اشتراک گذاری

تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل

تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل از خدمات واحد اختصاصی تعمیرات دل است که در بخش ویژه خود انجام می شود. یکی از حساس ترین قسمت های لپ تاپ ها از جمله لپ تاپ دل، صفحه نمایش آن است که بسیار ظریف و شکننده است. کمپانی دل برای ساخت و طراحی ال سی دی  لپ تاپ خود بسیار حساس است. یکی از مشکلات رایجی که برای صفحه نمایش لپ تاپ رخ می دهد، ترک خوردگی یا متوقف شدن صفحه نمایش بدون هیچ دلیل ظاهری است.

بسته به مشکل به وجود آمده می توان برای تعمیرات تخصصی لپ تاپ اقدام کرد؛ گاهی نیز تعویض ال سی دی لپ تاپ دل تنها چاره احیای این دستگاه است. همواره تشخیص تعویض یا تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل بر عهده یک تعمیرکار حرفه ای است که بتوانند به خوبی عیب یابی کند و با شناخت منشاء ایراد، تصمیم درست بگیرد.

تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل

تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل در چه مواردی ضروری است؟

وقتی لپ تاپ تاپ روشن می شود اما هیچ تصویری در نمایشگر دیده نمی شود، احتمال خرابی ال سی دی بالاست. در این شرایط اگر ایراد از مادربرد یا کارت گرافیک نباشد، بدون شک مدارهای ال سی دی معیوب شده اند. همچنین گاهی ممکن است نور کم رنگ و یا هاله ای از تصویر در ال سی دی مشاهده شود. حتی گاهی لپ تاپ روشن شده و تصویر هم نمایش داده می شود، اما پس از مدتی ناگهان تصویر از بین رفته و صفحه نمایش سیاه می شود. در این شرایط هم بهتر است اقدام به تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل کنید تا مشکل برطرف شود. در صورت شکستن نمایشگر، امکان تعمیر این قطعه وجود ندارد و حتما باید این قطعه تعویض شود.

شناخت مشکلات رایج قبل از اقدام به تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل

قبل از اینکه هر تصمیمی برای تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل بگیریم باید مطمئن شویم که ال سی دی و صفحه نمایش لپ تاپ دل تا چه اندزه آسیب دیده است. برای این کار لپ تاپ دل را به یک مانیتور خارجی از طریق پورت VGA  متصل کنید.

با این کار می توانید بفهمید مشکل ال سی دی لپ تاپ دل از کجاست؛ اگر لپ تاپ شما شروع به کار کرد و مانیتور وصل شده به آن روشن شد، به این معنی است که مشکل فقط مربوط به صفحه نمایش است، بنابراین باید فکری به حال تعویض ال سی دی لپ تاپ دل کرد.

اگر ال سی دی لپ تاپ دل شما مشکی است و هنوز یک تصویر کم‌نور در ال سی دی لپ تاپ دل قابل مشاهده است، ممکن است اینورتر لپ تاپ خراب شده باشد که به آسانی قابل جایگزینی است. اگر خطوط مواج در صفحه نمایش خارجی نشان داده می‌شود، احتمالا مشکل مربوط به مادربرد است که ضرورت دارد تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل به یک مرکز مجاز و استاندارد مراجعه کنید.

آیا شکستگی ال سی دی لپ تاپ دل، راه حلی دارد؟

ال سی دی به دلیل محل قرارگیری و ساختار شکننده ای که دارد، در برابر ضربات بسیارآسیب پذیر است. آسیب‌پذیری ال سی دی تنها به لپ تاپ های دل ، اختصاص ندارد و شامل تمامی لپ تاپ ها و حتی تلویزیون های ال سی دی میشود. شکستگی ال سی دی لپ تاپ دل، به طور کلی مشکلی غیرقابل تعمیر است و تعمیرکار برای بازگشت سلامت دستگاه، تنها گزینه ای که خواهد داشت، تعویض کلی ال سی دی است.

اگر به هر دلیل ال سی دی لپ تاپ دل شما دچار شکستگی شده باشد، لازم است توجه داشته باشید که تعویض آن علاوه بر دقت و مهارت بسیار بالای کادر تعمیر، نیازمند آرشیوی کامل از قطعات و تجهیزات اورجینال دل است. از این رو توصیه میشود برای بهره مندی از کیفیت حداکثری سرویس، به واحد تعمیرات لپ تاپ Dell مراجعه بفرمایید.

حل مشکلات ناشی از آبخوردگی ال سی دی لپ تاپ

یکی از عوامل مخرب که میتواند آسیب های غیرقابل جبران بسیاری به ال سی دی لپ تاپ دل وارد کند، ورود آب و سایر مایعات به داخل آن است. گاهی این مشکل در اثر نفوذ مایعات پاک کننده مانند شیشه شوی نیز ایجاد میشود. رسیدن مایعات رسانا به فلت‌های انتقال تصویر باعث ایجاد جرقه، سولفاته مدار و سوختگی فیزیکی این مدارات ظریف و حساس می‌شود و این مشکل به صورت های مختلفی خود را در تصویر نشان میدهد. یکی از اصلی‌ترین خدمات واحد تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل رفع مشکلات ناشی از ورود مایعات به ال سی دی است. کارشناسان این بخش به راحتی میزان خرابی را برآورد کرده و اقدامات لازم جهت رفع آن را به عمل خواهند آورد.

رفع کندی تصویر ال سی دی لپ تاپ دل به صورت تخصصی

یکی دیگر از آسیب های رایج وارده به ال سی دی لپ تاپ دل، کندی تصویر است. علت اصلی و کلی کندی تصویر را می‌توان در اختلال به وقوع پیوسته در پاسخگویی به واکنش پیکسل های موجود در ال سی دی دانست. رفع چنین مشکلی به جهت حساسیت بالای کار، نیاز به تخصص و مهارت ویژه دارد که کارشناسان نمایندگی تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل، به خوبی از آن برخوردارند. شما عزیزان نیز در صورت مواجهه با چنین اختلالی قادر خواهید بود از کیفیت بالای تعمیر و پشتیبانی این مجموعه بهره مند گردید.

حل اختلالات مربوط به دوتایی شدن تصویر ال سی دی

برخی از کاربران و مراجعه کنندگان به واحد تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل، از دوتایی شدن تصویر ال سی دی خود، ابراز نگرانی می‌کنند. این مشکل در ابتدا از بخش های کوچک شروع می‌شود و در نهایت قسمت های بزرگی از تصویر را احاطه میکند. رسیدگی به چنین اختلالی نیاز به دقت، تخصص و ابزار و قطعات دقیق دارد. توصیه می‌شود هنگام مواجهه با چنین مشکلی سریعاً کارشناسان نمایندگی تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل را در جریان قرار دهید، چرا که این خرابی به سرعت پیشرفت میکند و ممکن است تعمیر آن هزینه های بیشتری داشته باشد.

تعمیرات لپ تاپ دل

هزینه تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل  

برای برآورد هزینه تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ دل و هر برند دیگری، باید به فاکتورهایی همچون مدل این قطعه و میزان آسیب دیدگی آن توجه کرد. درواقع با توجه به این که lcd یکی از گران ترین قطعات لپ تاپ بوده و قیمت نمونه اصلی آن نیز بالاست، تعویض نمایشگر لپ تاپ dell، هزینه بالایی برای شما خواهد داشت. البته تلاش تیم تعمیرات لپ تاپ دل در تهران کمک این است که ضمن تعمیر lcd از تعویض آن جلوگیری کنند. اما گاهی شدت آسیب دیدگی نمایشگر بالاست و راهی جز تعویض آن وجود ندارد.

تعویض ال سی دی لپ تاپ دل

اگر تلاش تیم تعمیرات لپ تاپ امدادکار برای تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل نتیجه ندهد، باید این قطعه را تعویض کرد. تعویض ال سی دی لپ تاپ دل و هر برند دیگری باید توسط تعمیرکاران حرفه ای و مجرب و با استفاده از تجهیزات و ابزار مخصوص انجام شود؛ اما در کل مراحل آن به ترتیب زیر است:

1- خرید یک ال سی دی اورجینال مطابق با مشخصات فنی لپ تاپ

2- تهیه ابزار مورد نیاز شامل پیچ گوشتی با انواع مختلف بیت و چند تیغه فلزی نازک یا پلاستیکی

3- جدا کردن لپ تاپ از برق و بیرون آوردن باتری

4- باز کردن محفظه اطراف صفحه نمایش 

5- باز کردن قاب لپ تاپ برای دسترسی به پیچ های نگهدارنده

6- جدا کردن اطراف ال سی دی با استفاده از تیغه فلزی یا اسپودر پلاستیکی

7- کشیدن ال سی دی آسیب دیده به سمت پایین و جدا کردن کابل ها

8- نصب ال سی دی جدید

9- متصل کردن پنل جدید به کابل و قرار دادن آن داخل قاب

10- بستن پیچ های پنل و حصول اطمینان از محکم بودن آن

11- تست کردن lcd جدید

12- بستن قاب لپ تاپ و روشن کردن دستگاه

هزینه تعویض ال سی دی لپ تاپ دل

به طور کلی تعویض ال سی دی جزو خدمات گران قیمت تعمیر لپ تاپ است. به این دلیل که نمایشگر یکی از گران ترین قطعات لپ تاپ بوده و نمونه اورجینال آن، کمیاب است. بنابراین هزینه تعویض ال سی دی لپ تاپ دل هم بالا بوده و بخش قابل توجه آن مربوط به قیمت نمایشگر جدید است.

تعمیرات لپ تاپ دل

واحد تعمیر لپ تاپ دل یکی از واحد های اختصاصی تعمیرگاه تخصصی دل است که همه مشکلات مربوط به این دستگاه را با کیفیت بالا برطرف می کند. این واحد تعمیراتی در بخش مجزا و ویژه خود اداره می شود که متخصصان و تعمیرکاران خاص حوزه خود را دارد.

همکاران ما در واحد تخصصی تعمیرات لپ تاپ دل از میان برترین و متخصص ترین تعمیرکاران انتخاب شده اند و سال ها تجربه مفید و درخشان در زمینه تعمیر لپ‌تاپ دل دارند. این تکنسین ها با همه جزئیات این محصول به خوبی آشنایی دارند و همه فناوری ها و تکنولوژی های به کار رفته در این دستگاه را به خوب می شناسند.

واحد تعمیرات دل

واحد تعمیرات دل یک واحد تخصصی مرتبط با برند دل است. در دپارتمان اصلی و تخصصی دل، مجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین امکانات را فراهم کرده ایم که به راحتی بتوانید به این مرکز اعتماد کنید و هرگز از این اعتماد خود پشیمان نشوید. تعمیرات انواع لپ تاپ، تبلت، مانیتور و بسیاری دیگر از محصولات دل در این مرکز به کمک تکنسین های برتر و کارشناسان دوره دیده انجام می شود و از درجه کیفی بسیار بالایی برخوردار است.

نمایندگی دل

نمایندگی دل درگاه امن و مورد اطمینانی است که در دو حوزه فروش و خدمات پس از فروش به صورت گسترده و ویژه فعالیت می کند. این نمایندگی، تیم فروش بسیار حرفه ای و با سوادی دارد. کارشناسان ما در نمایندگی دل در گام اول با مشاوره های خود به شما کمک می کنند تا با در نظر داشتن فاکتور های اساسی در خرید، -بودجه، نیاز، سلیق-  بهترین انتخاب را در محصول مورد نظر خود داشته باشید.

این نمایندگی با فعالیت های کاملا قانونی خود، قادر است خدمات پس از فروش اصل و شرکتی به کاربران خود ارائه دهد و آنها را از سایر تسهیلات ویژه خود نیز برخوردار کند.

3/5(2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩