اشتراک گذاری

انتخاب دستگاه کپی کانن

ماشین های اداری و به خصوص دستگاه های کپی یکی از ضروری ترین دستگاه های لازم برای هر اداره و شرکت به شمار می روند. یکی از موفق ترین برند های تولید کننده انواع ماشین های اداری و به خصوص دستگاه کپی شرکت محبوب کانن می باشد. دستگاه کپی های تولید شده توسط شرکت کانن در مدل های رومیزی/ ایستاده، تک کاره ، چند کاره، سیاه و سفید یا رنگی می باشند.

بد نیست بدانید انواع دستگاه کپی برخلاف ظاهر بسیار ساده ای که دارند از سیستم داخلی نسبتا پیچیده ای بهره مند هستند که در این سیستم سبب شده تا به هنگام خرابی مشکل دستگاه تنها به وسیله ی کادر فنی مجرب قابل رفع باشد. البته به یاد داشته باشید خرید و انتخاب دستگاه کپی کانن چندان ساده نیست و لازم است شما قبل از خرید به معیار های مهم در انتخاب دستگاه نگاهی داشته باشید.

به همین منظور و برای رفاه بیشتر کاربران در این بخش تمامی معیار های لازم برای انتخاب و خرید دستگاه کپی گردآوری شده که در ادامه به مرور آن ها می پردازیم.

انتخاب-دستگاه-کپی-کانن

معیار های مهم در انتخاب دستگاه کپی کانن

  • نیاز کاربر

در قدم اول تشخیص نیاز و انتظار کاربر از دستگاه کپی در انتخاب آن بسیار حائز اهمیت است، زیرا هیچ کدام از مدل های دستگاه کپی نسبت به سایر مدل ها برتری ندارند بلکه تنها نیاز کاربر تعیین کننده ی خوب یا بد بودن آن ها می باشد. به همین دلیل توجه به انتظار و نوع کاربری خریدار نقش مهمی در انتخاب دستگاه کپی کانن دارد.

به یاد داشته باشید در  صورتی که بدون آگاهی برای خرید دستگاه فتوکپی کانن اقدام کنید قطعا نتیجه ی دلخواه شما حاصل نشده و مجددا مجبورید یکی دستگاه کپی جدید و متناسب با نیاز خود تهیه کنید.

  • ابعاد

در قدم دوم توجه به ابعاد دستگاه کپی بسیار مهم است. دستگاه کپی های مدل ایستاده نسبت به مدل های رومیزی از ابعاد بزرگتری بهره مند هستند. همچنین توان و کارایی این دو دستگاه نیز با یکدیگر متفاوت است. مدل های رومیزی با توجه به ابعاد کوچکی که دارند برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین دستگاه کپی های مدل ایستاده نیز به دلیل ابعاد بزرگتر و توان کاری متناسب با حجم کار شرکت ها و ادارات بزرگ برای این محیط ها مناسب هستند. توجه به فضای موجود نیز برای انتخاب دستگاه کپی کانن اهمیت دارد. به همین منظور قبل از خرید جایگاه دستگاه را مشخص کرده و از وجود تهویه ی مناسب برای آن اطمینان حاصل کنید.

  • سرعت و کیفیت چاپ

سرعت چاپ برای کاربرانی که دستگاه کپی را برای شرکت ها و ادارات بزرگ خریداری می کنند بسیار اهمیت دارد. همان طور که می دانید حجم کار در این گونه فضا ها بسیار بالاست و در نتیجه به یک دستگاه با سرعت بالا نیاز است. کیفیت چاپ یکی دیگر از عواملی است که در خرید دستگاه کپی باید به آن توجه شود.

برخی از مدل های این نوع ماشین های اداری از کیفیت چاپ پایینی برخوردار هستند و به همین علت چاپ متون و اسناد بی کیفیت است. در برخی موارد کیفیت چاپ تا حدی پایین است که خواندن نوشته ها امکان پذیر نیست. در نتیجه توجه به سرعت  و کیفیت چاپ نیز در انتخاب دستگاه کپی کانن بسیار اهمیت دارد.

  • تک کاره و چند کاره

مدل های تک کاره تنها از قابلیت کپی بهره مند هستند در حالی که مدل های چند کاره به صورت هم زمان از امکانات دیگری مثل فکس، اسکن و پرینتر نیز بهره مند هستند. به یاد داشته باشید از معایب دستگاه های کپی چند کاره می توان به فشردگی این دستگاه و آسیب پذیری بیشتر آن نسبت به مدل های تک کاره اشاره کرد.

از مزایای دستگاه کپی چند کاره نیز می توان از برخورداری هم زمان از امکانات چاپ و … نام برد. به همین منظور لازم است به هنگام انتخاب دستگاه کپی کانن نیز به تک کاره و یا چند کاره بودن آن توجه داشته باشید.

  • چاپ دو رو

برخی از مدل های دستگاه کپی دارای قابلیت چاپ دو رو به صورت خودکار هستند. این قابلیت در مواردی که حجم کاری بالا باشد بسیار مفید است. بهره مندی از امکان چاپ دو رو خودکار  در وقت کاربر صرفه جویی کرده و در نتیجه روند کاری را سرعت می بخشد. با این امکان دیگر نیازی به تعویض پی در پی جهت برگه ها نخواهید داشت.

نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی

انواع دستگاه کپی های تولید شده و موجود در بازار در نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی قابل تعمیر هستند. دستگاه های کپی معمولا صرف نظر از نوع و برندشان دچار مشکلاتی شبیه به هم می شوند که رفع آن ها تنها توسط نیروی متخصص امکان پذیر است. در صورتی که شما یکی از کاربران دستگاه کپی هستید و دستگاه شما بنا به هر دلیل دچار اختلال و آسیب شده است برای تعمیر آن به واحد تعمیرات دستگاه کپی مراجعه کنید.

متخصصان و مهندسان حاضر در نمایندگی دستگاه کپی پس از عیب یابی های دقیق و شناسایی قطعه ی معیوب فرآیند تعمیر دستگاه کپی را شروع می کنند. در میان اگر علاوه بر تعمیر قطعه ای به تعویض نیاز داشته باشد آن را با یک نمونه ی اورجینال جایگزین خواهند کرد. کلیه خدمات ارائه شده در این واحد برای کاربران تضمین می شود.

نمایندگی کانن

نمایندگی رسمی کانن با بهره مندی از بهترین مشاوران و کارشناسان به شما در دو بخش فروش و خدمات پس از فروش کمک می کند تا از تمامی خدمات این نمایندگی استفاده کنید. جود سالها سابقه ی درخشان برای این نمایندگی مهر اعتمادی است برای کاربرانی که قصد دارند برای دریافت خدمات مورد نیاز خود به  نمایندگی کانن مراجعه کنند.

شما می توانید برای انتخاب بهترین گزینه برای خود با کارشناسان حاضر در نمایندگی مشورت کنید. در راستای خدمات پس از فروش که شامل گارانتی، تعمیرات و… می باشد نیز می توانید از خدمات عرضه شده توسط نمایندگی کانن استفاده کنید. واحد تعمیرات کانن نیز با بهره مندی از مجرب ترین متخصصان می تواند انواع عیوب تولیدات این شرکت را در مدت زمانی کوتاه برطرف کند.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩