اشتراک گذاری

تعمیرات آداپتور لپ‌تاپ توشیبا

آداپتور از دست قطعاتی است که بروز اختلال در آن، ازکارافتادگی سایر قطعات را در پی خواهد داشت. چه این بخش از دستگاه وظیفه تأمین انرژی لپ‌تاپ را برعهده دارد و خرابی آن به معنای عدم توانایی دستگاه در ادامه کار است. آداپتورها، همانگونه که می دانید، تبدیل‌کننده ولتاژ برق شهری به ولتاژ مستقیم هستند و به دلیل عمر نسبتاً طولانی و کارایی خوبی که دارند از نظر اقتصادی بصرفه تر از باطری هستند.

در آداپتورها دو مولفه «ولتاژ» و «جریان» وجود دارد که در انواع ولتاژ ها از ۳ ولت تا ۱۲ ولت و در جریان های مختلف از ۳۰۰ میلی آمپر تا ۱۰ آمپر وجود دارد. تعمیرات آداپتور لپ‌تاپ توشیبا و رفع اختلالات ایجاد شده در این قطعه از دستگاه اگرچه ادعای بسیاری از مراکز فعال در سطح شهر می‌باشد لیکن با توجه به فناوری های به کار رفته در ساخت و تولید اداپتورهای جدید، تعمیرات آداپتور توشیبا انجام شده در این راستا نیز می‌بایست به دست کارشناسانی انجام پذیرد که ضمن آشنایی با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و فنآوری‌های روز دنیا، دانش فنی مورد نیاز را همگام با تکنولوژی‌های روز دنیا کسب کرده باشند.

مرکز تعمیر لپ‌تاپ toshiba یکی از تخصصی‌ترین مراکز ارائه دهنده خدمات مرتبط با تعمیرات آداپتور لپ‌تاپ توشیبا است که در این راه از همکاری از برترین اساتید تعمیر و پیشرفته ترین تجهیزات بهره برده است.

تعمیرات آداپتور لپ‌تاپ توشیبا

آموزش تعمیرات آداپتور لپ‌تاپ توشیبا

در بخش زیر برآنیم تا شما کاربران گرامی را در جریان شیوه تعمیرات آداپتور لپ‌تاپ توشیبا قرار دهیم. در صورتی که لپ‌تاپ شما نیز به مشکل برخورده است و اطمینان دارید که اشکال پیش آمده در آن ناشی از اختلال در آداپتور آن است با ما همراه باشید. در بخش زیر بصورت گام به گام و مرحله به مرحله شیوه تعمیر و سرویس آداپتور لپ‌تاپ توشیبار ا با شما درمیان می گذاریم.

گام نخست در تعمیرات آداپتور لپ‌تاپ: باز کردن قاب آداپتور

گام نخست در تعمیر آداپتور لپ‌تاپ توشیبا بازکردن قاب آن است. همانطور که می دانید آداپتور لپ‌تاپ داری حفاظ پِرِسی است و پیچی برای باز کردن ندارد؛ از اینرو تنها راه ممکن جهت دسترسی به فضای درون و مدارات داخلی آن شکستن قاب است. در این مرحله با استفاده از پیچ‌گوشتی و انبر دست، قاب را (از شیار بین دو قاب و محل پِرِس شدن قاب) شکسته و باز می‌کنیم. ( این کار را با دقت و احتیاط انجام دهید تا صدمه ای به ظاهر شارژر وارد نشود).

گام دوم در تعمیر آداپتور لپ‌تاپ: جدا کردن لایه‌های محافظ فلزی و پلاستیکی دور مدارات

گام دوم در تعمیرات آداپتور لپ‌تاپ توشیبا جدا کردن لایه‌های محافظ فلزی و پلاستیکی دور مدارات آن است. اطراف مدارهای آداپتور لایه‌ا‌ی از عایق پلاستیکی و یک قاب فلزی وجود دارد. قاب فلزی فقط از یک نقطه‌ی کوچک به مدار لحیم شده است و می توان آن را با هویه و قلع‌کش به آسانی جدا کرد. لایه‌ی عایق هم با مقدار زیادی چسب به مدار متصل است که البته چسب به کار رفته جهت این اتصال چندان محکم نیست و می‌توان با کمی احتیاط این لایه را جدا کرد.

گام سوم در تعمیر آداپتور لپ‌تاپ: رفع نقص مدار

رفع نقص مدار سومین گام در تعمیرات آداپتور لپ‌تاپ توشیبا است. در این مرحله می بایست قطعه‌ مشکل‌ساز را شناسایی کرده و لحیم پایه‌هایش را با هویه محکم کرد. (جهت پیشگیری از عود مشکل بهتر است کمی لحیم بیشتر هم به پایه‌ها اضافه شود).

خدمات تخصصی واحد تعمیرات آداپتور توشیبا

  • تست تغذیه قطعات لپ‌تاپ
  • تعمیرات آداپتور لپ‌تاپ توشیبا
  • حل مشکل روشن و خاموش شدن لپ‌تاپ
  • برطرف کردن مشکل دیرشارژ شدن لپ‌تاپ
  • رفع مشکلات مربوط به سوکت آداپتور لپ‌تاپ
  • رفع مشکل لپ‌تاپ هایی که شارژ نگه نمی دارند
  • تعمیر لپ‌تاپ هایی که شارژ باتریشان زود خالی می شود
  • تعمیرات آداپتور لپ‌تاپ توشیبا و دیگر واحدهای مرکز تخصصی آداپتور لپ‌تاپ
  • رفع مشکل شارژ نشدن دستگاه
  • تعمیر سیم شارژر لپ‌تاپ
  • عیب یابی آداپتور
  • رفع عیوب مرتبط با مدار آداپتور لپ‌تاپ
  • تعمیر و یا تعویض کابل آداپتور لپ‌تاپ
  • رفع مشکل پوسیدگی کابل آداپتور لپ‌تاپ
  • انجام عیب یابی تخصصی آداپتور لپ‌تاپ
  • ارائه برترین ترفندها مرتبط با تعمیر و نگهداری آداپتور لپ‌تاپ
  • تست افت ولتاژ آداپتور لپ‌تاپ

تعویض آداپتور لپ‌تاپ توشیبا

در صورتی که بررسی دستگاه و تست آن کارشناسان ما را به این نتیجه برساند که امکان بهسازی و تعمیر آداپتور لپ‌تاپ toshiba وجود ندارد، با کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدامات لازم جهت تعویض  آداپتور توشیبا آغاز خواهد شد.

در صورت نیاز به تعویض، قطعه موردنظر از انبار واقع در مرکز تعمیر لپ‌تاپ Toshiba با ضمانت اصل و اورجینال بودن- تهیه شده و در روند تعویض بکار خواهد رفت. بد نیست بدانید که در این مرکز آرشیوی جامع از تجهیزات و قطعات جانبی جهت تعمیرات آداپتور لپ‌تاپ توشیبا وجود دارد تا این قطعه به همان سطح کیفی نخستین بازگردد. مهندسان این مرکز با کمک تجهیزات پیشرفته و تخصصی که در اختیار دارند قادر به رفع و تعمیر تمامی اختلالات ایجاد شده در لپ‌تاپ توشیبا هستند.

بد نیست بدانید که در نمایندگی توشیبا و در روند تعمیرات دستگاه های معیوب این برند صرفاً از قطعات اورجینال استفاده می شود و در صورت نبود قطعه در بازار داخلی، قطعه مورد نیاز پس از هماهنگی های انجام شده با مشتری از خارج کشور وارد خواهد شد؛ در شرایط ویژه و خاص نیز، یک دستگاه جدید خریداری شده و جهت دستیابی به قطعات مورد نیاز، اجزاء آن اوراق می گردد.

تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا

تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا در این مرکز در دو پارت مجزای نرم افزاری و سخت افزاری انجام می پذیرد. ارجاع دستگاه معیوب به هر یک از این پارتها، پس از عیب یابی صحیح دستگاه توسط کارشناسان این مرکز انجام می پذیرد.

پس از عیب یابی صحیح و اصولی دستگاه، لپ‌تاپ معیوب به پارت مربوطه ارسال شده و پس از تست صحت کارکرد، برای تحویل به مشتری آماده می شود. صحت عملکرد لپ‌تاپ –پس از تعمیر- در این مرکز توسط کارشناسان ارشد بخش تعمیر و تحویل انجام می پذیرد. جهت کاهش خطا در این بخش، مدیریت مرکز تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا اقدام به ضمانت و گارانتی تمامی خدمات مرتبط با این محصول نموده است.

نمایندگی توشیبا و واحدهای تعمیرات توشیبا

نمایندگی توشیبا جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند.

نمایندگی توشیبا در بخش فروش ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با عرضه و فروش تولیدات توشیبا و در بخش تعمیرات ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم دستگاه های توشیبا است. کاربران این برند در صورت نیاز به هر یک از این خدمات، می توانند به نمایندگی توشیبا مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارند.

با توجه به پرفروش بودن برخی تولیدات توشیبا نظیر لپ‌تاپ ها، تبلت ها، آل این وان و تبلت های توشیبا، بخش عمده فعالیت نمایندگی توشیبا بر ارائه خدمات مرتبط با این محصولات متمرکز گشته است و کاربران این تولیدات می توانند با مراجعه به نمایندگی توشیبا تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند.

نمایندگی توشیبا امکانات خویش را همگام با موفقیت ‌های اخیر کمپانی توشیبا -در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌ های نوین و طراحی ‌های منحصربه‌فرد،- توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو و گسترش امکانات خویش، رضایت بیش از پیش کاربران محصولات توشیبا را کسب نماید. واحدهای تعمیرات توشیبا در بخش زیر معرفی می‌گردند.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩