اشتراک گذاری

تعمیر برد پاور پرینتر کانن

همونطور که اطلاع دارین، پرینترها از تعداد زیادی قطعه ی کوچیک و بزرگ ساخته شدن که هر کدوم از اونها، وظیفه خاصی دارن و به نوعی در عملکرد این دستگاه تاثیر میذارن. این قطعات با عملکرد هماهنگ و منظمی که دارن، فرایند چاپ رو امکان پذیر می کنن و بروز مشکل در هر کدوم از اونا، کل فرایند چاپ رو دچار اختلال میکنه. 

بین همه ی این قطعه ها و بخش های مختلف، برد پاور پرینتر جزء مهم ترین بخش های این دستگاه به شمار میره. این قطعه ظرافت فوق العاده بالایی داره و در ارتباط با برق دستگاه عمل میکنه. به همین خاطر هم اگه دچار نقص بشه، تعمیراتش باید توسط افرادی انجام بشه که مهارت و تجربه ی کافی در زمینه ی تعمیر پرینتر دارن.

همچنین استفاده از تجهیزات و ابزار پیشرفته و با کیفیت در روند تعمیر، میتونه تو ترمیم هرچه بیشتر این قطعه تاثیرگذار باشه. از اونجایی که یکی از دغدغه های ما، افزایش اطلاعات شما مخاطبین عزیز هست، این مطلب رو به بررسی برد پاور پرینتر کانن و روش های ترمیم این قطعه اختصاص دادیم. نکات ارائه شده به شما کمک می کنن که مشکل این قطعه رو تشخیص بدین و به موقع برای برطرف کردنشون اقدام کنین.

تعمیر-برد-پاور-پرینتر-کانن

عملکرد برد پاور چاپگر کانن

خب همونطور که اشاره کردیم، برد پاور پرینتر یکی از مهم ترین قطعات این دستگاهه و به نوعی، انرژی اون رو تامین میکنه. جالبه بدونین که این قطعه در دستگاه کپی هم وجود داره و اتفاقا عملکردش توی اون دستگاه اهمیت بیشتری هم داره. پرینترها در مقایسه با دستگاه های فتوکپی، انرژی بیشتری نیاز دارن؛ اما این مساله به هیچ عنوان از اهمیت و حساسیت برد پاور چاپگر کم نمیکنه. 

اگه برد پاور از کار بیفته، مشکلات متعددی برای پرینتر کانن شما ایجاد میشه که یکی از اونها، کار نکردن دستگاهه. یه نکته ی مهم دیگه هم اینه که اگه مشکل این قطعه به موقع برطرف نشه، ممکنه زمینه برای ایجاد اختلالات جدی تر در دستگاه فراهم بشه و یا سایر قطعات هم آسیب ببینن.

بنابراین لازمه که در اسرع وقت، برای بررسی و ترمیم تخصصی برد پاور پرینتر canon خودتون اقدام کنین و جلوی تشدید مشکل رو بگیرین. نکته ی مهم اینه که باید برای بررسی و ترمیم این قطعه از افراد متخصص در زمینه ی تعمیر ماشین های اداری کمک بگیرین، چون اگه تعمیرکار مهارت و تجربه ی کافی در این زمینه نداشته باشه، ممکنه آسیب های برد پاور رو بیشتر کنه و به این ترتیب، حتی عملکرد پرینتر رو هم به کلی دچار اختلال کنه. 

تعمیرکار های حاضر در نمایندگی تعمیرات کانن، از مهارت و تجربه ی کافی برای این کار برخوردار هستن و می تونن برد پاور رو به بهترین شکل تعمیر کنن.

دلایل خرابی برد پاور پرینتر

حالا که با برد پاور پرینتر و عملکرد این قطعه آشنا شدین، لازمه که اطلاعاتی در مورد دلایل خرابی این قطعه داشته باشین. برد پاور قطعه ی حساسیه و چون با برق در ارتباطه، احتمال خرابی اون بالاس. از اونجا که این قطعه وظیفه ی تامین انرژی دستگاه رو بر عهده داره، بدون شک مشکلاتش هم ناشی از جریان برق و نوسانات احتمالی اون هست. باید بدونین که به طور کلی، به دو دلیل ممکنه برد پاور پرینتر یا دستگاه کپی از کار بیفته یا دچار مشکل بشه.

یا ولتاژ اضافی وارد دستگاه میشه و یا بیش از توان پرینتر ازش کار کشیده میشه. وقتی میزان کار پرینتر بیشتر از ظرفیتش باشه، برد پاور بیش از حد کار میکنه و بهش فشار میاد؛ در نتیجه  ممکنه این قطعه از کار بیفته. همچنین وقتی ولتاژ وارد شده به برد پاور بیشتر از اندازه ی طبیعی باشه، این قطعه دچار مشکلات جدی میشه و در نتیجه، عملکرد دستگاه مختل میشه. اگه جزء اون دسته از افرادی هستین که به طور مداوم از پرینترتون کار میکشین و به ظرفیتش توجه نمیکنین، یا این محصول رو بدون محافظ برق روشن می کنین، باید بدونین که برد پاور پرینتر شما در خطره.

پیشگیری از خرابی برد پاور

خرابی یا از کار افتادن برد پاور پرینتر ، اتفاقیه که میتونه هزینه های زیادی رو به شما تحمیل کنه. به همین خاطر هم باید تا حد امکان از بروز این اتفاق جلوگیری کنین. برای این کار، روش های کاربردی مختلفی وجود داره. به عنوان مثال، بهتره که از یه منبع برق مطمئن برای چاپگر کانن خودتون استفاده کنین و به این ترتیب، تاثیر منفی نوسانات برق رو خنثی کنین. 

همچنین بهتره به ظرفیت کاری این محصول توجه کنین و متناسب با استاندارد تعیین شده از پرینترتون کار بکشین. نکته ی دیگه این که توصیه میشه پرینترتون رو در محیطی به دور از گرد و خاک نگهداری کنین و حواستون به تمیز کردن به موقع این دستگاه باشه. به این ترتیب، برد پاور پرینتر کمتر در معرض آسیب دیدگی قرار می گیره و شما می تونین مدت زمان بیشتری رو با این دستگاه کار کنین.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن تعدادی از کارشناسان و تعمیرکارای مجرب رو به خدمت گرفته و به این ترتیب، خدمات بسیار با کیفیتی رو در دو بخش فروش و تعمیر محصولات این کمپانی به کاربرا ارائه میده. البته به جز این دو حوزه، نمایندگی مورد بحث در زمینه ی خدمات پس از فروش هم اقدامات مفید و قابل توجهی رو انجام میده. لازمه بدونین که در این نمایندگی، انواع محصولات کانن شامل دستگاه کپی، پرینتر، فکس، اسکنر، دوربین، تجهیزات جانبی و … به صورت اورجینال به متقاضیان عرضه میشه. همچنین اون دسته از افرادی که نیاز به راهنمایی هایی در خصوص محصول مورد نظرشون، میتونن با مراجعه به واحد تعمیرات کانن، اطلاعات لازم رو از مشاورین ما دریافت کنن. نمایندگی کانن ، ضمن رعایت اصول مشتری مداری، مفتخره که به عنوان مرکز مورد اطمینان کاربران در این استان شناخته شده و همواره انتخاب اول اونها بوده.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩