اشتراک گذاری

بازیابی اطلاعات هارد توشیبا

بازیابی اطلاعات هارد توشیبا، یکی از مواردی است که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. همانطور که می دانید این قطعه، یکی از اصلی ترین قطعات برای ذخیره ی اطلاعات است. کاربران اطلاعات مهم خود از جمله عکس، فیلم، فایل های کاری مهم و … را در انواع هارد ذخیره و نگهداری می کنند.

به همین دلیل در صورت بروز اشکال، ممکن است این اطلاعات حذف شده و از بین بروند. از این رو بازیابی هارد، نیازمند تخصص و مهارت بسیار بالایی می باشد. لازم به ذکر است که بازیابی هارد توشیبا در نمایندگی این شرکت، تنها توسط مهندسین ارشد این حوزه انجام می گردد. در ادامه، نکات کاربردی را در این مورد به اطلاع شما کاربران عزیز می رسانیم.

بازیابی اطلاعات هارد توشیبا

دلایل حذف اطلاعات

جالب است بدانید که عوامل مختلفی ممکن است منجر به حذف اطلاعات موجود بر روی هارد شود. از جمله مهم ترین دلایل این اتفاق، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دلایل سخت افزاری

ممکن است عوامل خارجی موجب آسیب دیدگی هارد و در نتیجه، پاک شدن اطلاعات آن شود. عواملی همچون حرکت شدید هارد، ضربه، رطوبت، دمای بالا، گرد و غبار و نواسانات الکتریکی از جمله دلایلی هستند که می توانند باعث ایجاد آسیب در قطعات داخلی هارد و در نتیجه، پاک شدن محتویات این قطعه شوند.

برای بازیابی اطلاعات هارد توشیبا در این شرایط، لازم است که آسیب ها شناسایی شده و سپس نسبت به تعمیر آنها اقدام گردد. توجه به این نکته بسیار مهم است که در اختلالات مربوط به سخت افزار هارد، هرچه دستگاه کمتر مورد استفاده قرار گیرد، تعمیرکاران راحت تر می توانند این قطعه را ریکاوی کنند.

همچنین توصیه می کنیم که به هیچ وجه به تعمیرکاران کم تجربه و غیر مجاز اعتماد نکنید. این افراد ممکن است به دلیل تجربه ی پایین، عملیات بازیابی را اشتباه انجام داده و در نتیجه موجب از بین رفتن اطلاعات شما به طور کامل شوند.

دلایل نرم افزاری

بیشتر مشکلات نرم افزاری که موجب پاک شدن اطلاعات هارد می شوند، معمولا ناشی از خطاهای کاربران هستند. البته نقش ویروس ها را نباید در بروز این مشکل نادیده گرفت. اکیدا توصیه می کنیم که برای بازیابی اطلاعات هارد توشیبا خود، به هیچ عنوان از نرم افزارها و برنامه های ریکاوری رایج در بین کاربران استفاده نکنید.

تجربه نشان داده که این کار، ممکن است موجب تشدید مشکل و تخریب کامل اطلاعات مورد نظر شود. بدیهی است که در این صورت، شانس بازیابی اطلاعات شما بسیار کم خواهد شد.

نشانه های مهم در بازیابی اطلاعات هارد توشیبا

هارد، قطعه ای است که در صورت مواجهه با مشکل، نشانه هایی را از خود بروز می دهد. از آنجا که تاخیر و تعلل در بازیابی اطلاعات هارد توشیبا می تواند موجب از بین رفتن اطلاعات به طور کامل شود، دانستن این علائم ضروری به نظر می رسد.

  • نمایش اشتباه ظرفیت هارد دیسک و پارتیشن
  • هنگ کردن دستگاه در هنگام باز کردن یک فولدر پس از اتصال هارد
  • کم شدن سرعت هارد و هنگ کردن دستگاه مورد نظر
  • نمایش پیغام فرمت هنگام باز کردن فایل ها
  • عدم تکمیل فرآیند تغییر سایز پارتیشن توسط برنامه های پارتیشن بندی

خدمات واحد بازیابی اطلاعات هارد توشیبا

برخی  خدمات ارائه شده در واحد بازیابی اطلاعات هارد توشیبا شامل موارد زیر است:

  • تعویض قطعات معیوب هارد توشیبا
  • اصلاحات نرم افزاری هارد در واحد بازیابی اطلاعات هارد توشیبا
  • استفاده از روش های نوین برای ریکاوری هارد توشیبا
  • اصلاح سطح پلتر در واحد بازیابی اطلاعات هارد توشیبا
  • بررسی هارد توشیبا و عیب یابی تخصصی آن
  • تعمیر قطعات معیوب هارد توشیبا
  • ریکاوری هارد سوخته ی توشیبا
  • بازیابی اطلاعات هارد توشیبا در صورت ویروسی شدن
  • بازیابی اطلاعات هارد بدسکتوری شده ی توشیبا

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا، سالهاست که به فروش و تعمیر محصولات این شرکت می پردازد. خدمات ارائه شده در این مرکز، به واسطه ی حضور کارشناسان خبره و مجرب از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند. مدیریت این نمایندگی، مشتری مداری را به عنوان شعار اصلی، سرلوحه ی کار کارکنان کلیه ی بخش ها قرار داده و تاکید ویژه بر آن دارد.

از جمله ویژگی های بارز نمایندگی توشیبا می توان به ارائه ی مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات به صورت تلفنی و حضوری اشاره نمود. برای این منظور مشاورانی در نظر گرفته شده اند که دانش فنی بالایی در خصوص تولیدات این کمپانی داشته و قادرند سوالات کاربران را به خوبی پاسخ دهند.

واحد تعمیرات هارد توشیبا

واحد تعمیر هارد توشیبا را می توان یکی از تخصصی ترین واحدهای ارائه دهنده ی این خدمات معرفی کرد. حضور مهندسین ارشد حوزه ی نرم افزار در این واحد و انجام فرآیند ریکاوری توسط آنها، از بروز هرگونه خطا در روند این کار جلوگیری کرده است. بازیابی اطلاعات هارد توشیبا به صورت تخصصی در این مرکز انجام می شود.

همچنین، به سبب بهره گیری واحد مذکور از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات روز دنیا، امکان استفاده از همه ی روش های لازم برای بازیابی اطلاعات هارد توشیبا وجود دارد. پرسنل این مرکز، در نهایت امانت داری و تعهد کاری، خود را نسبت به امانت داری از اطلاعات خصوصی کاربران مسئول می دانند.

واحدهای تعمیرات توشیبا

در واحدهای تعمیرات توشیبا، ترمیم و رفع معایب محصولات این شرکت انجام می پذیرد. هر واحد به محصول خاصی اختصاص پیدا کرده است. در صورت بروز مشکل در هریک از تولیدات شرکت توشیبا، تعمیرکاران زبده ی این واحدها، پس از عیب یابی دقیق، از ابزارآلات نوین استفاده کرده و دستگاه را به بهترین شکل ممکن تعمیر می نمایند.

لازم به ذکر است که خدمات ارائه شده در واحدهای تعمیرات توشیبا، با گارانتی معتبر این نمایندگی همراه می باشند. همچنین همکاران ما برای ارائه ی مشاوره های پس از تعمیر در خدمت شما هستند.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩