اشتراک گذاری

باتری های فوق سریع توشیبا

تولید باتری های فوق سریع توشیبا برای خودروهای پاک اقدامی بسیار هوشمندانه و متفکرانه است. اگر در پروسه تولید خودروهای الکتریکی به خوبی دقیق شویم متوجه می شویم که همواره این خودرو ها از سه مشکل عمده رنج می برند.

این مشکلات عبارتند از میزان مسافت قابل طی شدن با یک بار شارژ، قیمت این خودروها و مدت‌زمان لازم برای شارژ کامل خودرو. آنچه روشن است این است که در طی سال های اخیر میزان استفاده از این خودرو ها افزایش چشمگیری داشته است به این دلیل که محدوده‌ی طی مسافت خودروهای الکتریکی پیشرفت چشمگیری را تجربه کرده است.

باتری های فوق سریع توشیبا

از طرفی با گرایش بیشتر شرکت های خودروسازی به این مدل از خودروهای پاک ، قیمت این خودروها روز به روز در حال کاهش است. این در حالی است که این تکنولوژی جدید همچنان با مشکل مدت زمان شارژ خودرو مواجه است و دغدغه اصلی و مشکل اساسی کاربران این نوع از خودروهای پاک است. لذا تولید باتری های فوق سریع توشیبا برای خودروهای پاک می تواند در روند کارایی این دستگاه بسیار تاثیر گذار باشد.

چرا تولید باتری های فوق سریع توشیبا برای خودروهای پاک اهمیت بالایی دارد؟

مشکل باتری در خودروهای پاک به قدری مهم و چشمگیر است که حتی خودروی شورولت بولت، به‌عنوان اولین خودروی الکتریکی آمریکا که به تولید انبوه هم رسیده است، تنها توانایی ذخیره ۳۰ دقیقه شارژ سریع را دارد که فقط مسافتی به اندازه ۱۴۵ کیلومتر را طی می کند. این در حالی است که باتری های فوق سریع توشیبا برای خودروهای پاک جای امیدواری بسیاری دارند و می توانند این مشکل را تا حد بسیار بالایی برطرف کنند.

اخیرا کمپانی توشیبا اعلام کرده است که نسل جدیدی از باتری‌های لیتیوم-یونی را در برنامه توسعه شرکت قرار داده است و باتری های فوق سریع توشیبا برای خودروهای پاک را به تولید رسانده است.

ساختار باتری های فوق سریع توشیبا برای خودروهای پاک

 توشیبا از ماده‌ای جدید با نام «اکسید نوبیوم تیتانیوم» در تولید باتری‌های جدید برای خودروهای پاک استفاده کرده است که این قابلیت را دارند تا ظرفیت باتری‌های یونی را تا دو برابر افزایش ‌دهند و این امکان را فراهم می کنند که با سرعت بسیار بیشتری در مقایسه با باتری‌های رایج لیتیومی شارژ شوند.

استفاده از باتری های فوق سریع توشیبا برای خودروهای پاک، خودروهای الکتریکی را قادر خواهد ساخت تا با هر ۶ دقیقه شارژ سریع، بیش از ۳۲۰ کیلومتر مسافت را طی کنند. این کمپانی ابر قدرت ژاپنی اعلام کرده است که با مدت‌زمان مشابه شارژدهی، خودروهایی که از باتری های فوق سریع توشیبا برای خودروهای پاک بهره می‌برند، این فرصت را خواهند داشت که بیش از سه برابر بیشتر نسبت به خودروهای مجهز به باتری‌های لیتیومی مرسوم مسافت طی کنند.

مصاحبه مطبوعاتی مدیر بخش تحقیق و توسعه کمپانی توشیبا درباره باتری های فوق سریع توشیبا:

“بسیار هیجان‌زده و خرسندیم از اینکه توانسته ایم نسل جدیدی از باتری‌های لیتیومی را با مواد جدید و یونی اکسید نوبیوم تیتانیوم توسعه دهیم. صرف نظر از پیشرفت قابل توجه و تکنولوژی برتر ما در این زمینه، این اتفاقی را می‌توان عامل برهم‌زننده‌ معادلات حاکم بر خودروهای برقی دانست و می‌تواند تفاوت شگرفی در میزان و سطح عملکرد این خودروها ایجاد کند.

ما به تلاش در جهت بهبود عملکرد سیستم باتری های فوق سریع توشیبا برای خودروهای پاک ادامه خواهیم داد و امیدواریم نسل جدید باتری‌های توشیبل از سال ۲۰۱۹ به‌صورت گسترده تولید شود و در خودروهای الکتریکی مورد استفاده قرار گیرد.”

لینک های مفید

واحد تعمیرات توشیبا

تعمیرات توشیبا در بخش ها و واحد های جداگانه ای ارائه می شود که هر بخش نیز زیر مجموعه های ویژه خود را دارد. کارشناسان ما در واحد تعمیرات توشیبا به راحتی می توانند با استفاده از تجهیزات دقیق و مدرن عیب یابی که مختص هر یک از دستگاه های ایمن کمپانی است، عیوب و منشا اختلال را شناسایی کرده و با استفاده از دستگاه های تعمیراتی سازگار با تکنولوژی های به کار رفته با تولیدات توشیبا، پروسه تعمیر را عملیاتی کنند.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا، فعال در دو حوزه فروش و خدمات پس از فروش، بهترین امکانات را در اختیار کاربران قرار می دهد. با مراجعه به این نمایندگی رسمی و استاندارد تمامی نیاز های شما در ارتباط با هر یک از تولیدات توشیبا برطرف خواهد شد. برای اطلاع از چگونگی تسهیلات ویژه این نمایندگی می توانید با همکاران ما در واحد روابط عمومی توشیبا ارتباط بگیرید.

اخبار، اطلاعات و مقاله های جدید  کمپانی توشیبا را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

محصولات توشیبا
سوالات متداول توشیبا
اخبار توشیبا
مقالات توشیبا

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩