اشتراک گذاری

تعمیر آداپتور لپ تاپ ایسر

سرویس های مرتبط با تعمیر آداپتور لپ تاپ ایسر یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این دستگاه است که متقاضیان آن می توانند با حضور در نمایندگی ایسر از آن بهره مند گردند. در صورتی که آداپتور لپ تاپ شما نیز به هر دلیل بالا دچار خرابی و شکستگی شده است، می توانید با حضور در پارت تعمیر آداپتور لپ تاپ ایسر تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی و تعمیر این بخش از دستگاه را دریافت نمایید.

تعمیر آداپتور لپ تاپ acer یکی تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی acer است که در پارت مجزای خویش، با استفاده از تجهیزات سازگار با این قطعه و به دست تیمی از کارشناسان مجرب انجام می پذیرد. خُبرگی و زبدگی کارشناسان تعمیر لپ تاپ acer در کنار بهره مندی از پیشرفته ترین امکانات تعمیر و ترمیم، سبب گشته تا تخصص و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدماتی باشند که در حوزه تعمیر آداپتور لپ تاپ ایسر به دست کارشناسان و مهندسان این مجموعه ارائه می گردند.

تعمیر آداپتور لپ تاپ ایسر

روش تعمیر آداپتور لپ تاپ ایسر

در بخش زیر برآنیم تا شما کاربران گرامی را در جریان شیوه تعمیر آداپتور لپ تاپ ایسر قرار دهیم. در صورتی که لپ تاپ شما نیز به مشکل برخورده است و اطمینان دارید که اشکال پیش آمده در آن ناشی از اختلال در آداپتور آن است با ما همراه باشید. در بخش زیر بصورت گام به گام و مرحله به مرحله شیوه تعمیر و سرویس آداپتور لپ تاپ ایسر را با شما درمیان می گذاریم.

گام نخست: باز کردن قاب آداپتور

 گام نخست در تعمیر آداپتور لپ تاپ ایسر بازکردن قاب آن است. همانطور که می دانید آداپتور لپ تاپ داری حفاظ پِرِسی است و پیچی برای باز کردن ندارد؛ از اینرو تنها راه ممکن جهت دسترسی به فضای درون و مدارات داخلی آن شکستن قاب است. در این مرحله با استفاده از پیچ‌گوشتی و انبر دست، قاب را (از شیار بین دو قاب و محل پِرِس شدن قاب) شکسته و باز می‌کنیم. ( این کار را با دقت و احتیاط انجام دهید تا صدمه ای به ظاهر شارژر وارد نشود).

گام دوم : جدا کردن لایه‌های محافظ فلزی و پلاستیکی دور مدارات

 گام دوم در تعمیر آداپتور لپ تاپ ایسر جدا کردن لایه‌های محافظ فلزی و پلاستیکی دور مدارات آن است. اطراف مدارهای آداپتور  لایه‌ا‌ی از عایق پلاستیکی و یک قاب فلزی وجود دارد. قاب فلزی فقط از یک نقطه‌ی کوچک به مدار لحیم شده است و می توان آن را با هویه و قلع‌کش به آسانی جدا کرد. لایه‌ی عایق هم با مقدار زیادی چسب به مدار متصل است که البته چسب به کار رفته جهت این اتصال چندان محکم نیست و می‌توان با کمی احتیاط این لایه را جدا کرد.

گام سوم : رفع نقص مدار

رفع نقص مدار سومین گام در تعمیر آداپتور لپ تاپ ایسر است. در این مرحله می بایست قطعه‌ مشکل‌ساز را شناسایی کرده و لحیم پایه‌هایش را با هویه محکم کرد. (جهت پیشگیری از عود مشکل بهتر است کمی لحیم بیشتر هم به پایه‌ها اضافه شود).

خدمات تخصصی واحد تعمیر آداپتور لپ تاپ ایسر

  • برطرف کردن مشکل دیرشارژ شدن لپ تاپ
  • رفع مشکلات مربوط به سوکت آداپتور لپ تاپ
  • رفع مشکل لپ تاپ های ایسری که شارژ نگه نمی دارند
  • تعمیر لپ تاپ هایی که شارژ باتریشان زود خالی می شود
  • تعمیر آداپتور لپ تاپ ایسر و دیگر واحدهای مرکز تخصصی آداپتور لپ تاپ
  • انجام عیب یابی تخصصی آداپتور لپ تاپ
  • ارائه برترین ترفندها مرتبط با تعمیر و نگهداری آداپتور لپ تاپ
  • تست افت ولتاژ آداپتور لپ تاپ
  • تست تغذیه قطعات لپ تاپ
  • تعمیر آداپتور لپ تاپ ایسر
  • حل مشکل روشن و خاموش شدن لپ تاپ
  • رفع مشکل شارژ نشدن لپ تاپ ایسر
  • تعمیر سیم شارژر لپ تاپ ایسر
  • عیب یابی آداپتور لپ تاپ ایسر
  • رفع عیوب مرتبط با مدار آداپتور لپ تاپ
  • تعمیر و یا تعویض کابل آداپتور لپ تاپ
  • رفع مشکل پوسیدگی کابل آداپتور لپ تاپ

واحد تخصصی تعمیر آداپتور لپ تاپ ایسر

تعمیر آداپتور لپ تاپ ایسر فرآیندی است که طی آن تلاش می گردد ناکارآمدی و اختلال پیش آمده در عملکرد آداپتور مرتفع گشته و کیفیت اولیه این قطعه به آن بازگردانده شود. بهره‌مندی واحد تخصصی تعمیر آداپتور لپ تاپ ایسر از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت‌بخشی به عملیات سرویس و بهسازی آداپتور لپ تاپ و ارتقاء کیفیتِ خدماتِ ارائه شده، سبب کسب رضایت بیش از پیش مشتریان و کاربران لپ تاپ‌ ها گردیده است.

این مرکز به تأیید بسیاری از همکاران و مشتریان از به‌روزترین و متعهدترین مراکز ارائه تعمیر تخصصی آداپتور لپ تاپ ایسر می‌باشد که موفق به کسب حداکثر میزان رضایت مشتریان و همکاران خود گشته است؛ دلیل این امر پایبندی مرکز تخصصی تعمیر آداپتور لپ تاپ ایسر به اصول و قواعدی است که در بسیاری از مراکز دیگر نادیده گرفته شده و توجهی به آن‌ها نمی‌گردد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز تخصصی ترین خدمات سخت افزاری مرتبط با آداپتور لپ تاپ ایسر خویش را دریافت نمایید.

تعمیرات لپ تاپ ایسر

تعمیرات لپ تاپ ایسر یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که به دلیل پیاده‌سازی آن توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص از بالاترین سطح کیفی برخوردار است. کارشناسان این مرکز با تمرکز بر ساختار لپ تاپ های ایسر و واکاوی تعداد بی‌ شماری از آن ها، تسط بالایی بر کانفینگ این دستگاه یافته اند، به گونه‌ای که عیب‌ یابی آن را در کمترین زمان ممکن انجام داده و اشکال تشخیص داده شده را به بهترین نحو مرتفع می سازند.

تمامی خدمات مرتبط با تعمیرات لپ تاپ ایسر از جمله خدمات مرتبط با تعمیر آداپتور لپ تاپ ایسر در این مرکز به دست مجموعه ای متشکل از «کارشناسان زبده و مجرب» و «تجهیزاتی پیشرفته و سازگار» انجام می‌پذیرد. تلفیق این دو مجموعه منجر به تشکیل واحدی متخصص و کارآمد در حوزه تعمیر لپ تاپ ایسر گشته است که به اذعان بسیاری از همکاران یکی از معدود مراکز پیشرو در ارائه خدمات تخصصی و حرفه‌ای در این حوزه است.

نمایندگی ایسر و واحدهای تعمیرات  ایسر

نمایندگی ایسر جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند.

نمایندگی ایسر در بخش فروش ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با عرضه و فروش تولیدات ایسر و در بخش تعمیرات ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم دستگاه های ایسر است. کاربران این برند در صورت نیاز به هر یک از این خدمات، می توانند به نمایندگی ایسر مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارند.

با توجه به پرفروش بودن برخی تولیدات ایسر نظیر لپ تاپ ها، تبلت ها، آل این وان و تبلت های ایسر، بخش عمده فعالیت نمایندگی ایسر بر ارائه خدمات مرتبط با این محصولات متمرکز گشته است و کاربران این تولیدات می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسر تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند. واحدهای تعمیرات ایسر در بخش زیر معرفی می گردند.

4/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩