اشتراک گذاری

تعمیر باتری تبلت ایسر

تعمیر باتری تبلت ایسر ، با امکاناتی مدرن در کارگاهی مجهز و توسط کارشناسان و تعمیرکاران تبلت به صورت تخصصی انجام می گردد. در هنگام استفاده از باتری تبلت ممکن است با مشکلات ذیل مواجه شوید.

  • باتری شارژ نمی شود.
  • باتری به کندی شارژ می شود و مدت زمان شارژ طولانی است
  • باتری زود خالی می شود .
  • باتری داغ می شود .

اگر به صورت مکرر با مشکلات فوق مواجه می شوید . تبلت شما باید توسط متخصصین عیب یابی و باتری تبلت تست شود . کارشناسان تعمیر تبلت در نمایندگی ایسر ابتدا باتری را تست و عیب یابی می نمایند و در صورت خرابی آن را تعمیر و یا تعویض خواهند کرد .

تعمیر باتری تبلت ایسر

روش های تعمیر باتری تبلت ایسر

در صورتی  باتری تبلت ایسر شما به خوبی کار نمیکند، داغ می شود ، شارژ نمی شود یا خیلی سریع شارژ را خالی می کند، قبل از اینکه به فکر خرید یک باتری جدید باشید، راه های زیر را امتحان کنید:

شوک دادن به باتری تبلت ایسر

باتری را از دستگاه با توجه به قطب مثبت و منفی آن جدا کنید. یک کابل USB را بردارید و سر کوچکتر (سری که روی آن B نوشته) آن را قطع کنید. با این کار یک سیم قرمز و یک سیم سیاه خواهید دید. سیم قرمز قطب مثبت و سیم سیاه قطب منفی باتری است.

حالا سر بزرگتر کابل USB را به PC متصل کنید. در سمت دیگر کابل سیم قرمز را به قطب مثبت باطری و سیم سیاه را به قطب منفی باتری اتصال دهید. با این روش باتری باید پس از مدتی شروع به شارژ شدن کند.این روش اندکی خطرناک است و به مهارت نیاز دارد لذا این عملیات را به متخصصین تعمیر باتری تبلت ایسر بسپارید.

چرخش باتری

هر بار شارژ کردن باتری های لیتیوم موجب کم شدن عمر آنها خواهد شد؛ گرما و سرمای شدید عمر لیتیوم ها را کم می کند؛ حتی رها کردن آنها برای مدت طولانی نیز از عمر آنها می کاهد.

باتری که به خوبی از آن مراقبت نشود، ورم می کند. اگر باتری را روی سطح صاف قرار دهید و بچرخانید و باتری هم خیلی خوب بچرخد، به این معنی ست که باتری ورم کرده و مشکل دارد. این ورم و باد کردگی اکثرا کاملا واضح و آشکار است. در این حالت تعمیر باتری تبلت ایسر کارساز نبوده و باتری باید تعویض شود.

زمان تعویض باتری تبلت ایسر

در صورتی که احساس می کنید باتری تبلت به سرعت خالی می شود. به گونه ای شارژ  ۰ تا ۱۰۰ را در چند ساعت خالی می کند ،  اگر در هنگام شارژ از آن استفاده ای هم نمی کنید، بی شک عمر این باتری رو به اتمام است.

لحیم کاری باتری تبلت

لحیم کاری باتری بدین معنا است که ، اگر قطب مثبت باتری شما به منبع داخلی برق متصل نمی شود، می توانید با یک لحیم کاری کوچک در انتهای مثبت این باتری، حداقل تلاش خود را برای تعمیر باتری تبلت ایسر انجام دهید.

سرعت خالی شدن باتری

اگر امکان تعمیر باتری تبلت ایسر وجود نداشت ، آخرین راه تعویض باتری تبلت ایسر می باشد. یک باتری با کیفیت اصل ایسر از نمایندگی مجاز ایسر تهیه کنید تا هم یک بار هزینه کنید و هم اطمینان داشته باشید که به سایر قسمت های باتری آسیبی وارد نمی شود.

شارژ و دی شارژ تبلت ایسر

اگر باتری تبلت ایسر شما توانایی نگهداری مناسب شارژ را ندارد و به سرعت شارژ را خالی می کند، پیش از تعمیر باتری تبلت ایسر یک بار روش شارژ و دی شارژ را امتحان کنید. برای این کار اجازه دهید شارژ باتری دستگاه شما یک بار کاملا خالی شود و بعد از آن به مدت ۴۸ ساعت باتری را به شارژ متصل به منبع برق نگه دارید. این کار را می توانید ماهی یک بار برای ترمیم باتری لیتیوم یونی انجام دهید.

تعمیرات تبلت ایسر

تعمیر تبلت ایسر با بهره گیری از متخصصان و کارشناسان مجرب، انجام می گردد.  چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره مندی از امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زبانزد عام و خاص است. ما همواره با توجه به بروز رسانی های سریع شرکت ایسر خود را از قافله پیشرفت تکنولوژی دور نمی کنیم و مدام در حال به روز رسانی هستیم.

اطمینان به چنین کادر زبده و ماهری نه تنها کار سختی نیست بلکه به سادگی سر کشیدن یک لیوان آب است. در صورت نیاز به تعمیر باتری تبلت ایسر با مهندسین ما در واحد تعمیرات تبلت acer تماس بگیرید.

تعمیر باتری تبلت ایسر

نمایندگی ایسر و واحدهای تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر با شعار مشتری مداری و احترام به حقوق مشتریان گرامی فعالیت خود را آغاز نمود  نمایندگی acer از ابتدای راه تا کنون همواره در صدد جلب رضایت مشتریان گرامی بوده است . ما در این مرکز بر آنیم تا بهترین خدمات را به شما هم وطن گرامی ارائه دهیم. در صورتی که هر گونه پرسش یا ابهام در ارتباط با فعالیت های این مجموعه دارید می توانید پرسش های خود را با متخصصین ما در میان بگذارید.

هزینه ارائه خدمات در هر یک از واحدهای تعمیرات ایسر بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه محاسبه و دریافت می‌گردد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با پارت های موجود در نمایندگی ایسر و خدمات تخصصی ارائه شده در هر کدام از آنها به بخش زیر مراجعه نمایند.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩