اشتراک گذاری
  • خانه
  • اخبار
  • کمپانی دل، به صورت رسمی از اولین ورک استیشن تبدیل پذیر خود رونمایی کرد.

کمپانی دل، به صورت رسمی از اولین ورک استیشن تبدیل پذیر خود رونمایی کرد.

شرکت دل همواره به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع مدل های لپ تاپ شناخته شده است. این شرکت انواع لپ تاپ های گیمینگ، صنعتی، خانگی و کاری یا اداری را تولید کرده و متناسب با سطح تقاضای کاربران، به آنها عرضه می نماید. دل همواره از پیشرفته ترین فناوری ها در محصولات خود استفاده کرده و به این ترتیب، سطح بالایی از کیفیت را به کاربران لپ تاپ ارائه نموده است. اخیرا شاهد معرفی اولیک استیشن تبدیل پذیر دل بوده ایم که از ویژگی های فنی و تخصصی جالب توجهی برخوردار شده است. این محصول به واسطه بهره مندی از ویژگی های و قابلیت های جدید، مورد توجه کاربران و کارشناسان حوزه IT قرار گرفته است. در ادامه در مورد ورک استیشن جدید دل و ویژگی های این محصول، اطلاعات کامل تری را به شما کاربران عزیز ارائه خواهیم داد.

مشخصات ورک استیشن جدید دل

ورک استیشن جدید دل که با عنوان Precision 2-in-1 5530 نام گذاری شده است، دارای ویژگی هایی است که کیفیت عملکردی این محصول را به میزان قابل توجهی ارتقا داده اند. یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول، مجهز شدن به تراشه‌ ی Kaby Lake-G  اینتل می باشد. به این ترتیب می توان لپ تاپ جدید DELL را یک محصول بسیار کاربردی برای کاربران حرفه ای به شمار آورد. همچنین این محصول از نوع تبدیل پذیر است و به راحتی می توان به عنوان یک تبلت نیز از آن استفاده کرد. این دستگاه توانایی اجرای اپلیکیشن ‌های حرفه ‌ای را داشته و شباهت ‌های بسیاری به لپ‌ تاپ هیبریدی XPS 15 2-in-1 دارد. در کنار پردازنده ‌ی مرکزی و پردازنده‌ ی گرافیکی توانمند، دل لپ ‌تاپ‌ پرسیژن ۵۵۳۰ را با یکی از ماژول‌ های رم ۸، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی DDR4 با فرکانس ۲۴۰۰ مگاهرتزی به بازار عرضه خواهد کرد. ورک استیشن جدید دل همچنین از حافظه‌ ی ذخیره‌سازی SSD با رابط PCIe x4 3.0 و ظرفیت بالغ بر ۲ ترابایت بهره خواهد برد.

نسخه های لب تاپ جدید دل

دل برای عرضه لپ تاپ ورک استیشن جدید خود تنها به یک نسخه اکتفا نکرده است؛ این محصول در سه نسخه عرضه شده که در ویژگی های کلی مشترک بوده و تفاوت آنها، در نسخه پردازنده شان می باشد. ورک استیشن جدید دل در سه نسخه با پردازنده های Core i7 – 8706G/8705G  یا Core i5 – 8305G اینتل روانه ‌ی بازار خواهد شد و به کاربران این امکان را می دهد که متناسب با نوع کاربری خود از پردازنده ای مناسب استفاده نمایند. این پردازنده‌ ها به واحد پردازش گرافیکی رادئون پرو WX Vega M GL شرکت AMD با ۴ گیگابایت حافظه‌ ی HBM2 مجهز شده اند. ویژگی بارز نمونه ‌ی پرو WX این است که دارای درایورهای مناسب برای اجرای نرم ‌افزارهای حرفه‌ ای می باشد.

مشخصات ظاهری ورک استیشن تبدیل پذیر dell

اولین ورک استیشن تبدیل پذیر دل از نظر ظاهری نیز بسیار با کیفیت است. بدنه این محصول از جنس آلومینیوم بوده و با ضخامت ۱۶ میلی‌ متر تولید خواهد شد. محل استراحت دست در این لپ تاپ از جنس الیاف کربن بوده و نمایشگر نیز از دو پنل ۱۵.۶ اینچی فول اچ‌ دی یا اولترا اچ ‌دی ۴۰۰ نیتی InfinityEdge بهره می برد. نمایشگر قادر به پشتیبانی از لمس ۱۰ انگشتی است و به واسطه بهره مندی از فناوری AES2.0 وکام، با قلم اکتیو پن دل نیز سازگار است. دو پورت تاندربولت ۳ چهار کاناله، دو پورت USB 3.1 Type-C، درگاه کارت حافظه‌ی microSD و جک صوتی TRRS در این دستگاه دیده می شود که اتصال به سایر دستگاه ها و محصولات جانبی را راحت تر کرده است. ورک استیشن جدید دل حدود 2 کیلوگرم وزن دارد و ضخامتی بالغ بر ۱۶ میلی‌ متر دارد؛ لذا حمل و نقل این محصول چندان سخت نیست و به راحتی می توان آن را به همراه داشت.

نمایندگی رسمی دل

نمایندگی رسمی دل، سالهاست که به فروش، تعمیر و ارائه ی خدمات پس از فروش محصولات این شرکت اشتغال دارد. این مرکز، به سبب خدمات و سرویس های تخصصی اش مشهور شده و گزینه ی اول کاربران برای دریافت خدمات مربوط به این محصولات می باشد. واحدهای  فروش و تعمیرات دل در این نمایندگی ایجاد شده و کاربران می توانند برای دریافت راهنمایی های مورد نیاز خود، با این واحدها تماس حاصل نمایند. همچنین با مراجعه به بخش فروش در نمایندگی رسمی دل ، می توانید هریک از تولیدات کمپانی مورد بحث را به صورت اورجینال خریداری نموده و از خدماتی همچون مشاوره تخصصی فروش نیز بهره مند گردید. واحدهای تخصصی تعمیرات نیز در این نمایندگی فعال بوده و به برطرف کردن انواع مشکلات و معایب محصولات این کمپانی می پردازند.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩