ دستگاه و کیفیت آن دارد. جالب است بدانید اصطکاک ایجاد شده توسط دکتر بلید که در جهت مخالف مگنت رولر است، باعث تجدید شارژ تونر می ‌گردد. اگر در حین این فرایند، قطعه مورد بحث ضربه خورده و یا خراشی روی آن ایجاد شود، کیفیت چاپ به شکل محسوسی کاهش خواهد یافت. توجه داشته باشید که ترمیم و یا تعویض داکتر بلید یک فرایند تخصصی است و باید توسط تکنسین های مجرب حوزه تعمیر پرینتر انجام شود.

مشکلات رایج داکتر بلید

به عنوان یکی کاربران پرینتر toshiba، شما باید در مورد مشکلات این دستگاه اطلاعاتی داشته باشید. این مساله به شما کمک می کند که مشکلات مورد نظر را در اسرع وقت برطرف نمایید. یکی از اختلالات رایج و شایع داکتر بلید پرینتر ، کثیف شدن این قطعه است. وقتی داکتر بلید آلوده باشد، شما مشاهده می کنید که پرینت های خروجی دستگاه تان کم رنگ و ناخوانا هستند. 

این اتفاق در شرایطی می افتد که کارتریج به تازگی شارژ شده و از سالم بودن آن اطمینان کامل دارید. آلودگی دکتر بلید باعث می شود که عملیات پاکسازی تونر به خوبی انجام نشده و اصطکاک لازم برای چاپ در مگنت رولر ایجاد نشود. به این ترتیب،تونر به خوبی روی کاغذ پخش نمی شود و فرایند چاپ، با افت محسوس کیفیت مواجه خواهد شد. در این شرایط لازم است که هرچه سریع تر اقدام به تعمیر یا تعویض داکتر بلید چاپگر خود نمایید.

تفاوت داکتر بلید و وایپر بلید

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در فرایند تعمیر یا تعویض داکتر بلید پرینتر مورد توجه قرار بگیرد، این است که این قطعه با وایپر بلید اشتباه گرفته نشود. برخی تعمیرکاران مبتدی و تازه کار، این دو بخش را به دلیل شباهت نامشان با هم اشتباه می گیرند و در نتیجه، فرایند تعمیر را نیز به شکل اشتباه انجام می دهند. این در حالی است که وایپر بلید، وظیفه ی پاکسازی سطح درام را در پرینتر بر عهده دارد. 

حال تصور کنید که اگر به جای داکتر بلید، وایپر بلید مورد بررسی و تعمیر یا تعویض قرار گیرد چه اتفاقی می افتاد؟ برای پیشگیری از بروز این مشکل، بهتر است بررسی پرینتر خود را در مراکز معتبر پیگیری نمایید. گفتنی است همکاران ما در نمایندگی رسمی تعمیرات پرینتر ، به واسطه ی شناخت کافی از قطعات پرینتر، می توانند فرآیند تعمیر یا تعویض داکتر بلید پرینتر را بدون کم ترین خطا انجام دهند.

تعویض داکتر بلید پرینتر توشیبا

تلاش تیم تعمیراتی ما بر این است که تا حد امکان، داکتر بلید پرینتر را تعمیر کرده و از تعویض آن جلوگیری نمایند. اما گاهی هیچ یک از روش های تعمیری پاسخگو نبوده و تعویض، تنها راه حل ممکن است. در این صورت، استفاده از قطعه اورجینال می تواند بازگشت سلامت دستگاه را تضمین نماید. 

بدیهی است که جایگزین کردن نمونه بی کیفیت با قطعه آسیب دیده، می تواند بر سایر قسمت های پرینتر نیز تاثیر منفی بگذارد. این امر، عمر مفید دستگاه را کاهش داده و کاربر را متحمل هزینه های گزافی می کند. نکته ی دیگر اینکه با توجه به حساسیت و اهمیت بالای دکتر بلید پرینتر ، کارشناسان ارشد نمایندگی در مرکز سخت افزار ایران، وظیفه تعویض آن را بر عهده دارند. تسلط کامل این افراد بر این بخش و نیز مهارت کارفی در این زمینه، ضامن کیفیت بالای عملیات تعویض می باشد.

نمایندگی مجاز توشیبا

نمایندگی مجاز توشیبا متشکل از بخش های فروش و تعمیر کلیه محصولات این کمپانی می باشد. حضور کارشناسان دارای تخصص و مجرب ، موجب ارائه خدماتی تخصصی و متناسب با سطح نیاز کاربران در این مرکز شده است. جالب است بدانید که در بخش فروش نمایندگی توشیبا ، آخرین تولیدات این کمپانی چند منظوره شامل: انواع ماشین های اداری، مدل های متنوع تلویزیون و انواع لوازم خانگی، تجهیزات جانبی و… به صورت اورجینال به مشتریان عرضه می گردد. همچنین در بخش خدمات پس از فروش نمایندگی مجاز توشیبا ، کاربران می توانند خدمات مربوط به گارانتی محصولات و نیز مشاوره های پس از فروش این محصولات را دریافت نمایند.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩