اشتراک گذاری

ترفند های نگه داری از دستگاه کپی توشیبا

ترفند های نگه داری از دستگاه کپی توشیبا ترفند های ساده اما خیلی مهمی هستن که به کمک اونا و با رعایت اونا میتونیم از دستگاهمون بهتر و بهینه تر استفاده کنیم. نگه داری از دستگاه و نحوه استفاده از اون تاثیر خیلی خیلی زیادی توی طول عمر دستگاه داره. واقعیت اینه که نگهداری و استفاده غلط، اشتباه و نادرست، دستگاه رو به سمت فرسودگی شدید پیش میبره و نهایتا خیلی زود شما مجبور میشین که یه دستگاه جدید خریداری کنین. مسلما که هیچ کاربری دوست نداره که دستگاهش خیلی زود خراب بشه، پس پیشنهاد می کنیم که ترفند های نگه داری از دستگاه کپی توشیبا رو مرور کنین و کاربری صحیحی از دستگاهتون داشته باشن.

ترفند های نگه داری از دستگاه کپی توشیبا

مهمترین ترفند های نگه داری از دستگاه کپی توشیبا

اونچه در ادامه به عنوان ترفند های نگه داری از دستگاه کپی توشیبا مطرح می کنیم، نه اختصاصا برای این برند که برای هر برند دیگه ای کاربرد و کارایی داره. پس کاربر هر کدوم از دستگاه های کپی که باشین میتونین از این ترفند ها استفاده کنین و طول عمر دستگاهتون رو بالا ببرین؛

فاصله از دیوار

نچسبوندن دستگاه به دیوار اولین ترفند از ترفند های نگه داری از دستگاه کپی توشیبا ست. به این ترتیب هوا به راحتی در بخش پشتی دستگاه جریان پیدا میکنه و کابل ها دچار خمیدگی نمیشن. برای نگه داری از دستگاه کپی ، معمولا توصیه میشه که این محصول 10 سانتی متر با دیوار فاصله داشته باشه.

مواد با کیفیت

یکی دیگه از ترفند های نگه داری از دستگاه کپی توشیبا استفاده از مواد و قطعات با کیفیت و اورجینال در این دستگاهه. تونر مرغوب در کارتریج باعث میشه که دستگاه با کیفیت کار کنه. به علاوه اگه نیاز داشتین که قطعه ای رو تعویض کنین، حتما باید از نمونه های اورجینال استفاده کنین.

اتصال سیم زمین

دستگاه های کپی و برخی از محصولات الکتریکی، یه سیم زمین دارن که خطر برق گرفتگی رو دفع میکنن. اگه دستگاه دچار اتصالی بشه و برق در بدنه یا بخش های اون جریان پیدا کنه، امکان برق گرفتگی کاربر خیلی زیاده. یکی از ترفند های نگه داری از دستگاه کپی توشیبا که خیلی هم مهمه، استفاده کردن از همین سیم زمینه.

اتصال سیم زمین

دستگاه های کپی و برخی از محصولات الکتریکی، یه سیم زمین دارن که خطر برق گرفتگی رو دفع میکنن. اگه دستگاه دچار اتصالی بشه و برق در بدنه یا بخش های اون جریان پیدا کنه، امکان برق گرفتگی کاربر خیلی زیاده. یکی از ترفند های نگه داری از دستگاه کپی توشیبا که خیلی هم مهمه، استفاده کردن از همین سیم زمینه.

سرویس مرتب دستگاه کپی

شاید ساده و پیش پا افتاده به نظر برسه، اما یکی از ترفند های نگه داری از دستگاه کپی توشیباست که خیلی هم مهمه. سرویس مرتب و به موقع دستگاه باعث میشه که اگه مشکلی هم وجود داشته باشه، خیلی زود شناسایی بشه و به موقع برای رفعش اقدام بشه. سرویس کردن دستگاه کپی یه کار تخصصیه و باید توسط افراد مجرب انجام بشه.

محل نصب دستگاه کپی

محل نصب دستگاه کپی باید جایی باشه که در معرض تابش نور خورشید نباشه. درکنار پنجره نباشه. در معرض سرما یا گرمای بیش از حد نباشه؛ لذا دستگاه رو کنار کولر یا بخاری قرار ندین.

دوری از رطوبت

یکی دیگه از ترفند های نگه داری از دستگاه کپی توشیبا، دور نگه داشتن اون از رطوبته. وقتی رطوبت به داخل دستگاه نفوذ کنه، قطعات داخلی اون به شدت آسیب می بینن و ممکنه مدارهای دستگاه بسوزن.

تعمیر تخصصی

شاید خنده دار باشه اما این مورد هم یکی از ترفند های نگه داری از دستگاه کپی توشیبا ست. کمک گرفتن از مراکز معتبر تعمیرات دستگاه کپی توشیبا، خودش یکی از ترفند های مهم حساب میشه.

نزدیکی به برق

سعی کنید دستگاه کپی رو در نزدیک ترین محل به پریز برق نصب کنین. دور بودن دستگاه از پریز برق ممکنه باعث کشیدگی کابل و در نتیجه قطع و وصل شدن جریان برق دستگاه بشه.

کاغذ کپی

آخرین ترفند از مجموعه ترفند های نگه داری از دستگاه کپی توشیبا اینه که از کاغذ مناسب دستگاهتون استفاده کنین. نوع و وزن کاغذ باید با مدل دستگاه تنظیم باشه.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا درگاهی امن و مورد اعتماده که همه محصولات توشیبا از جمله لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ماشین های اداری و دفتری و لپ تاپ و … رو توی بخش فروش و تعمیرات حمایت میکنه. نمایندگی توشیبا بخشی از مرکز سخت افزار ایرانه که به صورت مجزا خدمات رسانی میکنه. همه خدمات هم همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبیه.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩