اشتراک گذاری

بالا بردن سرعت کامپیوتر

بالا بردن سرعت کامپیوتر یکی از مسائلی است که بسیاری از کاربران به دنبال راه کارهای آن هستند. این امر که پس از مدتی سرعت دستگاه شما کاهش پیدا کند، طبیعی و بدیهی است. می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد که هر کدام نیز راه حل های خاص خود را دارد. برای تعمیر کامپیوتر در چنین حالتی می توانید از مسیر های مختلفی وارد شوید و گام های متعددی بردارید. در ادامه این بحث همراه ما باشید تا اطلاعات خوبی درباره بالا بردن سرعت پردازش کامپیوتر به دست آورید.

بالا بردن سرعت کامپیوتر

گام اول بالا بردن سرعت کامپیوتر

فضای دیسک را جارو کنید

با آزاد کردن و جارو کردن فضای داخل دیسک اقدام موثری درباره بالا بردن سرعت کامپیوتر انجام خواهید داد. برای این کار می توانید از ابزار Disk Cleanup استفاده کنید. در این ابزار فایل هایی که قابلیت حذف دارند و حذف آنها به سیستم آسیبی نمی زند ، شناسایی می شوند و با اطمینان از اینکه فایلی سیستمی نیست، می توانید آن را پاک کنید.

گام دوم برای افزایش سرعت رایانه

خطاهای دیسک را تشخیص دهید و آنها را ترمیم کنید

با استفاده از ابزار Error Checking می توانید عملکرد کامپیوتر خود را بهینه کنید و درستی فایل های ذخیره شده بر روی دیسک سخت را چک کنید. استفاده از دیسک سخت، خرابی سکتور ها را می تواند به دنبال داشته باشد. این سکتور های خراب باعث کاهش کارایی و سرعت دیسک می شوند و انجام بسیاری از فعالیت ها را سخت می کنند. توصیه می شود به منظور بالا بردن سرعت کامپیوتر هفته ای یک بار برای جلوگیری از فقدان اطلاعات در کامپیوتر خود این برنامه را اجرا کنید.

گام سوم افزایش کارایی کامپیوتر

در برابر  Spyware از دستگاه خود مراقبت کنید

Spyware می تواند اطلاعات محرمانه شما را در معرض خطر قرار دهد و از عملکرد درست و صحیح کامپیوتر جلوگیری کند. برای مبارزه با Spyware از Microsoft Windows Defender  یا  anti-spyware استفاده کنید تا در نهایت اجرای آن به بالا بردن سرعت کامپیوتر ختم شود.

گام چهارم ارتقا سرعت پردازش رایانه

سرعت دسترسی به اطلاعات را بالا ببرید

پراکندگی دیسک باعث کاعش سرعت و عملکرد دستگاه شما می شود. در این شرایط دستگاه برای یافتن فایل مورد نظر شما باید زمان زیادی را به جستجو بپردازد و در نهایت پس از مدت زمانی طولانی فایل مورد نظر را به شما نشان دهد. Disk Defragmenter ابزاری برای سیستم عامل ویندوز است که برای یک پارچه سازی فایل ها و فولدرهای تکه تکه شده بر روی دیسک مورد استفاده قرار می گیرد. با مرتب شدن فایل ها، بالا بردن سرعت کامپیوتر اجرایی می شود.

راه کار های پیشنهادی دیگر برای بالا بردن سرعت کامپیوتر

  • برنامه های موجود در System Tray را ببندید
  • برنامه های Startup را غیر فعال کنید
  • برنامه هایی که مصرف بالایی از منابع سیستم دارند، بیابید و آنها را سر و سامان دهید
  • از انیمیشن ها بکاهید
  • مرورگر خود را کمی سبک تر کنید
  • بد افزارها و ابزارهای تبلیغاتی را اسکن کنید
  • برنامه هایی که نیاز ندارید، حذف کنید
  • ویندوز خود را مجددا تنظیم و نصب کنید

نمایندگی تعمیرات کامپیوتر

کامپیوتر در دنیای امروز دستگاهی است که نبود آن مشکلات بسیاری را به دنبال خواهد داشت. اهمیت وجود کامپیوتر بر کسی پوشیده نیست. به همین دلیل وجود یک نمایندگی رسمی برای تعمیرات کامپیوتر امری بدیهی و انکار ناپذیر است. در نمایندگی تعمیرات کامپیوتر تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه بررسی می شود.

تعمیرکاران و تکنسین هایی در این مرکز فعالیت دارند که هر کدام در زمینه تخصصی خود سال ها تجربه طلایی و طولانی دارند. می توانند با یک عیب یابی دقیق و موشکافانه مسیر  درست تعمیر را انتخاب و اجرا کنند. ابزارآلات و تجهیزات این مرکز جامع همگی مدرن و بر اساس فناوری ها و تکنولوژی روز است. برای دریافت بهترین و با کیفیت ترین خدمات فقط تماس بگیرید.

 نمایندگی ایسر در تهران

نمایندگی ایسر در تهران مرکزیتی جامع و مطمئن است که تمام کاربران ایسر می توانند به راحتی به آن اعتماد کنند. این نمایندگی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش و تعمیرات ایسر، خدماتی منحصر به فرد و استثنایی ارائه می دهد. هر کاربر با مراجعه به تنها نمایندگی معتبر ایسر در تهران این امکان را دارد تا از پکیج حمایتی این نمایندگی بهره مند شود.

به این صورت نه تنها خرید امن و ایمن خواهد داشت بلکه برای همیشه می تواند از خدمات پس از فروش ایده آل نیز بهره مند شود. در این نمایندگی رسمی  و معتبر همه تلاش بر این است که کاربران از سرویس دهی رضایت کامل را داشته باشند، به همین دلیل همواره با کاربران خود در تعامل است تا اندازه و نوع نیاز های آنها را به خوبی بشناسد و بر اساس آن برنامه ریزی کند. برای اطلاع از نحوه بهره مندی از پکیج امکانات با نمایندگی ایسر تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی ایسر و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩